Autorius Tema: selespeed conversija į MT - realu?  (Skaityta 12469 kartus)

egonomija

  • Svečias
selespeed conversija į MT - realu?
« Įrašytas: 2010-03-15 12:08 »
Sveiki  :)
Jei čia dar užsuka techniškai mąstantys žmonės - diskusija ir pasidalinimas patirtimi.
panorėjau pasikeisti slespeed dėžę mechaninę. variklis beabejo 2.0 TS.

labai aišku ir paprasta, kad keisti reikia:
dėžę (smagratis juk turi būti taspats)
pedalų konsolę
centrinę konsolę su bėgių kulysą
kažkokias kosmetines smulkmenas ir t.t.

o čia diskutuojant su Girium - išlindo klausimas:

jei lieka mano ECU + selespeedo valdymo kompas, - ECU
nemato N pavaros ir neleidžia starterio. pakeitus ECU (+imobilaizerį, ar pririšus esamą),
problema išsispręs?? mechaninės dėžes kitas ECU, nors vizualiai ir pagal jungtis taspats.
aš ant saviškės buvau pastatęs ECU nuo mechaninės - ji leido užkurti variklį, BET neleido jungti
pavarų, nes nematė selespeedo kompo. ko pasekoje kyla klausimas, ar paliekant esama vaiklio pravodkę,
ir uždėjus main ECU nuo mechaninio varianto - jis neieškos dėžės?

jei nieko nesupratai , - būk geras, nieko neatrašyk. jei esi susidūręs, ar šiektiek daugiau už mane
protauji būtent variklio valdymo procese ir ryšiu su selespeed valdymu - pasidalink mintimis, arba nuorodomis
į užsienio forumus, kur kažkas būtų keitęs selespeed to MT.  :D

aaaačiū


Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2010-03-15 13:36 »
siaip man atrodo, kad reiketu keisti selespeed ECU i manual ECU, arba is selespeed ECU permesti manual ECU programa...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs warlock

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 422
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2010-03-15 13:40 »
siaip man atrodo, kad reiketu keisti selespeed ECU i manual ECU, arba is selespeed ECU permesti manual ECU programa...
100% esu tikras, kad permetus programas jokio efekto nebus. Turetu skirtis kompu architektura
Alfa 155 1.8TS
Alfa 156 2.0TS Selespeed

egonomija

  • Svečias
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2010-03-15 13:50 »
tai taip, skiriasi architektūra. selespeed ECU surištas su main ECU. juk selespeedo kompas mato viską, visus davikliių rodmenis, kurie siunčiami į main ECU - rpm dačikai visokie ir t.t.
   variklį vesti leidžia programa tik tada, kai selespeed kompas įmeta N pavarą ir tą mato pagr. kompas. čia ir rebusas ar tiesiog užmetus ECU nuo MT, jis nesusiparins ir nekreips dėmesio į kažkur kitam laidų pynės gale nebus selespeed kompo ...

žodžiu. burtai burtai burtai. būtų įdomu ar užsienio forumuose nematėt eigos darbų ir rezultato

Neprisijungęs tauras

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 241
  • Karma: +1/-3
    • Žiūrėti profilį
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2010-03-15 16:03 »
tai taip, skiriasi architektūra. selespeed ECU surištas su main ECU. juk selespeedo kompas mato viską, visus davikliių rodmenis, kurie siunčiami į main ECU - rpm dačikai visokie ir t.t.
   variklį vesti leidžia programa tik tada, kai selespeed kompas įmeta N pavarą ir tą mato pagr. kompas. čia ir rebusas ar tiesiog užmetus ECU nuo MT, jis nesusiparins ir nekreips dėmesio į kažkur kitam laidų pynės gale nebus selespeed kompo ...

žodžiu. burtai burtai burtai. būtų įdomu ar užsienio forumuose nematėt eigos darbų ir rezultato

neverta permetinet:) nebent nusipirktum visa masina su mt ant daliu td gal ir apsimoketu:)
ar gt

egonomija

  • Svečias
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2010-03-15 16:18 »
tai va skaitinėju interneto platybėse visokių versijų. kažkas teigia, kad net gazo sklendė skiriasi selespeed ir MT. man čia jau protu nesuvokiama kokius narkotikus italai vartojo ir tebevartoja.
o šiaip klausimas ne apsimokėjime finansinėje išraiškoje. o galimybėse.  :)

egonomija

  • Svečias
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2010-03-15 16:26 »
repostas (pamąstymui):

The Selespeed ECU talks to the Main ECU via the CAN bus (a two-wire serial data line), in order to blip the throttle (and other things like preventing the car from starting until the pressure is up, or if it's stuck in a gear!). What happens if you disconnect the CAN bus connection I don't know. The ECU might just ignore it if there is no Selespeed ECU saying hello to it.
To find out you could just unplug the multipins from the Selespeed ECU in the passenger footwell (after disconnecting the battery), and see if the car will run (make sure its in neutral before switching ignition off before doing this). I know the ME3.1 main ECU is used on some non-selespeed cars as well, but it may have different software in it.

I can't guarantee that this won't do damage to something....

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2010-03-15 16:56 »
O pvz. nenori pasikonsultuoti su Zazu? Jis yra selespeedus tvarkes keleta deziu (dar kai zaziukas 147 selespeed turejo). Gal tures ka patarti siuo klausimu ir nereiks ieskoti uzsienio forumuose. ;) :)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

egonomija

  • Svečias
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2010-03-15 17:08 »
Tai tvarkiusių žmonių aš žinau, man reik drąsuolio, kuris pamėgintų pakeisti į MT :D
nebenoriu selespeed tvarkyti, juolab, kad net gerai veikiančią aš užkaitinu mieste važinėdamas
savo rėžimais. o ką jau kalbėti apie pavaikymus kačerginėje.

ps: nepažįstu aš zazo.

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2010-03-15 17:12 »
Tai tvarkiusių žmonių aš žinau, man reik drąsuolio, kuris pamėgintų pakeisti į MT :D
nebenoriu selespeed tvarkyti, juolab, kad net gerai veikiančią aš užkaitinu mieste važinėdamas
savo rėžimais. o ką jau kalbėti apie pavaikymus kačerginėje.

ps: nepažįstu aš zazo.

 869833298 ir susipazinsi... :D Siaip, manau, kad turetu padet bent jau issiaiskinti situacija. ;) www.alfaracing.lt
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic