Sveiki

Jei čia dar užsuka techniškai mąstantys žmonės - diskusija ir pasidalinimas patirtimi.
panorėjau pasikeisti slespeed dėžę mechaninę. variklis beabejo 2.0 TS.
labai aišku ir paprasta, kad keisti reikia:
dėžę (smagratis juk turi būti taspats)
pedalų konsolę
centrinę konsolę su bėgių kulysą
kažkokias kosmetines smulkmenas ir t.t.
o čia diskutuojant su Girium - išlindo klausimas:
jei lieka mano ECU + selespeedo valdymo kompas, - ECU
nemato N pavaros ir neleidžia starterio. pakeitus ECU (+imobilaizerį, ar pririšus esamą),
problema išsispręs?? mechaninės dėžes kitas ECU, nors vizualiai ir pagal jungtis taspats.
aš ant saviškės buvau pastatęs ECU nuo mechaninės - ji leido užkurti variklį, BET neleido jungti
pavarų, nes nematė selespeedo kompo. ko pasekoje kyla klausimas, ar paliekant esama vaiklio pravodkę,
ir uždėjus main ECU nuo mechaninio varianto - jis neieškos dėžės?
jei nieko nesupratai , - būk geras, nieko neatrašyk. jei esi susidūręs, ar šiektiek daugiau už mane
protauji būtent variklio valdymo procese ir ryšiu su selespeed valdymu - pasidalink mintimis, arba nuorodomis
į užsienio forumus, kur kažkas būtų keitęs selespeed to MT.

aaaačiū