man atrodo kad kaip tik gerai, kad nereikia kiekviena karta ijunginet gromofono kai tik rakta istrauki...
Lygiai tokios pacios nuomones ir as esu. Plius, kiek teko susidurti su tais atsijunginejimais kartu su rakto istraukimu, tai neoriginalios magnetolos iskart nusiresetina i pradinius nustatymus (nezinau, galbut ne visos, bet bent jau maniskis Kenwood, tai tikrai taip daro, kai pabandem ji prijungti prie senelio Dacia Logan (istraukus rakta - nebeveikia). Ten vedant, kaip ir pas daugeli automobiliu radijas trumpam issijungia, kad srove gautu didesne variklio skyrius ir tuo momentu viskas nusiresetina). 
pas dyzelius taip, pas benzina jei geras akumas tos bedos but neturi, jei tas nutinka vadinas akumas jau vargsta, delko skires dyzeliui taip benzui ne
dyzeliui ,kad prasukt varikliui ir uzdegt kurui reik bevei 45% daugiau jegos nei benzinui, uztai atsijunge elektra,benzinui kadangi reike mziau,naudojami silpnesni akumuletorei su momentiniu sukimu ir maziau ah, kol akumas naujas viskas ok bedu nebturi but net ir magnetola neturi isikraut, pajungus akuma imama papildoma energija apsvietimui, radio stociu atminties issaugojimui, se funkcija kiek zinau turi nedaug magnetolu tai beker ir blaupunkt