Autorius Tema: magnetola issijungineja kas 20 min.  (Skaityta 15995 kartus)

Neprisijungęs warlock

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 422
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: magnetola issijungineja kas 20 min.
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2010-04-28 12:39 »
Pas mane atvirksciai, net istraukus rakta- magas neissijungia (tiesa neoriginalas). Zinau, kad netokia tema, bet prie to pacio vistiek norisi paklaust kodel jis neissijungia isjungus degima? Idejau kita grotuva, bet vistiek tas pats.
O kodel turetu jeigu tiesioginis pliusas atvestas?
Alfa 155 1.8TS
Alfa 156 2.0TS Selespeed

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: magnetola issijungineja kas 20 min.
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2010-04-28 14:43 »
Pas mane atvirksciai, net istraukus rakta- magas neissijungia (tiesa neoriginalas). Zinau, kad netokia tema, bet prie to pacio vistiek norisi paklaust kodel jis neissijungia isjungus degima? Idejau kita grotuva, bet vistiek tas pats.

 Nu ir ka? Pas mane lygiai tas pats ir pas visus kitus... Ar tai labai didele problema? :o
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: magnetola issijungineja kas 20 min.
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2010-04-28 15:43 »
Pas mane atvirksciai, net istraukus rakta- magas neissijungia (tiesa neoriginalas). Zinau, kad netokia tema, bet prie to pacio vistiek norisi paklaust kodel jis neissijungia isjungus degima? Idejau kita grotuva, bet vistiek tas pats.

 Nu ir ka? Pas mane lygiai tas pats ir pas visus kitus... Ar tai labai didele problema? :o

man atrodo kad kaip tik gerai, kad nereikia kiekviena karta ijunginet gromofono kai tik rakta istrauki...

« Paskutinį kartą keitė: 2010-04-28 15:45 sukūrė Flying Dutchman »
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: magnetola issijungineja kas 20 min.
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2010-04-28 15:55 »
man atrodo kad kaip tik gerai, kad nereikia kiekviena karta ijunginet gromofono kai tik rakta istrauki...

 Lygiai tokios pacios nuomones ir as esu. Plius, kiek teko susidurti su tais atsijunginejimais kartu su rakto istraukimu, tai neoriginalios magnetolos iskart nusiresetina i pradinius nustatymus (nezinau, galbut ne visos, bet bent jau maniskis Kenwood, tai tikrai taip daro, kai pabandem ji prijungti prie senelio Dacia Logan (istraukus rakta - nebeveikia). Ten vedant, kaip ir pas daugeli automobiliu radijas trumpam issijungia, kad srove gautu didesne variklio skyrius ir tuo momentu viskas nusiresetina). 8)
« Paskutinį kartą keitė: 2010-04-28 15:57 sukūrė T_K »
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Ainoras

Ats: magnetola issijungineja kas 20 min.
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2010-04-28 23:11 »
Nu, nezinau, bet man tai patogiau kai isjungi degima ir islipant is masinos nereikia dar junginet mago atskirai. Atsisedi vaziuot, uzsikuri ir blevyzgoja jau grotuvas. Pas visas kitas pries tai buvusias- issijungdavo kartu su degimu. Vienu zodziu man taip butu patogiau, bet tai nera mirtina.

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: magnetola issijungineja kas 20 min.
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2010-04-29 11:05 »
Nu, nezinau, bet man tai patogiau kai isjungi degima ir islipant is masinos nereikia dar junginet mago atskirai. Atsisedi vaziuot, uzsikuri ir blevyzgoja jau grotuvas. Pas visas kitas pries tai buvusias- issijungdavo kartu su degimu. Vienu zodziu man taip butu patogiau, bet tai nera mirtina.

tai pas elektrika nuvaziuok, jis tau perjungs laidus, kad veiktu tik nuo spyneles. Arba tiesiog paaiskins koki laida kur pajungt ir pasidarysi pats. Nematau cia jokios problemos tame...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Yara

Ats: magnetola issijungineja kas 20 min.
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2010-04-29 11:15 »
koks magas? paziurek ar raudonas nesujungtas kartu su geltonu, atjung  geltona ir neveiks tau magas be diegimo
 
buvo: VW Jetta 1.8
         AR 156 2.0
yra:   AR 156 1.8

Fuck Google, Ask Me !

Neprisijungęs Audrius

Ats: magnetola issijungineja kas 20 min.
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2010-04-29 11:32 »
koks magas? paziurek ar raudonas nesujungtas kartu su geltonu, atjung  geltona ir neveiks tau magas be diegimo

Kažkas panašaus buvo pas mane padaryta - prie "fyškės" laidą vieną perkišt kitur reikėjo ir sutvarkyta. Kas liečia išsijunginėjimą, manau, kad gerai pasiknisus internete rastum manual'ą, kur būtų aprašyta laiko, po kurio turi išsijungti magnetola, funkcija. Pas mane, Lybroj,  nustatymuose yra 0, 10, 20 ir 60 minučių. Ramu, patogu.
Alfa Romeo 155 V6 3.0

Neprisijungęs Ainoras

Ats: magnetola issijungineja kas 20 min.
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2010-04-29 12:23 »
Kaip ir minejau cia ne problema, pasiziuresiu kai tik masina atgausiu. Jau RYTOJ turesiu pilnai sutvarkyta savo dziaugsma  ;D.

Neprisijungęs Renco

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 384
  • Karma: +2/-0
  • CHF 747 JBC 949
    • Žiūrėti profilį
    • picasaweb.google.com
Ats: magnetola issijungineja kas 20 min.
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2010-05-02 22:52 »
Geltonas pliusas (+12), raudonas atmintis (acc). gali buti ir atvirksciai, bet jie abu turi gauti +12. Buna, kad vienas laidas nuo degimo pajungiamas, buna, kad abu kartu tarpusavi sujungta. Zodziu, duok jiems abiems sroves.

Vienam magui tuos du pliusus į krūvą suvyniojęs, paskui akumuliatorių pakeičiau, nes gavosi trumpinimas. Nuo to laiko nepraktikuoju tokio jungimo, nors seniau visada taip darydavau

 nuo kada trumpas gaunas nuo  dvieju pliusu ?   kazka ce gerbemasis maisai
Tas ir yra, kad nieko nemaišau. Suvyniojau tuos du magės pliusus ir pajungiau nuo akumo. Po paros akumas mirė. Pradėjau ieškot galų. Elektrikas atkasė, kad kažkas labai daug srovės naudoja, išsiaiškinom, kad magas. Atjungiau tuos abu pliusinius laidus, tai jie net oksiduotis buvo pradėję. Tada viską sujungėm pagal nurodytą schemą - vieną pliusą nuo akumo, kitą - nuo spynelės (degimo) ir baigėsi visos problemos. Įjungus degimą, magas pats įsijungdavo, ištraukus raktą - išsijungdavo, o paspaudus "ON" mygtuką - įsijungdavo be rakto ir po pusvalandžio pats išsijungdavo, kad akumo nenudusintų. Bet čia jau tokia mago konfigūracija buvo. Tai nuo to karto ir nerizikuoju tų dviejų pliusų į krūvą sujunginėt.
Buvo: Nissan Sunny '93; 1.4. 6 metai.
          Skoda Felicia '97; 1.6. 1 metai.(Rally car)
          Honda Civic 4'th gen. '91; 1.6. 1 metai.(Rally car)
          AR 156; '98; 2l T-SPARK; zalia. 8,5m R.I.P. (infarktas)
Yra:    AR 164; '93; 3l V6 24V;