Autorius Tema: AR 166: sankabos problemos/klausimai:  (Skaityta 54334 kartus)

Neprisijungęs rramas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 76
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: sankabos problemos/klausimai:
« Atsakymas #60 Įrašytas: 2012-07-02 01:54 »
jei pas tave 150kw tai as nesu tikras kad deze tokia pati nes neisivaizduoju kokia ten sponke gali buti. nuimi fiksa ir trauki lapke nes siuo atveju ten tik stokas an kurio uzmauta lapkute. o buna kad labai sunkiai nusimauna. bet reikia uzremt kuo nors ir klibinant mauti. bet su protu kad nepagadintai isminamo guolio. atjungus cilindriuka tikrai patogiau nuimti ir bus lengviau uzdeti.
as tai uzkisau atsuktuva sukeliau lapkute ten atsirado milimetro tarpelis tada su svirkstu ikisau ten adata ir prisvirksciau tepalo.
pasistenksiu ryt foto ydeti lapkutes nuemimo
Siaip mas manaji Alfonsa 110kw (150 arkliu)- siaip abejoju ar deze skiriasi nuo kitu... Sponke (bo kito ivardinimo nesumasciau) as vadinu virsutine lapkes dali panasia i poverzle- is po jos ir istraukiau ta fiksavimo ziedeli. Gal pavyks ryt nufotkint, kad aiskiau butu apie ka kalba... Ka gi, bandysim nuemus cilindra klibint po truputi bei traukt- gal vis tik pavyks isjudint...
Alfa Romeo 166 2.4jtd 110kw

Neprisijungęs rramas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 76
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: sankabos problemos/klausimai:
« Atsakymas #61 Įrašytas: 2012-07-02 14:39 »
Sponke as pavadinau tokia lyg storoka poverzle po kuria tupejo fiksavimo ziedelis (ji balta, bo baltu tepalu apipurksta...).
Alfa Romeo 166 2.4jtd 110kw

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: sankabos problemos/klausimai:
« Atsakymas #62 Įrašytas: 2012-07-02 23:07 »
ymetciau foto, pridejau ten prie greiciu dezes. nejokia ten sponke. ten tik taip atrodo. nusimk cilindriuka ir ranka nusimaus ji.
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs rramas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 76
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: sankabos problemos/klausimai:
« Atsakymas #63 Įrašytas: 2012-07-03 01:52 »
ymetciau foto, pridejau ten prie greiciu dezes. nejokia ten sponke. ten tik taip atrodo. nusimk cilindriuka ir ranka nusimaus ji.
Pagaliau paaiskejo kaip ta bjaurybe ten tupi. Didelis dekui Tamstai uz nuotraukas. Pasirodo ten viskas elementaru- tik pas many ten matyt korozijos gerai paveikta. Bandysim judint...
Alfa Romeo 166 2.4jtd 110kw

Neprisijungęs rramas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 76
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: sankabos problemos/klausimai:
« Atsakymas #64 Įrašytas: 2012-07-05 13:46 »
Na va pagaliau atmusiau ta lapke nuo stoko- svelniai su plaktuku pakaliau lapkes apacia ir ta islindo, kaip sviestu patepta... Pripurskiau sociai tepalo- dabar lauksim kol anas giliau prasisunks bei lauksim sio darbo rezultatu... Beliks susiradus duobe panasiai pakartot procedura pro isganingaji langeli...
Alfa Romeo 166 2.4jtd 110kw

Neprisijungęs rramas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 76
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: sankabos problemos/klausimai:
« Atsakymas #65 Įrašytas: 2012-07-05 16:41 »
Po poros valandu vazinejimo ispudziai itin prasti- girzdesys stipriai sustiprejo, sankabos pedala ismint dar daugiau pastangu reikia... Gal as ne toki tepala naudoju? Gal kas galetu pakomentuot si produkta?
http://www.liqui-moly.lt/index.php?page=7&cid=9&id=85
Man, nupasakojus savo bedas, Eolte rekomendavo butent si tepala... Nebeisivaizduoju ka bedaryt...
Alfa Romeo 166 2.4jtd 110kw

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: sankabos problemos/klausimai:
« Atsakymas #66 Įrašytas: 2012-07-05 20:16 »
gal bandyk tada skystesny, kaip as purskiau toky. gal napatenka kur reikia tas tirstas. arba nepataikiai uzpurkst. nes niekur nereikia vaziuot jei pataikai uzpurkst tai efektas pasijaucia po poros paspaudimu.
o pats is kur esi?
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs rramas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 76
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: sankabos problemos/klausimai:
« Atsakymas #67 Įrašytas: 2012-07-06 13:13 »
gal bandyk tada skystesny, kaip as purskiau toky. gal napatenka kur reikia tas tirstas. arba nepataikiai uzpurkst. nes niekur nereikia vaziuot jei pataikai uzpurkst tai efektas pasijaucia po poros paspaudimu.
o pats is kur esi?

Tai kad sitas absoliuciai skystas ir nepataikyt ten neimanoma- viskas kaip ant delno...
Regis, jog netinkama tepala naudoju. Pabandziau uzpurkst esant karstam varikliui, tai tepaliukas uzputojo visas uzvires- akivaizdu, jog prie aukstu temperaturu anas praranda tepamasias savybes. Nuplesiau nuo tepalo flakono lietuviska instrukcija ir sia tau, kad nori- angliskoje versijoje nei zodelio apie atsparuma aukstom temperaturom, nors lietuviskoje versijoje apie tai buvo mineta. Ir dar mulkis Eolto konsultantas butent si tepala siule... Gerbiamieji... Tai koki gi man tepala naudot- patarkit? Vario, licio, molibdeno, keramikos, grafito ar kokio kito s.... pagrindu pagaminta...?! Kuris tinkamiausias esamoj situacijoj?
Alfa Romeo 166 2.4jtd 110kw

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: sankabos problemos/klausimai:
« Atsakymas #68 Įrašytas: 2012-07-06 15:09 »
tai tu purskei is virsaus, o pro ta skyle ar purskei ant apatines yvores ir ant isminamo kriepianciosios?
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs Džeris166

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 497
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: sankabos problemos/klausimai:
« Atsakymas #69 Įrašytas: 2012-07-06 16:12 »
gal bandyk tada skystesny, kaip as purskiau toky. gal napatenka kur reikia tas tirstas. arba nepataikiai uzpurkst. nes niekur nereikia vaziuot jei pataikai uzpurkst tai efektas pasijaucia po poros paspaudimu.
o pats is kur esi?

Tai kad sitas absoliuciai skystas ir nepataikyt ten neimanoma- viskas kaip ant delno...
Regis, jog netinkama tepala naudoju. Pabandziau uzpurkst esant karstam varikliui, tai tepaliukas uzputojo visas uzvires- akivaizdu, jog prie aukstu temperaturu anas praranda tepamasias savybes. Nuplesiau nuo tepalo flakono lietuviska instrukcija ir sia tau, kad nori- angliskoje versijoje nei zodelio apie atsparuma aukstom temperaturom, nors lietuviskoje versijoje apie tai buvo mineta. Ir dar mulkis Eolto konsultantas butent si tepala siule... Gerbiamieji... Tai koki gi man tepala naudot- patarkit? Vario, licio, molibdeno, keramikos, grafito ar kokio kito s.... pagrindu pagaminta...?! Kuris tinkamiausias esamoj situacijoj?


grafito
Buvo: BMW 520i (e34) 1992m. ( Brokatrot Metallic )

Yra: Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2000m. ( Grigio Chiaro Vr. )