Autorius Tema: AR 166: sankabos problemos/klausimai:  (Skaityta 54321 kartus)

Dr.M

  • Svečias
Ats: AR 166: sankabos problemos/klausimai:
« Atsakymas #30 Įrašytas: 2010-01-25 18:09 »
O pas mane taip. Pati sankaba pakeista. Bet sankaba yra labai kieta nuo pradzios iki galo ja spaust palyginus su 08m honda crv labai sunku, jei cia butu lyginimas. Plius, norint perjungti begi, reikia ja nuspaust savaime aisku iki pacio pacio galo, kol isiremia i kebula (kartais nusibosta, ypac kamsciuose, tuoj uzkacialinsiu kaire koja), beto jos eiga trumpa - kazkur iki 3-5cm. Tiek atleidus, masina vaziuoja.. Ar taip turi but? Dar dega stabdziu lempute su sauktuku, nors skyscio pakankamai, tas geltonas pagaliukas islindes, o dedant brembo stabdzius nuo 3.0 alfos buvo keistas skystis ir nuorinta.. ir kol salta masina, bet, pastebejau, jei tik salciau nei -15, kol nesusyla, neina ijungt 6 begio, jei silciau viskas ok, tik ta kieta ir trumpa sankaba...
Gal ka patarsit? O gal taip turi but?

Neprisijungęs fute155,166

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 15
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: sankabos problemos/klausimai:
« Atsakymas #31 Įrašytas: 2010-01-25 19:24 »
na sisp neturetu buti,pas ir 155 yra kieta ir sankaba ir stabdziai,nieko negalejau padaryti.biskis keiciau sankaba ir vistiek taip pat liko,o kaip del tavo atveju nezinau,bet taip neturi buti

Neprisijungęs Donciakas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 56
  • Karma: +0/-0
  • CRL 691
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: sankabos problemos/klausimai:
« Atsakymas #32 Įrašytas: 2010-01-25 22:12 »
O pas mane taip. Pati sankaba pakeista. Bet sankaba yra labai kieta nuo pradzios iki galo ja spaust palyginus su 08m honda crv labai sunku, jei cia butu lyginimas. Plius, norint perjungti begi, reikia ja nuspaust savaime aisku iki pacio pacio galo, kol isiremia i kebula (kartais nusibosta, ypac kamsciuose, tuoj uzkacialinsiu kaire koja), beto jos eiga trumpa - kazkur iki 3-5cm. Tiek atleidus, masina vaziuoja.. Ar taip turi but? Dar dega stabdziu lempute su sauktuku, nors skyscio pakankamai, tas geltonas pagaliukas islindes, o dedant brembo stabdzius nuo 3.0 alfos buvo keistas skystis ir nuorinta.. ir kol salta masina, bet, pastebejau, jei tik salciau nei -15, kol nesusyla, neina ijungt 6 begio, jei silciau viskas ok, tik ta kieta ir trumpa sankaba...
Gal ka patarsit? O gal taip turi but?


nu alfose tikrai sankaba kietesne nei kitose tokiu metu masinose, bet neantiek, kad koja uzkacialintum, :) man vasara ir buvo kazkas uzeje, sankabos pedalas nuspaudus vat ir likdavo apacioj, kad eiga 5cm likdavo, bet veikimas nesikeisdavo nuspaudus begiai be problemu metydavos atleidus sankaba normaliai is vietos vaziavo tai as vis uzkisdavau koja is apacios ir pedala pakeldavau, tai po keliolikos tokiu veiksmu lyg ir susitvarke ir nebenukrenta, gal kasnors kaipnors nusiorino, neisivaizduoju, bet juk cia alfa, kartais pati sugesta pati susitaiso :)
Buvo: Ford Sierra 2.3D
         Audi 100 2.2E
         Ford Escort 1.8D
         Audi Coupe 2.3E
Dabar: ALFA ROMEO 166 2.4 JTD

Dr.M

  • Svečias
Ats: AR 166: sankabos problemos/klausimai:
« Atsakymas #33 Įrašytas: 2010-01-26 10:07 »
Mano pedalas sunkus nuo paciu pradziu, jis atsoka OK iki galo :) Tiesiog eiga iki kol masina prades vaziuot atleidinejant sankaba yra labai trumpa. Idomu ar taip turetu but su nauja sankaba  ???

Neprisijungęs Džeris166

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 497
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: sankabos problemos/klausimai:
« Atsakymas #34 Įrašytas: 2010-01-26 21:39 »
Nekuriant papildomos temos, 95% kad kita savaite reikes keisti pagrindini sankabos cilindra ( prie pedalo ), noriu suzinot kokios kainos NAUJO, nes deveta deti tai tik saves apgavimas tam kartui   ^-^
Buvo: BMW 520i (e34) 1992m. ( Brokatrot Metallic )

Yra: Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2000m. ( Grigio Chiaro Vr. )

Dzeni159

  • Svečias
Ats: AR 166: sankabos problemos/klausimai:
« Atsakymas #35 Įrašytas: 2010-03-03 13:23 »
pagrindinio samkabos cilindriuko kaina apie 160lt naujas italiskas 166 2.4jtd

Dr.M

  • Svečias
Ats: AR 166: sankabos problemos/klausimai:
« Atsakymas #36 Įrašytas: 2010-03-04 10:34 »
Tikrai taip. Pats turiu siokiu tokiu problemu su sankaba.  Tai pasidomejau. O sunkumai, retai, bet pasitaiko. Nuspaudus sankaba, atleidi koja, o sankaba vistiek ispausta, neatsoka. Skyscio niekur neleidzia, taip buna 1 karta is ~30 paspaudimu. Pakeiciau sankabos slangute (ji kainavo 70, reikejo daryt  :angry:) Pagerejo, nebestrigo 1 diena. Taip dziaugiausi, bet va siandien vel paukst, stovi vietoj. Greiciausiai cilindriukas..

Neprisijungęs Džeris166

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 497
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: sankabos problemos/klausimai:
« Atsakymas #37 Įrašytas: 2010-03-13 20:36 »
man panasi situacija buvo, pakeitus pagrindini cilindriuka, problema dingo
Buvo: BMW 520i (e34) 1992m. ( Brokatrot Metallic )

Yra: Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2000m. ( Grigio Chiaro Vr. )

Neprisijungęs ade

Ats: AR 166: sankabos problemos/klausimai:
« Atsakymas #38 Įrašytas: 2012-06-17 20:30 »
Kas patars kaip pasikeist sankabos cilindra prie pedalo AR 166?
Pasiziurejau ir issigandau, negi ten tiek daug reikia nuardyti plastmasiu, kad prieiti prie cilindro?
Buvo: Audi C4 2.6
         AR166 2.4JTD
Yra:   Chrysler 300C 3.0CRD

Neprisijungęs Džeris166

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 497
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: sankabos problemos/klausimai:
« Atsakymas #39 Įrašytas: 2012-06-17 21:52 »
smulku zmogu su ilgom rankom surask  :D
Buvo: BMW 520i (e34) 1992m. ( Brokatrot Metallic )

Yra: Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2000m. ( Grigio Chiaro Vr. )