Tu rimtai? Ar tik apsimeti? Kaip tik rėmą daro kuo standesnį, ypač aktualu apsivertimo metu. Tu gal turi omenyje, kad linkimo taškai padaryti taip, kad pvz variklis į dugną eitų ir šiaip metalas "raitotusi".
Ką tu vadini rėmu? Yra deformaciniai taškai (lanžeronuose ir prie jų), kurie pirmi linksta, kai būna smūgis. Kabina taip, privalo išlikti standi visais atvejais. Esmė naujų automobilių saugumo, kad smūgis iš priekio turi būti sugertas iki jis pasieks vairuotojo kabiną. Jei auto dalis, kuri gaus smūgį, bus standi kaip siena, visa smūgio jėga perduodama toliau į kabiną, kuri deformuosis, o čia jau gali nukentėti žmogus - ar užspaustas, ar dėl per stipraus smūgio patirtos kaklo, smegenų traumos. Naujų automobilių dažniausiai jau neapsimoka tvarkyti po avarijų, nes jie tiesiog subliūkšta dėl saugumo reikalavimų.
Bet 156/147 nemanau, kad patys saugiausi klasėje. Čia ne SAAB/Volvo gi
![Wink ;)](https://forumas.alfaklubas.lt/Smileys/nostalgija/icon_wink.gif)
Moonshine'o linkas ir rašo, kad 147 kabina failino:
"The car’s
safety cell became compromised because the screen pillar and door failed along spot weld seams and
crimped seams and the beam running behind the fascia was driven rearwards relative to the screen pillars. The safety restraints did not protect the driver adequately and his head struck the fascia.