Atsidare, tai atsidare, bet istiesu idomu, kiek ten tu norvegu ir svedu pas juos dirba/dirbs, arba kitas klausimas, kiek pati v.ir g. gebes ju idarbinti, nes lietuviskom darbo salygom ir panasia alga nebent visai durnas skandinavas, kuriam atsibos valstybes pasalpa eis dirbti i tokias imones. Butent pigus vaziavimas buvo, yra ir bus tokiu imoniu privalumas pries norvegiska ar svediska, bet jei jie prades vykdyti visus privalomus reikalavimus transportui ir vairuotojams, tures kelti kaina, o jei kels kaina, baigs karjera skandinavijoj, kaip nekonkurencingi. Arba tures stipriai susimazinti pelna, ka vargu ar nores daryti. O, kad kazkuris is variantu teks rinktis, tai tikrai, norvegas ar svedas ten niekada netyles ir "barankos" nesukios dantis sukandes, plikom padangom po serpantinus, ten yra toks dalykas, kaip realiai egzistuojancios ir labai stipru zodi turincios profsajungos ir darbo inspekcija, kurios tokiu dalyku neleis. Arba vel dirbs tie patys lietuviai ir ukrainieciai tik jau "norvegiskoj" imonej:D
Nuoroda i fb vakar vienas tautietis pasidalino, po sekanciu straipsniu:
http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/aktualijos/darbstiems-lietuviams-norvegijoje-truko-kantrybe.htmTaigi, ta medziaga mane labai nustebino, uzsukdavo pernai pazistamas furistas, dirbo kazkokiai neaiskiai kompanijai, atvaziuodavo daznai perkrautas, girgzdanciu ir, kaip pats sakydavo vos vaziuojanciu magnum. Maza, noname kompanija, viskas normalu, galvojau, bet, kad tokie koncernai, kur perka naujas furas nesugeba pasirupinti gerom padangom, grandinem ir padoriais vairuotojais, mane stipriai nustebino. Nuo siol pasisaugosiu pastaruju vilkiku keliuose