Autorius Tema: 2.4 jtd uzsikuria is 2-3 karto, turiu keleta klausimu  (Skaityta 11254 kartus)

Neprisijungęs aegis

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 117
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 jtd uzsikuria is 2-3 karto, turiu keleta klausimu
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2009-11-06 10:15 »
Skubu pranest siandienos atradimus- pasiknaisiojus po reles, esancias prie akumuliatoriaus (bandziau priverstinai paleist kuro siubli), bejudindamas laidus su relem isgirdau garsa, kuriuo nebuvo pries tai, ir ka, uzsikure visa diena atstovejus is puses apsisukimo! Ryt ryte jai uzsikurs normaliai, tai vadinasi problema bus su rele, nes viena pas save esu rades kad rele sudirba bet kontaktu nesujungia, taip pat dingo raudonas purkstukas kuris kaip ir pas dauguma atsiranda uzspaudus iki 3000 apsuku. Kas liecia kuro filtra- gal kas turi kokia nors tikslesne info kur jis randasi, nes ziurinejau siandien na ir niekaip jo neatradau, ar reikia nuimti plastmase dengiancia varikli? ir dar, kur tiksliau randasi tas voztuvas kuris laiko slegi sistemoje?

Aciu labai uz pagalba  :alaus:

Del kuro filtro paveikslelyje 4 numeriu jis pazymetas. Nelabai kokybiska foto, bet orientacine vieta, kur randasi, tikrai pamatysi. http://www.alfaworkshop.co.uk/jtd_engine.shtml
Alfa Romeo 156 1.9JTD

Neprisijungęs Romanas156

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 20
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 jtd uzsikuria is 2-3 karto, turiu keleta klausimu
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2009-11-08 17:21 »
kadangi reles is pirmo karto man nepasitvirtino, tai nusprendziau issiimt visas reles ir pasitikrint, mano nuostabai, visos veikia, nors tiksliai zinau kad vasara tikrinau ventiliatoriaus rele ir ji neveike. stebuklai tesiasi, sudejau reles atgal, ir ramiai su darbine masina isvaziavau i darba. vakare gryzus neuzsikuriu, bet jau taip kad deka ir code. ok, ramiai apmastant viska, siandien buvau uzsikures tik istraukiau reles, sukeiciau rele su kondicionieriaus rele, ir ka jus manote- uzsikure is pirmo karto... moralas butu toks kad reikia jas visas pakeist nes juos tai veikia tai ne.... Kuro fitra radau, tik neradau kuro slegio daviklio, nes kaip teko skaityti ten yra tinkliukas kuri sveika isvalyti.

Neprisijungęs a.zart

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 235
  • Karma: +1/-1
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 jtd uzsikuria is 2-3 karto, turiu keleta klausimu
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2009-11-08 19:21 »
kadangi reles is pirmo karto man nepasitvirtino, tai nusprendziau issiimt visas reles ir pasitikrint, mano nuostabai, visos veikia, nors tiksliai zinau kad vasara tikrinau ventiliatoriaus rele ir ji neveike. stebuklai tesiasi, sudejau reles atgal, ir ramiai su darbine masina isvaziavau i darba. vakare gryzus neuzsikuriu, bet jau taip kad deka ir code. ok, ramiai apmastant viska, siandien buvau uzsikures tik istraukiau reles, sukeiciau rele su kondicionieriaus rele, ir ka jus manote- uzsikure is pirmo karto... moralas butu toks kad reikia jas visas pakeist nes juos tai veikia tai ne.... Kuro fitra radau, tik neradau kuro slegio daviklio, nes kaip teko skaityti ten yra tinkliukas kuri sveika isvalyti.
Tinkliukas pries siurbli bus, o siurblis kuro bake ir ten abejoju ar verta lysti dabar. Jei seniai keitei kuro filtra, tiesiog nusipirk nauja ir pakeisk. Kainuoja jis nedaug (30lt +-). O jei problema isliks tokia pati, tada jau su elektrikais lupkyt reles. Nes kaitaliojant ir kasdien experimentuojant daug sutapimu gali buti.
Ex:
Alfa Romeo 156 98' 1.9 JTD 77KW
Lancia Lybra SW 01' 2.4 JTD 103KW
Now:
Alfa Romeo 156 SW 02' 110KW

Neprisijungęs Steponas

Ats: 2.4 jtd uzsikuria is 2-3 karto, turiu keleta klausimu
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2009-11-08 22:29 »
nereikia jokiu specraktu fitrui pakeisti ;D paprasciausia atsijungt slangeles ant greitu movu kur stovi ir atsukt virsutine slanute:) tada atsukt du varztelius kur korpusa laiko ir sau ramiausiai spaustuvuose su rankom atsisuki ;) o daviklis randasi zemiau filtro, ant variklio bloko yra kazkokia juoda dezute ir joje jis yra — pamatysi, ateina laidukas, fyske :)
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 jtd uzsikuria is 2-3 karto, turiu keleta klausimu
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2009-11-08 22:48 »
Ardant daug ka galima padaryti be specialiu raktu, bet kiek tai uzims laiko, ir nemanau kad daugelis cia apsilankanciu zmoniu tures vietos ardyti tiek visko ir spaustuvus nebetkuris turi, as asmeniskai turiu rakta su grandine, tepalo filtrus atsuku, kuro dar nebandziau, o raktas kainuoja centus ir jokios rizikos ka nors nulauzti ar panasiai ardant  ;)

Neprisijungęs Q4

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1490
  • Karma: +4/-14
  • Dabar Subaru
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 jtd uzsikuria is 2-3 karto, turiu keleta klausimu
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2009-11-09 18:26 »
Beje taviske neuzsikuria tik po nakties, ar ir ant karsto motoro lygiai tas pats? Jei tik po nakties ant salto motoro, tai kaip minejau atbulinis voztuvas gal leidzia saliarkai isbegti atgal i baka ir tau reikia sukti starteriu 2-3 kartus kad uzpumpuotum sistema kuru...?
sito varianto negali buti, nes siurbliukas bake ijungus degima sukelia slegi iki pagr.siurblio ;D
2017m. Subaru forester 2.5 127kw mano
2014m. Subaru XV 2.0 hybrid 119kw žmonos
2011m. Yamaha Grizly-450 laisvalaikiui



Perku įvairų MIŠKĄ, tel-868236606

Neprisijungęs Romanas156

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 20
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 jtd uzsikuria is 2-3 karto, turiu keleta klausimu
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2009-11-09 20:07 »
Aciu vyrai uz pagalba :) iki kuro filtro dasikasiau, tik jis pas mane prie variklio prisuktas o ne prie kebulo kaip parodyta foto. vis delto kalta buvo rele, nes jau kelinta diena viskas ok, sukeiciau kondicionieriaus rele su ipurskimo rele ir viskas atsistojo i savo vietas.

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: 2.4 jtd uzsikuria is 2-3 karto, turiu keleta klausimu
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2009-11-22 20:03 »
Aciu vyrai uz pagalba :) iki kuro filtro dasikasiau, tik jis pas mane prie variklio prisuktas o ne prie kebulo kaip parodyta foto. vis delto kalta buvo rele, nes jau kelinta diena viskas ok, sukeiciau kondicionieriaus rele su ipurskimo rele ir viskas atsistojo i savo vietas.

Prie variklio kuro filtras? Gal ten variklio alyvos filtras :D
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Džeris166

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 497
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 jtd uzsikuria is 2-3 karto, turiu keleta klausimu
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2009-11-22 20:17 »
kuro filtras 2.4 varikliuose, prie variklio korpuso tvirtinasi
Buvo: BMW 520i (e34) 1992m. ( Brokatrot Metallic )

Yra: Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2000m. ( Grigio Chiaro Vr. )

Neprisijungęs OWE

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 128
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 jtd uzsikuria is 2-3 karto, turiu keleta klausimu
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2009-11-22 20:19 »
Aciu vyrai uz pagalba :) iki kuro filtro dasikasiau, tik jis pas mane prie variklio prisuktas o ne prie kebulo kaip parodyta foto. vis delto kalta buvo rele, nes jau kelinta diena viskas ok, sukeiciau kondicionieriaus rele su ipurskimo rele ir viskas atsistojo i savo vietas.

Prie variklio kuro filtras? Gal ten variklio alyvos filtras :D



joks ten ne alyvos filtras, o kuro, nes pasmane taipat prie variklio ,o ne prie ugnesienes prisuktas, turbut tik nuo 2002 prie ugnesienes pradejo tvirtint
156 2.4JTD

parduodu du naujus priekinius amortizatorius