Autorius Tema: 2.4 jtd uzsikuria is 2-3 karto, turiu keleta klausimu  (Skaityta 11523 kartus)

Neprisijungęs Romanas156

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 20
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
2.4 jtd uzsikuria is 2-3 karto, turiu keleta klausimu
« Įrašytas: 2009-11-04 22:31 »
Megejas pasivazinet su tusciu baku. Pradejo blogeti uzkurimas, visai neperseniausiai uzsikurdavo lygiai is 2 karto is puses apsisukimo, paskui is 3, o dabar jau is 4-5 kartu. itariu kuro siubli esanti bake. Klausimas- ar jis tik uzkelia kura iki auksto slegio siurblio ar ir sukelia slegi kaip ir pas benzininius variklius iki kokiu 2-3 bar. Ar aplamai kam yra buve kad jis numirtu? Zvakes gedimo nerodo, starteris suka kaip paseles. Traukia fantastiskai. Kur yra kuro filtras? nes visi apie ji kalba o kur jis yra niekas neuzsimena, ir kur yra kuro slegio daviklis?
Zvakes kiek zinau veikia nuo -5, tai gal tame ir problema kad jos dar nekaitina?

P.S. Su visa derama pagarba- prasau nerasineti " o pas mane tai vedasi prie -17" , "o ar tepalus keitei",  "ar salenblokus keitei.." Jau geriau susilaikykit nuo komentaru. Laukiu ismananciu zmoniu. Prizadu parasyti jai problema sutvarkysiu, nes daug temu kurios prasideda nuo uzkurimo o baigiasi diskusijom apie padangas...

aciu

Neprisijungęs a.zart

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 235
  • Karma: +1/-1
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 jtd uzsikuria is 2-3 karto, turiu keleta klausimu
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2009-11-04 22:41 »
Is pasakojimo kaip visada speti kazka yra sudetinga. Faktas kad tuscias bakas-blogybe.
1. Gali susikaupti kondensatas
2. Gali pasikelt siuksles ir uzterst tiek siurbli tiek kuro filtra
Jei butu zvakes parejusios, uzvedus auto tau sumirksetu zvakiu pakaitinimo spirale apie 10 kartu. Jei to nera zvakes turi buti dar pakankamos. Beje ir prie -25 su 4 ar net 3 zvakem uzsivestum jei visa kita ok. Gali buti kad uzsikimso siurblio (bake) sietelis. T.y. bake, pries pat siurbli yra sietelis filtruojantis kura ir siuksles. Taciau abejoju, nes tokiu atveju nukentetu trauka, nes siurblis nesukeltu pakankamo slegio. Tavo atveju vis labiau linkstu link kondensato ar siuksliu susikaupusiu kuro filtre. Stovi jis aisku po kapotu, kiek prisimenu uz variklio (bent pas dabartine Lybra su analogisku varikliu per pati viduriuka uz motoro arciau priekinio stiklo). Bet...susilus auto viskas ok su uzvedimu? Ar tik po nakties? Gal atbulinis voztuvas nelaiko spaudimo ir visas kuras per nakti subega atgal i baka?
« Paskutinį kartą keitė: 2009-11-04 22:45 sukūrė a.zart »
Ex:
Alfa Romeo 156 98' 1.9 JTD 77KW
Lancia Lybra SW 01' 2.4 JTD 103KW
Now:
Alfa Romeo 156 SW 02' 110KW

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 jtd uzsikuria is 2-3 karto, turiu keleta klausimu
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2009-11-04 22:50 »
Zvakes alfoje JTD senesneje kiek zinau veikia neziurint i oro temperatura, net karstam motorui. Kuro filtras stovi taip is priekio ziurint, is galo variklio prie priekinio stiklo, ji atsukti ganetinai sudetinga, priejimas prastas, o ir rakto reikia spec. kur keityklos turi kad lengviau atsukti butu. Buvo karta pas pazystama uzsipile neaisku kokio kuro pradzioje vedesi gerai ir vis sunkiau ir sunkiau kol galiausiai nebesikure, pas tave gal nuo bako dugno patrauke siuksliu jei megsti tusciu baku pavazineti. Siaip daugeliui masinu buna pirma liga pustustis bakas, tiek "dujininkams" tiek siaip megstamties vazineti ant "garu" - o dazniausiai pareina siurblys. Del spaudimo siurblio tai dyzelio zinau kad jinai stipriai didesnis nei benzinuose. Pasidaryk diagnostika, jei elektronikos gedimas tai matysi is karto jei ne ttai ieskoti galima ramiai mechanineje dalyje. Pradek nuo kuro filtro, keitykloje zinos tikrai kur jis randasi. Geriau skambink Alfa meistrams ir konsultuokis su jais jie gedimu mate daugiau nei forumo lankytojai, o meistrai rimti forume pasirodo labai retai.

Neprisijungęs Džeris166

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 497
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 jtd uzsikuria is 2-3 karto, turiu keleta klausimu
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2009-11-04 23:50 »
o negali buti variantas kad siurblys oro pagavo ? ir dabar kazkus oro kamstis sistemoje yra ?  ??? ( cia tik seip pamastymui )
Buvo: BMW 520i (e34) 1992m. ( Brokatrot Metallic )

Yra: Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2000m. ( Grigio Chiaro Vr. )

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 jtd uzsikuria is 2-3 karto, turiu keleta klausimu
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2009-11-05 01:06 »
o negali buti variantas kad siurblys oro pagavo ? ir dabar kazkus oro kamstis sistemoje yra ?  ??? ( cia tik seip pamastymui )

Alfu sistema pati nusiorina, paciaudo ir prasivaziuoja, audi tdi kazkurie modeliai nusiorina tik su spec iranga kiek girdejau

Neprisijungęs gringas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1531
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 jtd uzsikuria is 2-3 karto, turiu keleta klausimu
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2009-11-05 06:35 »
atkreipk demesi, ar kartais neuzsidega code lempute kai nesikuria. Pas mane retkarciais toks variantas buna. Bet paprastai is antro karto uzgesta ir uzsikuria, nors buvo kad reikejo ir trecio karto. Bet kaip sakau, pas mane taip buna labai retai.
AR 159 1.9JTDm 2006 biškį pilka
AR 166 2,4JTD 2001 sidabrava
AR 164 2,5TD 1994 juoda

Neprisijungęs Romanas156

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 20
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 jtd uzsikuria is 2-3 karto, turiu keleta klausimu
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2009-11-05 08:00 »
del vandens bake- ar gali but kad isvazinejus 40 litru jis nedingo is sistemos? code neuzsidega, nes ir pradzioje buvo minciu kad imobilaizeris. siurbly lukstensiu savaitgali, ieskosiu to sietelio..

Neprisijungęs a.zart

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 235
  • Karma: +1/-1
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 jtd uzsikuria is 2-3 karto, turiu keleta klausimu
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2009-11-05 11:17 »
del vandens bake- ar gali but kad isvazinejus 40 litru jis nedingo is sistemos? code neuzsidega, nes ir pradzioje buvo minciu kad imobilaizeris. siurbly lukstensiu savaitgali, ieskosiu to sietelio..
Pabandyk pradzioje nuo kuro filtro. Taip bus paprasciausiai, bei ir kainuoja js nebrangiai. Del siurblio sietelio jau minejau: butu uzsikimses sietelis, pajaustum su auto trauka (jei viskas ok su trauka ir apsukas tolygiai kyla be trukciojimu tada siurblis veikia cistai). As saviski kuro filtra stengiuosi keisti kas 10-15 t. kartu su tepaliukais. Nes praktika parode kad net pilantis kura is LT degaliniu susikaupia parafino nuosedos kuriuos uzkemsa tiek siurbli, tiek filtra. Be to pries ziema (o ir ziemos metu) stengiuosi bent kas antra baka uzsipilt su spec-dizelino priedu.

www.agabaltija.lt cia galima rasti siu priedu dizelinui
Ex:
Alfa Romeo 156 98' 1.9 JTD 77KW
Lancia Lybra SW 01' 2.4 JTD 103KW
Now:
Alfa Romeo 156 SW 02' 110KW

Neprisijungęs a.zart

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 235
  • Karma: +1/-1
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 jtd uzsikuria is 2-3 karto, turiu keleta klausimu
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2009-11-05 11:19 »
Beje taviske neuzsikuria tik po nakties, ar ir ant karsto motoro lygiai tas pats? Jei tik po nakties ant salto motoro, tai kaip minejau atbulinis voztuvas gal leidzia saliarkai isbegti atgal i baka ir tau reikia sukti starteriu 2-3 kartus kad uzpumpuotum sistema kuru...?
Ex:
Alfa Romeo 156 98' 1.9 JTD 77KW
Lancia Lybra SW 01' 2.4 JTD 103KW
Now:
Alfa Romeo 156 SW 02' 110KW

Neprisijungęs Romanas156

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 20
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 jtd uzsikuria is 2-3 karto, turiu keleta klausimu
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2009-11-05 22:18 »
Skubu pranest siandienos atradimus- pasiknaisiojus po reles, esancias prie akumuliatoriaus (bandziau priverstinai paleist kuro siubli), bejudindamas laidus su relem isgirdau garsa, kuriuo nebuvo pries tai, ir ka, uzsikure visa diena atstovejus is puses apsisukimo! Ryt ryte jai uzsikurs normaliai, tai vadinasi problema bus su rele, nes viena pas save esu rades kad rele sudirba bet kontaktu nesujungia, taip pat dingo raudonas purkstukas kuris kaip ir pas dauguma atsiranda uzspaudus iki 3000 apsuku. Kas liecia kuro filtra- gal kas turi kokia nors tikslesne info kur jis randasi, nes ziurinejau siandien na ir niekaip jo neatradau, ar reikia nuimti plastmase dengiancia varikli? ir dar, kur tiksliau randasi tas voztuvas kuris laiko slegi sistemoje?

Aciu labai uz pagalba  :alaus: