Na mano TS švaistikliniam indėklam jau šakės o velenas subrūžintas
Bet kaltas čia važiavimas praktiškai be tepalo* apie 200km, o ne variklis ar jo patvarumas.
* Jokių servisų nekaltinu nes pats kaltas kad iškart netikrinau žmoniškai, bet ten buvo mistika kažkokia kad per 1000km dingo virš 3l tepalo. Lemputė buvo užsidegus bet tik ant posūkio ir trumpam. Paskui dapilus valgė daugmaž kaip priklauso t.y. ~1l/1000km kasdien sukant prie ribotuvo (mažiau važiuojant ramiai) ir paranojiškai vis tikrinant tą lygį. Po kelių tūkst. km prieš kelias dienas pradėjo kalent. Šiandien išardžius pasimatė kad bent jau iš vieno indėklo praktiškai nieko nebelikę. Belieka veleno šlifavimas ir storesnių dėjimas.
Damn... Gal apkatkės po kapitalinio nepasidarei kaip priklauso, t.y. 1000-2000 km ne daugiau 3000 RPM? Turiu dalių nuo 2.0 TS (blokas, velenėliai, indėklai, dar kažkas mėtosi), atlikusių po variklio tiuno. Jei reikės galiu padovanot. Man kai variklį Krekenavoj perrinko ir galvą pažemino, ramiai atvežinėjau tuos kilometrus, bet paskui trauka buvo kažkas tokio, nesukau ant stendo, bet tikrai daugiau nei tie gamykliniai 114kw. Antra pavara sukdavosi R17 ratai tiek iš starto, tiek iš eigos užmynus per tapkę. O prie viso to nežinau ką meistras padarė, bet tepalo deginimas buvo praktiškai nulinis.
Jei reikės kontaktų ir sugalvosi tvarkytis už Vilniaus ribų, galėsiu paieškot, arba rašyk forumiečiui Antanui arba Danciui.