Autorius Tema: MACIAU-6  (Skaityta 1034817 kartus)

Neprisijungęs kardanas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 162
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: MACIAU-6
« Atsakymas #3330 Įrašytas: 2018-06-05 21:41 »
Prisiduodu

Kaunas. Kelių puošmena :)

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: MACIAU-6
« Atsakymas #3331 Įrašytas: 2018-06-05 22:36 »
oo rimtai tu čia :D
Prisiduodu
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: MACIAU-6
« Atsakymas #3332 Įrašytas: 2018-06-10 19:47 »
Kaunas. Kelių puošmena :)

Pagal numerį ir skaičių derinį "191" spėsit kas po kapotu?  :D nors užuominą jau pasakiau.  :D

Ai ir savininkas čia, tai žinosim tiksliai  :)
« Paskutinį kartą keitė: 2018-06-10 19:56 sukūrė TBi »

Neprisijungęs kardanas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 162
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: MACIAU-6
« Atsakymas #3333 Įrašytas: 2018-06-11 17:18 »
Pagal numerį ir skaičių derinį "191" spėsit kas po kapotu?  :D nors užuominą jau pasakiau.  :D

Ai ir savininkas čia, tai žinosim tiksliai  :)
Teisingai - kW

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: MACIAU-6
« Atsakymas #3334 Įrašytas: 2018-06-11 22:36 »
Teisingai - kW

Drąsus sprendimas - užskaitau. Kaip čia visų išpeiktas JTS'as tarnauja? Ar tos pačios bobučių paskalos kaip ir TS lygmenyje?  :)

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: MACIAU-6
« Atsakymas #3335 Įrašytas: 2018-06-17 02:21 »
Drąsus sprendimas - užskaitau. Kaip čia visų išpeiktas JTS'as tarnauja? Ar tos pačios bobučių paskalos kaip ir TS lygmenyje?  :)

Na mano TS švaistikliniam indėklam jau šakės o velenas subrūžintas :( :(
Bet kaltas čia važiavimas praktiškai be tepalo* apie 200km, o ne variklis ar jo patvarumas.


* Jokių servisų nekaltinu nes pats kaltas kad iškart netikrinau žmoniškai, bet ten buvo mistika kažkokia kad per 1000km dingo virš 3l tepalo. Lemputė buvo užsidegus bet tik ant posūkio ir trumpam. Paskui dapilus valgė daugmaž kaip priklauso t.y. ~1l/1000km kasdien sukant prie ribotuvo (mažiau važiuojant ramiai) ir paranojiškai vis tikrinant tą lygį. Po kelių tūkst. km prieš kelias dienas pradėjo kalent. Šiandien išardžius pasimatė kad bent jau iš vieno indėklo praktiškai nieko nebelikę. Belieka veleno šlifavimas ir storesnių dėjimas.
« Paskutinį kartą keitė: 2018-06-17 02:23 sukūrė Dominykas.info »
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
MACIAU-6
« Atsakymas #3336 Įrašytas: 2018-06-17 10:49 »
Lauksime ir naujų indėklų keitimo po superinio tepalo
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: MACIAU-6
« Atsakymas #3337 Įrašytas: 2018-06-17 15:10 »
Lauksime ir naujų indėklų keitimo po superinio tepalo

Da ka sugalvosi  :D
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs nieksas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 932
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: MACIAU-6
« Atsakymas #3338 Įrašytas: 2018-06-17 22:28 »
TS kasdienybe :)

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: MACIAU-6
« Atsakymas #3339 Įrašytas: 2018-06-18 23:36 »

Na mano TS švaistikliniam indėklam jau šakės o velenas subrūžintas :( :(
Bet kaltas čia važiavimas praktiškai be tepalo* apie 200km, o ne variklis ar jo patvarumas.


* Jokių servisų nekaltinu nes pats kaltas kad iškart netikrinau žmoniškai, bet ten buvo mistika kažkokia kad per 1000km dingo virš 3l tepalo. Lemputė buvo užsidegus bet tik ant posūkio ir trumpam. Paskui dapilus valgė daugmaž kaip priklauso t.y. ~1l/1000km kasdien sukant prie ribotuvo (mažiau važiuojant ramiai) ir paranojiškai vis tikrinant tą lygį. Po kelių tūkst. km prieš kelias dienas pradėjo kalent. Šiandien išardžius pasimatė kad bent jau iš vieno indėklo praktiškai nieko nebelikę. Belieka veleno šlifavimas ir storesnių dėjimas.
Damn... Gal apkatkės po kapitalinio nepasidarei kaip priklauso, t.y. 1000-2000 km ne daugiau 3000 RPM? Turiu dalių nuo 2.0 TS (blokas, velenėliai, indėklai, dar kažkas mėtosi), atlikusių po variklio tiuno. Jei reikės galiu padovanot. Man kai variklį Krekenavoj perrinko ir galvą pažemino, ramiai atvežinėjau tuos kilometrus, bet paskui trauka buvo kažkas tokio, nesukau ant stendo, bet tikrai daugiau nei tie gamykliniai 114kw. Antra pavara sukdavosi R17 ratai tiek iš starto, tiek iš eigos užmynus per tapkę. O prie viso to nežinau ką meistras padarė, bet tepalo deginimas buvo praktiškai nulinis.
Jei reikės kontaktų ir sugalvosi tvarkytis už Vilniaus ribų, galėsiu paieškot, arba rašyk forumiečiui Antanui arba Danciui.