Siaip abudu motoriukai labai saunus. 1.9jtd tylesnis bei truputuka ekonomiskesnis. Apskritai tai yra aukso viduriukas norintiems ekonomiskumo ir galingumo padoraus santykio. 2.4jtd - manau siek tiek linksmesnis, kuro sanaudos neturetu labai skirtis, mase auto lieka beveik ta pati, o trauka aisku geresne. Jei kiltu tokia dilema, be dvejoniu rinkciausi 2.4jtd.
Del deziu...ar patvarios...? Nagi normalios tos dezes, jei tepalo yra ir nebuvo droziama sausai. Vat sankabos siek tiek silpnesne vieta, smagraciai. Jau megsta meistriukai tas pasakas kad tinka sankabos atseit nuo fiat brava, marea ir t.t. Ir stumia smagracius nuo siu auto i AR. O po to prasideda, vibruoja auto ant tam tikru apsuku, trauka ne ta ir pan. I maniske kazkada gudrutis nuo fiat punto buvo ikises smagrati. Aisku vaziavo, bet koks buvo skirtumas isidejus nuo 2.4jtd sankaba bei smagrati! Zodziu ziuret ir dar karta ziuret.
1. Yra slapia deze-tikrinti, ar pirminio veleno salnikelis leidzia, ar jau kazkas rimciau(gali buti kad ten jau kazkas krapstesi, patikrinti varztus-ar yra atsukimo zymiu).
2. Ar atsiranda vibracijos nezymios greitejant masinai tarp 2000-3500 apsk./min.
3. Ar tvarkingai jungiamos pavaros(pas maniske kartais budavo sunku atbuline ikalti, atseit sankaba pakeista, neprisitrine ir gal isminamasis streikuoja. Isminus sankaba ir atleidus klausyti ar nera pasaliniu garsu. Gali buti isminamojo guolio pabaiga arba jau rimciau, bet cia jau pagal garsa reiketu vietoje spresti)
Na o visa kita jau realiai reiketu ziureti.
p.s. chebra ir tikrinkite slapukus ant ratu

o tai po to negalesite ratu atsukti
