Sveiki,
Beda, o gal ir normalu tai, noreciau jusu konsultacijos:
Alfa 146 boxer 1,6 96m.
Kiek suprantu, slanga is termostato i radiatoriu bent jau kol neisyla variklis turi buti salta, dabar ji nuo uzkurimo per keleta minuciu buna tokio pat karstumo kaip ir iseinanti is bakelio i termostata. Vadinasi bent jau su termostatu negerai tas, kad jis visada atviras. Variklis vaziuojant isyla iki 90c mazdaug per 10 min (gal kiek daugiau), ir jei vaziuojama be didesniu sustojimu, temp visada 90c. Kaip ir problema butu aiski, kaltas termostatas, taciau tas 10 min nera jau tiek daug, gal visgi viskas cia gerai
Jei tik patenku i kamscius arba tenka pastoveti vietoje, temperatura nuo 90c palaipsniui kyla iki 100c, tada isijungia ABU ventiliatoriai (pucia labai jau stipriai, oshia tiesiog
) ir kazkur padirbe 5 sekundes issijungia. Temperatura vistiek laikos ties 100c, po kokiu 20 - 30 sek jie vel isijungia tom paciom 5 sekundem.
Juk pagal manuala turetu pirma isijungt vienas, kai ausinimo skyscio temp kazkur apie 92c, ir antras (ar pirmas vent tik stipriau) tik kai apie 97c?
Jei tik pradedu vaziuoti be sustojimu, temp vel grizta i 90c.
Oro kondicionierius yra, taciau jo nenaudoju, t.y. nuimtas dirzelis, jo nesuka, taciau ir pries tai ventiliatoriai elgesi lygiai taip pat.
Saugiklius taipogi perziurejau, neradau jokio sudegusio, kas itakotu toki ventiliatoriu darba.
Gal kas turi minciu, nuo ko pradet? Nes tas pastovus uzkaitimas iki 100c (prie didesniu karsciu suspeja ir ~105c pasiekt) matomai nezada nieko gera.