Na praeita karta susilaukiau kaltinimu del Citroen reklamos,bet atsirado ir susidomejusiu,jusu teismui dar vienas naujas automobiliukas Opel Astra. Pats auto gamyboje pasirodes senokai,gal buciau net nerases apie ji, bet idomi sio opeliuko sirdele.
Taigi nuo pradziu. Mano testuota 2009 metu gamybos Opel Astra universalo kebulu.Nekrintacios i akis kebulo linijos tikrai ne dizaino stebuklas. Linijos ramios ,neissisokancios is kitu universalu minios. Salonas spartietiskas netgi labai.Langus gale sedintiems teks atidarinet "irklavimo" budu. Sedynes gan patogios trumpoms kelionems,ilgesneje tektu pakeiksnot gamintojus. Vairuotojo vieta didelio ispudzio nepaliko, vietos man (190 cm) pakako,bet uz manes sedinciam zmogui tektu kojas i kisene susikist. Garso aparaturos valdymo mygtukai neitin informatyvus,ijungimo/isjungimo mygtukas net nepazymetas,teko speliot kur kuris. Idomi posukio ijungimo svirtele,tiesa sakant reikia priprast. Rukantys uz vairo irgi liks nesuzaveti,pelenine laaaabai maza
.Soninio vaizdo veidrodeliai mazoki. Zibintus tenka ijunginet paciam,nors daugumoi nauju automobiliu zibintai isijungia automatiskai uzvedus varikli.
Sesios pavaros, jungiasi gan sklandziai tik su svirtim tenka makaluotis vos ne per visa salona ,labai ilgi tarpai tarp pavaru.
Kaip jau minejau masinos sirdele idomi,tai 1248 cc CDTI ECOTEC 66 kw/90 ag,gamintojo deklaruojamos kuro sanaudos miesto rezimu 6.2 ltr. nors variklis su 1.7 ima 6.5 ltr ir turi 74 kw/100 ag skirtumas 0.3 ltr tiesa sakant universalui sis "mazylis varikliukas " per silpnas.Ipatyngai galios stygius jauciamas esant saltam varikliui. Sio automobilio pardavimo kaina 66 000 lt
Reziume: uz tokia kaina galima surast kaska geriau.