diskusija tirkrai idomi ! taciau dedant vietoj "sailentbloku" guolius ar zalvario ivores (kaip auto sporte) ,gausite toki efekta : 100% stabilumas posukiuose bet kokiu greiciu ,pakabos informatyvus darbas , taciau prie to pacio gausite jausma , kad vaziuojant automobilis nori subireti i gabalus . Komfortisko vaziuokles darbo 0 !!!! Garsai salone bus baisus !!! Sporte ant guoliu ar zalvario "sodina" net variklius ir gr dezes , bet tai tik del sporto , gatvem Greaso variantas man asmeniskai nelabai , taciau nepabandysi nesuzinosi .....
jei varikli/greiciu deze 'sodini' galima sakyti tiesiai ant kebulo - tai tada zinoma, kad vibracijos bus nezmoniskos - taigi variklis ir greiciu deze tai yra vibracijos visur ir visada.
su pakaba, mano nuomone, yra biski kitaip. as suprantu, kad komfortas nukentes - tik klausimas kiek. del to ir norisi pabandyt. jeigu vistik bus 'pakankamai komfortiska', tai as tik dziaugsiuosi. be to, kaip ivardint komforta GTV6 ?
cia ganetinai idomus klausimas.
vazinejau 2,5 metu su 156. uzkabinus kokia nors duobe atrodydavo, kad jomajo - subilda ziauriai. pasivazinejus menesi su GTV6 ir po to vel grizus i 156, tas 'jomajo subildejimas' igavo kita prasme - 156 viskas yra 'salyginai tyliai', jeigu perlipi is "old-timerio".
esme ta, kad GTV6 kai pagauni duobe, sutreska visos salono plastmases ir atsiranda daug garso - man tai nera nekomfortas. tebunie tas garsas. butu blogai, jeigu nenulaikytum danties ant danties. bet as 95% isitikines, kad bus tik daugiau garso, nes smugis nebus dalinai sugeriamas sailentbloko, o is karto perduodamas i kebula - kas man nera baisu.