sveiki,
radau labai intriguojanti dalyka - matyt nesusilaikysiu ir is sportinio idomumo pasibandysiu pasidaryt.
kalba eina apie alfa GTV6/75 (+ 90/Giullieta) priekiniu apatiniu svirciu sailentbloku pakeitima guoliais.
kaip tai atrodo:
susirandam tokius guolius

maunam juos ant strypo, einancio statmenai svirciai. strypo diametras yra 17mm, tad reikia rasti guolius su butent tokiu vidiniu diametru.

strypa su uzmautais guoliais ikisus i 'vieta' pacioje svirtyje, matome, kad guoliu isorinis diametras per mazas.

padarome 'zieda', kad atitiktu diametrai. siuo konkreciu atveju jis padarytas is PTFE teflono. Ji tikrai galima daryti is pvz plieno pas koki tekintoja, gal taip paprasciau. viskas priklauso nuo to, kokio diametro guolius pavyks rasti.

imauname viska i svirti.

vidinese pusese reikia padaryti apsaugas, kad purvai nepatektu i guolius. cia padaryta is to paties PTFE.

ir turime amzina daikta, kuris nesusidevi ir duoda standumo toje vietoje, kur bene labiausiai jo reikia.
reikalas tas, kad jeigu guminiai sailentblokai deformuojasi, pasikeicia rato isvirtimas. aisku, nezymiai, bet vistiek. paskaicius alfagvt6.com foruma, susidariau nuomone, kad pastebeti ar sitie sailentblokai yra isideveje/deformavesi nenuemus svirties yra labai sunku, bet taip buna itin daznai.
minusas - tiketina, kad atsiras siek tiek daugiau vibracijos. bet as to nebijau, tad.. reiks pabandyt.
gal kas kartais turit konkreciu minciu/nuorodu kur ieskoti tokiu guoliu?
gal siaip kokiu minciu turit?
quadrifoglio, Edvinai, pasirasytumet? ar man reiktu but bandomuoju triusiu?
