baikit grauzt gerkles viens kitam, O kas del moco tai lygiai taspats kaip ir su masinom, jei pasiseks gera nupirkt tai ir vazinesi, bet manau kad "britvos" praktiskai visos atkeliauja i Lietuva jau uzvaikytos, tam jos ir skirtos, su choperiais as jokiu bedu neturiu isskyrus privaloma aptarnavima, is pazystamu irgi retas cioperistas skundziasi kas kaskas sugedo.
Geresnes bukles galima rasti tiek cioperiu tiek kelioniu motociklu, britvos street'ai pavaikyti buna juodai, nuziurejau keleta variantu ju, pora hondu, ir po viena suzuki, kawasaki. Prie CBR traukia labiausiai, visi apie juos tik gerai kalba. Gal kas kokiu patarimu turit ka pazeti perkant toki daikta, suprantu grandine, zvaigzdutes, tepalo lygis, bet tokie esmiai dalykai kaip sankaba ir t.t., jau gal 4 metai rinmtai nebesusiduriu su tuo, jauciasi atsisedus ant motociklo
Ziurek absoliuciai viska, kiek imanoma. Ir kaladeles ir padangas, ta, ka ir pats paminejai, ziurek kaip begiai krenta tiek prie zemu tiek prie aukstu apsuku, ypac is pirmo i antra, dar trecias. Jie labiausiai vaikomi buna..Klausyk ar motoras nebarska, ypac paskirstymo grandine ir itempejas..iesko, kur dazyta, tvarkyta, lituota plastmases..patikrint, kar sakiu salnikai neleidzia, paziurek kaip vaiksto, ar dar fyvos ir nemusa i dugna..tas pats ir su galiniu amortiku. Taip pat paziurek ar stabdziu diskai ne kaip klevo lapai..Na cia daug butu galima rasyt, kiek atsiminiau tiek parasiau..
Italu motociklai yra tikrai puikus, nenusileidzia japonams, tik yra esminis skirtumas-italai nelabai deda 4kausius variklius..net sportiniai motociklai (Ducati, Aprilia) buna su V2, o japonai atvirksciai, turi tik kelis modelius su tokio tipo varikliu (suzuki sv, suzuki tl-r, honda vtr..) Cia, aisku, ne minusas - minusas, tas, kad sunku su detalem, uzsisakius net ir atstovybej jos keliauja labai ilgai..