Autorius Tema: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:  (Skaityta 252427 kartus)

Neprisijungęs KaJenius

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 179
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Atsakymas #500 Įrašytas: 2017-04-12 17:31 »
Galiu pasakyt apie JTS tik tiek kad turiu gera drauga kuris pirko ties 60k, 100k+ pravaziavo ir... nieko varikliui nenutiko (156 sedanas) :) laiku keisti priklausantys tepalai ir tiek. Su naudotu daiktu loterija ar taip ar taip, tiesiog tikimybe gaut bloga cia didesne  :)

ex 92 Mazda MX-6 V6
ex 00 FIAT Punto HGT
ex 98 MB SLK 200K
ex 09 AR 147 1.9 JTDm
98 AR GTV V6

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Atsakymas #501 Įrašytas: 2017-04-12 17:31 »
Tai gal yra savanorių susisteminti info? Padaryčiau temą skraiduolę, į kurią galima bus visus nukreipti.
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Atsakymas #502 Įrašytas: 2017-04-12 18:18 »
Pritariu. Nes dabar jei kas paklausia apie JTS tai dažniausias atsakymas, nepirkti. Tada kyla klausimų kodėl, kas blogai ir t.t.
Viską surasius į vieną temą būtų paprasčiau. Nes dabar tas ieškojimas gaunasi toks: suvedi į paieška, randi kažką ir skaitai visa iš eilės diskusija.... Todėl dabar mažai kas ir naudojas paieška, paprasčiau jiem yra paklausti ir tikėtis vieno atsakymo atsakancio į visus kilusius klausimus.
Nesinaudojimas paieska yra ne kas kita, kaip TINGEJIMAS!
Nenoreti skaityti visa diskusija is eiles, apie tai, kas domina yra dar didesnis TINGEJIMAS!
Mazdaug man reikia, bet as tingiu, tai tegul ta darba uz mane atlieka kiti.
Mes kaskarta patardami, komentuodami, apsviesdami apie ta pati desimta ar dvidesimta karta besikartojanti klausima pinigu neuzdirbam, po penkto karto jau ir moralinio pasitenkinimo nebejauciam, kad kazkam padejom, o su koku 10 kartu apskritai idomuma, bei nora ta daryti vel ir vel prarandam, del tokiu tinginiu, kurie patys tingi pasinaudoti paieska, skaityti jau duotus atsakymus i vel uzduodamus klausimus, bei kitaip susirasti ir issinagrineti norima informacija.
Paskui tinginys buna nepatenkintas, kad jam niekas nepadedi, visi aplinkui blogi ir nedraugiski. Tema gera ideja, bet pilnai galima apsieiti ir be jos, pakanka nebuti TINGINIU ir naudotis paieska. Suprasciau, jei tu 2.0 JTS butu isleista 20 skirtingu versiju, is kuriu 5 geros, 10 blogos ir 5 vidutiniskos, tada zmonems kiltu klausimai, po kuriuo leidybos numeriu, yra kuris, paieskoje ismestu simtus temu, tarp kuriu butu lengva pasiklysti. Dabar, gi, egzistuoja vienas vienintelis 2.0 JTS, viskas apie ji lengvai randama per paieskas. Pakanka nebuti tinginiu!
« Paskutinį kartą keitė: 2017-04-12 18:21 sukūrė KLIFF »
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Easy2

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 183
  • Karma: +0/-0
  • Alfa Romeo 147
    • Žiūrėti profilį
Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Atsakymas #503 Įrašytas: 2017-04-12 21:04 »
Ar gt JTS ir 159-os JTS'ai vienodi(skirtumas tik tūryje)? 
Parašysiu ką žinau apie JTS variklius.
1. JTS varikliuose dažnai išsitampo grandinė ko pasekoje užsidega check engine lemputė ir diagnostika rodo blogai sureguliuota paskirstymą. Vienintelis šios problemos sprendimo būdas yra pakeisti grandinę kas kainuoja apie 700eu. Grandinė keičiama kone kas 50k km. Šios problemos galima išvengti dažnai keičiant tepalus (pagal rasta informacija kas keičia tepalus kas 7-8k km ar dažniau, problemų su grandinę neturi).
2. Varikliai turi didelį apetitą kurui.
3. JTS'ai turi pilna visokių daviklių su kuriais būna problemų. Žmonės kalba kad tos problemos dėl laidų, kurios kaip rašoma buvo ištaisytos vėlesniuose JTS modeliuose po 2004 metų.
4. Purkštukai problematiški (vėlgi gal kas patikslinsit kodėl), kai kurie pataria įpilti į kurą priedų valančių purkštukus kaip prevencinę priemonę. Ant kiek tai padeda nežinau, gal kas išsamiau papasakos.

Daugiau apie JTS nežinau, apart pastoviai kartojamo "NEPIRK"


Nesinaudojimas paieska yra ne kas kita, kaip TINGEJIMAS!
Nenoreti skaityti visa diskusija is eiles, apie tai, kas domina yra dar didesnis TINGEJIMAS!
Mazdaug man reikia, bet as tingiu, tai tegul ta darba uz mane atlieka kiti.
Mes kaskarta patardami, komentuodami, apsviesdami apie ta pati desimta ar dvidesimta karta besikartojanti klausima pinigu neuzdirbam, po penkto karto jau ir moralinio pasitenkinimo nebejauciam, kad kazkam padejom, o su koku 10 kartu apskritai idomuma, bei nora ta daryti vel ir vel prarandam, del tokiu tinginiu, kurie patys tingi pasinaudoti paieska, skaityti jau duotus atsakymus i vel uzduodamus klausimus, bei kitaip susirasti ir issinagrineti norima informacija.
Paskui tinginys buna nepatenkintas, kad jam niekas nepadedi, visi aplinkui blogi ir nedraugiski. Tema gera ideja, bet pilnai galima apsieiti ir be jos, pakanka nebuti TINGINIU ir naudotis paieska. Suprasciau, jei tu 2.0 JTS butu isleista 20 skirtingu versiju, is kuriu 5 geros, 10 blogos ir 5 vidutiniskos, tada zmonems kiltu klausimai, po kuriuo leidybos numeriu, yra kuris, paieskoje ismestu simtus temu, tarp kuriu butu lengva pasiklysti. Dabar, gi, egzistuoja vienas vienintelis 2.0 JTS, viskas apie ji lengvai randama per paieskas. Pakanka nebuti tinginiu!
Dabar yra proga patiekti tinginiams, tinginį ant lėkštutės vienoje temoje. Kur galima bus iškarto nukreipti atėjusi naujoką su pagrindiniais klausimais. Ir kiek matau esi nenaujokas ir apie alfas žinai daug, todėl prašymas pasidalinti savo žiniomis.

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Atsakymas #504 Įrašytas: 2017-04-12 21:56 »
Nera jie vienodi, jie ganetinai skirtingi, ju ir darbiniai turiai skiriasi.
GT/156 turejo tik 2.0l JTS. 159 1.9, 2.2, 3.2, is kuriu daznesni 2.2 ir 3.2.
Tai ka tu parasiai galioja JTS 159/Brera modeliuose.
GT/156 JTS pagrindine problema popieriniai veleneliai. Beje, jame dirzas.
Siandien, jau per velu ju prieziurai ir visoms teorinems iliuzijoms "nusipirksiu ir viskas bus gerai", naujo nenusipirksi, o su devetais loterija, su didesne tikimybe pralaimeti :)
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Atsakymas #505 Įrašytas: 2017-04-12 21:59 »
Tinginiai tingintys naudotis paieska ir skaityti rastas temas, tinges ir atskiros temos ieskoti, bei skaityti 20-30 puslapiu joje. Juk ,esme tai nesikeicia, bus ta pati info, tik kitoj temoj. Tingejimo tai neisspres. Toliau bus kuriamos naujos temos su tais paciais klausimais, "kuo toks blogas tas JTS?" :D
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Atsakymas #506 Įrašytas: 2017-04-13 01:00 »
Ar gt JTS ir 159-os JTS'ai vienodi(skirtumas tik tūryje)? 
Parašysiu ką žinau apie JTS variklius.
1. JTS varikliuose dažnai išsitampo grandinė ko pasekoje užsidega check engine lemputė ir diagnostika rodo blogai sureguliuota paskirstymą. Vienintelis šios problemos sprendimo būdas yra pakeisti grandinę kas kainuoja apie 700eu. Grandinė keičiama kone kas 50k km. Šios problemos galima išvengti dažnai keičiant tepalus (pagal rasta informacija kas keičia tepalus kas 7-8k km ar dažniau, problemų su grandinę neturi).
2. Varikliai turi didelį apetitą kurui.
3. JTS'ai turi pilna visokių daviklių su kuriais būna problemų. Žmonės kalba kad tos problemos dėl laidų, kurios kaip rašoma buvo ištaisytos vėlesniuose JTS modeliuose po 2004 metų.
4. Purkštukai problematiški (vėlgi gal kas patikslinsit kodėl), kai kurie pataria įpilti į kurą priedų valančių purkštukus kaip prevencinę priemonę. Ant kiek tai padeda nežinau, gal kas išsamiau papasakos.

Daugiau apie JTS nežinau, apart pastoviai kartojamo "NEPIRK"

 Dabar yra proga patiekti tinginiams, tinginį ant lėkštutės vienoje temoje. Kur galima bus iškarto nukreipti atėjusi naujoką su pagrindiniais klausimais. Ir kiek matau esi nenaujokas ir apie alfas žinai daug, todėl prašymas pasidalinti savo žiniomis.

senasis 2.0JTS ir naujesni 1.9/2.2/3.2JTS apart kad benzas ir tiesioginis įpurškimas daugiau nieko bendro neturi. senasis motoras varomas diržu, naujesni - grandine, naujuose faziu variatoriai ant išmetimo ir įsiurbimo stovi.

1. išsitampo grandinės dėl per ilgo tepalu keitimo intervalo. ir čia visiem gamintojam taikoma. grandinės kaina už 700EUR čia jau iš lempos. neseniai paimtas 3.2JTS grandinės komplektas (grandinės, įtempėjai, šliaužikliai, žvaigždės) atsiejo ~400EUR. 1.9/2.2JTS komplektas ~200-250EUR. grandinės keitimą kas 50kkm tai net nekomentuosiu - čia iš serijos kai peleninė užsipildo keičiam ir mašiną.
su tais savo tepalu keitimo intervalais kas 7-8kkm irgi matyt javainių forumus prisiskaitę traukiat. jie ten dar mineralke pila, tai jo, tenka keisti tokiais intervalais. ne žigulių laikai, kai tepalo gero nebuvo, žmonės pildavo ką gaudavo ir keisdavo kas pusmetį. šiais laikais kokibiškus tepalus pilant ir keičiant kas 10-15kkm grandinė atlaikys tau 200kkm

2. kūro valgo kaip ir bet koks kitas benzas, trasoj tikrai taupiau palyginus su paprastu benzu.
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs Easy2

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 183
  • Karma: +0/-0
  • Alfa Romeo 147
    • Žiūrėti profilį
Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Atsakymas #507 Įrašytas: 2017-04-13 10:35 »
senasis 2.0JTS ir naujesni 1.9/2.2/3.2JTS apart kad benzas ir tiesioginis įpurškimas daugiau nieko bendro neturi. senasis motoras varomas diržu, naujesni - grandine, naujuose faziu variatoriai ant išmetimo ir įsiurbimo stovi.

1. išsitampo grandinės dėl per ilgo tepalu keitimo intervalo. ir čia visiem gamintojam taikoma. grandinės kaina už 700EUR čia jau iš lempos. neseniai paimtas 3.2JTS grandinės komplektas (grandinės, įtempėjai, šliaužikliai, žvaigždės) atsiejo ~400EUR. 1.9/2.2JTS komplektas ~200-250EUR. grandinės keitimą kas 50kkm tai net nekomentuosiu - čia iš serijos kai peleninė užsipildo keičiam ir mašiną.
su tais savo tepalu keitimo intervalais kas 7-8kkm irgi matyt javainių forumus prisiskaitę traukiat. jie ten dar mineralke pila, tai jo, tenka keisti tokiais intervalais. ne žigulių laikai, kai tepalo gero nebuvo, žmonės pildavo ką gaudavo ir keisdavo kas pusmetį. šiais laikais kokibiškus tepalus pilant ir keičiant kas 10-15kkm grandinė atlaikys tau 200kkm

2. kūro valgo kaip ir bet koks kitas benzas, trasoj tikrai taupiau palyginus su paprastu benzu.
Nežinojau kad JTS nevienodi, žinojau tik litražų skirtumą ir montavimą į skirtingus modelius. Daugiausiai domėjausi apie 2.2. Bet kaip matau vistiek ant visų JTS yra vienodai stumiama. Grandinės kainos su pakeitimų klausiau autofficinoj, atsakymą gavau apie 700eu, kartu vėlgi davė patarimą nepirkti ir pridėjo prie jo sukeliamų problemų tariamą grandinės keitimo intervalą kuri ir parašiau. Dėl tepalų tai net nediskutuosiu, jų dažnas pakeitimas tik į naudą. Ir čia būtent tas inervalas kuriuo gerbėjai iš užsienio vadovaujasi ir kažkodėl problemų neturi.
Bet va kame esmė, kai surašyti tų problemų sąrašą tai retas sutinka, o kai paneigti jau parašyta informacija tai su mielu noru. Tai jeigu viskas būtų surašyta vienoje vietoje ir daugelio patvirtinta, manau būtų isviangiama klaidingos informacijos kurios čia yra pilna, nes kaip matau kiek žmonių tiek nuomonių apie tą JTS, bet juos turėjo ir ekspluotavo kiek suprantu ne visi... Čia jau tada gaunasi kad apie JTS sklaido tokie patys gandai kaip ir apie alfa Lietuvoje... Tai va prašymas pasidalinti žiniomis, ir galima būtų padaryti buyer's guide šiokį tokį, kuris ir atsakytų į daugumą klausimų. Galiu pasisiulyti kaip savanoris ir iš visos gautos informacijos viską sumest į vieną žinutę iš kurios galėsim padaryti prikabinta bei užrakinta temą su visa turima informacija.

Sent from my D5503 using Tapatalk


Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Atsakymas #508 Įrašytas: 2017-04-13 11:25 »
Galiu pasisiulyti kaip savanoris ir iš visos gautos informacijos viską sumest į vieną žinutę iš kurios galėsim padaryti prikabinta bei užrakinta temą su visa turima informacija.

Sent from my D5503 using Tapatalk



Gali tu, gali kažkas bendrai į vieną katilą visą padriką info sudėt ir tada jau galutinai viską sukramčius surašyt į vieną postą. Aišku, laikui einant reikės kažkiek patikslint pagal atskirus niuansus ir pagal kažkieno naujus pastebėjimus, bet pagrindas būtų labai geras tam. Plius paimti daugiau info iš išorinių šaltinių, kaip pvz Alfaowner, Alfisti ir t.t. Ten irgi yra nemažai labai įdomios ir naudingos info, nes ten žmonės daugiau tokių variklių matę, čiupinėję, remontavę (arba DAR ne) ir atsiliepimų yra daugiau, kas labai prisidėtų prie šitos kilnios iniciatyvos. Aišku, darbo čia nemažai ir užsiimti tuo reikia rimtai.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Juodas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 204
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Atsakymas #509 Įrašytas: 2017-04-13 11:31 »
« Paskutinį kartą keitė: 2017-04-13 11:33 sukūrė vonvon »
Alfa Romeo 147   1.6 TS 88 kw 2001          ... 2012-2019
Alfa Romeo GT   1.9 JTD 110 kw 2004        ... 2017-
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTD 147 kw 2008   ... 2020-