O iš ko sprendi, kad fake ridos galimybė minimali? Tipo fokiečiai be nuodėmės gimę?
Vokieciai ridu nesukioja, ten griezti istatymai ir griezta atsakomybe (nebent turkai ar kokie kiti "kebabai" pardavineja turguose), 95% vokisku automobiliu su serviso knygomis grizta (jei vokiska masina lietuvoje be jos - 100% rida koreguota), jau nesneku apie automobilius skirtus vokieciu rinkai (pries puse metu buvo e46 320d su 340k km rida ir serviso knyga su paskutiniu irasu ties 320k km, ranka nekyla ten liesti kazko, bet lietuviui "tokia rida" perdidele, tai knygeles ir kruva saskaitu eina i siukslyna, rida tampa 220k km ir tada nusipirkes lietuvis keicia dirzus, tepalus ir t.t., kur pasitaiko, kad buna pakeista, bet negali nieko rodyti, del ant saskaitu esanciu rodmenu.
O del salonu tikrai neabejokit - zmoniu su antsvoriu visame pasaulyje pilna, jie irgi vairuoja ir tikrai normalu, kad 60kg sveriantis zmogus sedyne per 300k km maziau sutris, nei 120kg per 200k km, o dar priklauso ar tai mieste vazinetas automobilis ar daugiau uzmiesciuose.
p.s. mano drauge VW isigijo su realia 150k km rida (buvo dauztas) su graziu vairu ir salonu, po 6 metu ir 55k km pravaziavimo vairas buvo iskadziotas gabaliukais nuo ziedu, uzdejom kita vaira is lietuvoje vazinetos masinos kuri buvo praejus ~280k km - vairas buvo labai tvarkingas.
Isvada - jei perkat vokietijoje is vokiecio aiksteles ar is pardavimo salono - rida tiketi galima 95% (ir aisku jei palikta serviso knyga), jei is turgaus - jokios garantijos, o ir meslo ten yra kaip ir lietuvoje ir lietuviai is ten mazai ka perka, taip pat pagal salona nespreskit apie rida - tai tik vienas is faktoriu.