Autorius Tema: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje  (Skaityta 734278 kartus)

Neprisijungęs prisuktuvas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 37
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #2050 Įrašytas: 2016-05-21 09:47 »
Del ko tikrai gaila, tai del to vokisko style rankinio, sena gera rankini, iskeite i knopkini, kuris daznai neveiks. Ir tas, apvalus ir storas i bmv/audi/mb/t.t.t.t. style panasus, valdymo mygtukas berysio, galejo kokia sensorine lenta sumontuoti, vietoj to senovinio mygtuko :( Bet tai tik smulkemos. O pagalvojis, is esmes tas "siuolaikiskas" parkingo mygtukas, visuomeje sulauks pripazinimo, bent jau kol masina bus nauja ir jis veiks, Ir ne QV komplektacijoj, ta archaiska rankena, realiai gal ir visiskai nereikalinga  :)

Žmonės perkantys automobilį tiesiai iš salono vertina naujoves. Tokie aspektai kaip rankinio funkcionalumas ir patikimumas bus aktualūs tik 2-3 savininkams. Puikus pavyzdys "Lexus" net neįsivaizduoju dabartinio lexuso su rankiniu stabdziu. Praktiškai visais laikais ten ėjo/eina kojiniai. Kalbant apie sensoriką, japonai ir amerikiečiai tą turi tačiau apžvalgininkai dažnai šį pasirinkimą peikia dėl to jog važiuojant neįmanoma persijungti radijo stoties ar atlikti kitų veiksmų (tik sustojus), todėl ratukas geras sprendimas.

Tokie aspektai kaip rankini

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #2051 Įrašytas: 2016-05-21 10:32 »
sensoriniai ekranai jau gana seniai buvo aprasyti ir sukritikuoti del nepatogumo ir nesaugaus naudojimo - turi pastoviai ziureti kur ka spaudai. button is the king.

tas pats naujasis xc90 irgi turi touch screen'a, bet pagrindinius ir dazniausiai valdomus dalykus padares mygtukais vien tik del to, jog intuityviai apgraibom gali paspausti/pasukti ziuredamas i kelia
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #2052 Įrašytas: 2016-05-21 14:18 »
Kad šiuolaikinėse mašinose yra ant vairo visas valdymas... O keleivis nevairuoja ir gali sensorika naudotis ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #2053 Įrašytas: 2016-05-22 13:32 »
Visada turi ziureti, ka spaudai, kad ir ta rata sukiodamas turi i ekrana ziureti, nukreipdamas akis nuo kelio. Ir kartais net sunkiau suprasti, kur ji ir kaip sukti, kad pasirinktum viena ar kita funkcija. Arba pvz, kai padaro toki kasdien naudojama fukcija, kaip kilos valdyma, kaip tai padaryta pas audi a4- tas ~2012 (del kitu nzn), na tai plaukus gali nusirauti is nervu, kol ten surandi, kaip ta klima valdosi. Tad geriau jau streso nekeliantis "tapsekranis", negu tokie i nervus ir nevilti varantys mygtukiniai sprendimai, kurie kokiam isprotejusiam inzinieriui kartais ima ir sauna i galva :D
Pagal ideja, jeigu telefono jau net i ranka, pagal ne pacius naujausius es normatyvus, vairuojant paimti nebegalima, bei atskirai pirktos navi vairuojant reguliuoti negalima, taip pat rukyti (o gal jau ir valgyti) vairuojant, tai netolimoje ateityje ir visi tie sensoriniai ir nesensoriniai valdymai tureti automatiskai issijungti, masinai vaziojant ir vejeli ar kitas funkcijas galesime valdyti tik visiskai sustojus, o tam tiks bet koks ekranas, nors ir su nosim valdomas :D
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #2054 Įrašytas: 2016-05-22 14:39 »
Visada turi ziureti, ka spaudai, kad ir ta rata sukiodamas turi i ekrana ziureti, nukreipdamas akis nuo kelio. Ir kartais net sunkiau suprasti, kur ji ir kaip sukti, kad pasirinktum viena ar kita funkcija. Arba pvz, kai padaro toki kasdien naudojama fukcija, kaip kilos valdyma, kaip tai padaryta pas audi a4- tas ~2012 (del kitu nzn), na tai plaukus gali nusirauti is nervu, kol ten surandi, kaip ta klima valdosi. Tad geriau jau streso nekeliantis "tapsekranis", negu tokie i nervus ir nevilti varantys mygtukiniai sprendimai, kurie kokiam isprotejusiam inzinieriui kartais ima ir sauna i galva :D
Pagal ideja, jeigu telefono jau net i ranka, pagal ne pacius naujausius es normatyvus, vairuojant paimti nebegalima, bei atskirai pirktos navi vairuojant reguliuoti negalima, taip pat rukyti (o gal jau ir valgyti) vairuojant, tai netolimoje ateityje ir visi tie sensoriniai ir nesensoriniai valdymai tureti automatiskai issijungti, masinai vaziojant ir vejeli ar kitas funkcijas galesime valdyti tik visiskai sustojus, o tam tiks bet koks ekranas, nors ir su nosim valdomas :D
Balsu jau daug funkcijų pas kai kuriuos automobilius valdomos ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #2055 Įrašytas: 2016-05-23 10:23 »
Taip, bet daug tautos ir ne tik lietuviu tauros dar nekalba angliskai, o jei ir kalba tai nevisi taip aiskiai, kad anglakalbe sistema juos suprastu. Dristu garantuoti, kad net paciam LR Premjerui sita sistema neveiktu, ka jau kalbeti apie eilini zmogeli, kuriam gimtoji kalba nera anglu, vokieciu, italu, prancuzu ar lenku :D
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #2056 Įrašytas: 2016-05-23 10:48 »
Top Gear rodė, kad valdymas balsu niekada neveikia taip kaip turėtų ir yra tiesiog didelis nesusipratimas :D
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs moonshine

Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #2057 Įrašytas: 2016-05-23 11:29 »
Taip, bet daug tautos ir ne tik lietuviu tauros dar nekalba angliskai, o jei ir kalba tai nevisi taip aiskiai, kad anglakalbe sistema juos suprastu. Dristu garantuoti, kad net paciam LR Premjerui sita sistema neveiktu, ka jau kalbeti apie eilini zmogeli, kuriam gimtoji kalba nera anglu, vokieciu, italu, prancuzu ar lenku :D
Skambiai tu čia - NET pačiam premjerui. Misteriui "I am satan" ir "šaudė tu šaudė" ji neveiks pirmiausia ir niekad gyvenime  :lol: Gera naujiena ta, kad žmogelis šiandienai teoriškai galintis taikytis į balsų valdomų funkcijų prikištą auto, gyvenime pas mus paprastai būna desigyvenęs iki to, kad angliškai bent šį-tą spykina ir understandina, arba turi bent kažkiek smegenų, kad, reikalui esant, bent su mašina išmoktų susišnekėt. O beviltiškiems visada bus standartinės komplektacijos Dačijų, iš to jie bus ir atpažįstami. :D Situacija win-win-win.  :lol:
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs Sraigamobilis

Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #2058 Įrašytas: 2016-06-06 16:28 »
http://automanas.tv3.lt/laida-how-its-made-demonstruoja-alfa-romeo-4c-gamybos-procesa/

Įdomiai čia dėl to vairo stiprintuvo... Kaip suprantu, dėl mažo automobilio svorio jis nereikalingas?
ex BMW e34
ex Audi A6
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
ex Alfa Romeo Giulietta QV 1750 tbi (Rosso Competizione)
ex Alfa Romeo 155 V6


Alfa Romeo Spider (Alfa...)
BMW 525D E39 FL (vagių džiaugsmas)
KIA Optima (optimalus pasirinkimas)

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #2059 Įrašytas: 2016-06-06 17:33 »
Nereikaligas tam, kad nepridetu papildomo svorio. O ar jis reikalingas DEL mazo svorio, subtilus klausimas. Kazkada vyrai ir sunkvezimius vairavo be jokio vairo stiprintuvo ir jokiu problemu tame nemate. Kategorija laikantis, teke ir paciam su Gaz "vilkiku" vazinetis, bei parkuotis, as taip pat nemaciau problemu tame, kad stiprintuvo ten nera :D
Zinoma, butu komfortiskiau su stiprintuvu, 205 plocio padangos, nera tos, kad su vienu pirstu vaira ant asfalto pasuktum, bet tai papildomas svoris ir papildomos sekundes Niurnburgringe ar kitam zieda. 4C gaminta del sekundziu trasoje, ne del patogumu, todel jo nera.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491