Visada turi ziureti, ka spaudai, kad ir ta rata sukiodamas turi i ekrana ziureti, nukreipdamas akis nuo kelio. Ir kartais net sunkiau suprasti, kur ji ir kaip sukti, kad pasirinktum viena ar kita funkcija. Arba pvz, kai padaro toki kasdien naudojama fukcija, kaip kilos valdyma, kaip tai padaryta pas audi a4- tas ~2012 (del kitu nzn), na tai plaukus gali nusirauti is nervu, kol ten surandi, kaip ta klima valdosi. Tad geriau jau streso nekeliantis "tapsekranis", negu tokie i nervus ir nevilti varantys mygtukiniai sprendimai, kurie kokiam isprotejusiam inzinieriui kartais ima ir sauna i galva
Pagal ideja, jeigu telefono jau net i ranka, pagal ne pacius naujausius es normatyvus, vairuojant paimti nebegalima, bei atskirai pirktos navi vairuojant reguliuoti negalima, taip pat rukyti (o gal jau ir valgyti) vairuojant, tai netolimoje ateityje ir visi tie sensoriniai ir nesensoriniai valdymai tureti automatiskai issijungti, masinai vaziojant ir vejeli ar kitas funkcijas galesime valdyti tik visiskai sustojus, o tam tiks bet koks ekranas, nors ir su nosim valdomas
