Alfos vietoj uzh toki izheidima paduochiau i teisma 
Tegu gandu skleidejai pagaliau susitaiko, kad Alfa nebeatskiriama fiat dalis, tiek platformom, tiek gamyklom, tiek pacios imones holdingu. ALFA ROMEO s.p.a. rupinasi tik pardavimu aptarnavimu, pogarantine prieziura, kurybine veikla bei sourcingu, taciau su gamyba nieko bendro neturi. Nes visos alfos yra pagamintos FIAT automobile s.p.a.
Vienintelis dalykas ka galetu parduot VW, tai Alfa Romeo automobiles s.p.a. turima turta, tai yra ofiso patalpas, bei alfu muzieju su paciu AR logo ir teisemis i ji, nes gamyklu AR jokiu neturi tiesiogiai.
Ka tu vadini gamyba? Pagal tave reikia suprast, kad fiato dizaineriai, inzinieriai projektuoja fiato imoneje Alfa Romeo modelius? Tiesiogiai gamyklu, kuriose surenkami jau sukurti modeliai, tureti jai nereikia, kam dubliuoti valdyma, mokescius ir t.t.? O siaip paskutine atskira gamykla buvo Arese, kurioje dar 2005 metais buvo surenkami nuostabus Alfos V6 varikliai.
As nematau jokiu problemu VW isigyt teise i AR zenkla ir varyt koki Mito Nuovo ant Polo bazes kokioj VW gamykloj. Fiatas parduos akcijas, uzdarys viena padalini, nebebus ir jau jokios AR kaip holdingo dalies. VW pasamdys naujus ar paliks senus darbuotojus, jau jokio skirtumo..
Toks susijungimas nebutu naujiena sitam pasauliui. As tikiu, kad VW nori AR zenklo. Bet fiatas supranta, kad jei parduotu AR, tik pati nukentetu. Nepaisant to, kad AR siuo metu dirba nuostolingai, sita marke yra svarbi visos Fiat grupes gaminamu produktu dalis. Jei jau zinai, kas yra holdingas ir sourcingas, tikrai turi zinoti, kad kartais negaminti visai atnesa daugiau nuostoliu, nei nepelninga gamyba. Plius Fiato grupe ziurint bendrai finansiskai laikosi labai gerai.
Cia lyg nusiimti savo kazkokia apsauga ir atiduoti ja priesui... VW gerbejai kiek zinau neuztvindo Wolfsburgo per VW markes jubiliejus

va cia ir esme...