Nu ir už ką ten vanagiuxo nuorodoj Autobildas nutarkavo FIAT?

Techniškai - dėl važiuoklės, lempų, alyvos ir glušako. Dalykų, kur rodo kaip vairuotojas pats rūpinasi savo auto. Jei pats savo auto nesirūpini, Fiatas atbėgęs nepasirūpins. Aš pats skaitinėjau Autobildo ilgalaikius testus, galit patys rast kas fokiškai mokat. Buvo pvz Škoda Roomsteris 1,9tdi teste. Po 100.000 km išardę rado, kad varikly indėklai jau matomai susidėvėję. Klausia VAGo - KPŠ? Tie - nu jūs tikriausiai labai drožėt, o be to čia dar telpa į normas. A, nu visks tada gerai. Fiato 1,9 jtd po tokio pat testo išardė - viskas NAUJO variklio tolerancijų ribose. Ir po to prisip..nėt prie nesureguliuotų lempų?

Nu, turi ir Fiatas tų griekų. Bet tai išvadas kiekvienas savo daro. Gali tūpai suskaičiuot + ir -, o gali ir su galva. Aš geriau 5 kartus nuvarau tvarkyt važiuoklės negu 1 kartą variklio.

O kiti sako, nu neee, čia 5:1, čia vieni vartai.

Nu bet čia kaip kam
