Na taip, bet nemanau, kad vien dėl variklio mašinos kaina pakils tarkim 20%... Nors, kas ten žino... Kolkas vistiek viskas kaip "šakėm ant vandens" parašyta. O šiaip tai, mano galva atrodo, kad nelabai apsimokėtų leist į masinę gamybą baisiai brangią produkciją, į kurią daugelis tik pažiūrėt galės. Jei Alfa nori uždirbti - manau turėtų padaryti ganėtinai prieinamą modelio kaina, kuri dar galėtų atmušt pirkėjus nuo konkurentų.
Kalba neina apie nusipirkimą, kalba eina apie tinkamą ir prideramą tikro Ferrario priežiūrą bei aptarnavimą. Patemptum pvz planinį Fero diržų, grandinių, tarpinių, pompų ar ko ten dar į jį primontuota, pakeitimą kas kažkiek ten tūkstančių? A ne?

Nu OK, OK - bus "netikras" - "pagaidintas", deforsuotas, be kosminių technologijų, kad turėtų resursą, kad keičiant tepalus kas 10000 mylių kaip nors bent garantinius km be problemų pravažiuotų ir apie maintenanco kainas šiurpios legendos neitų. Plius masinės gamybos, kad apsimokėtų dalių fabriką paleist ir tos dalys kosmosą nebekainuotų. Nu bet tokius variklius ir Alfa Romeo patys pasidaro kai reikia. Kam tas "netikras" Ferrari? Aišku - tam, kad būtų galima uždėti F etiketę ir tūpi amerikonai, kurie geriausiu atveju pamena tik kad AR - kažkokia senobinė markė, daba galvotų, kad čia budget Ferraris, bent jau jo viduriai - ir visi pultų jo pirkti. Nu bet mes ne amerikonai, mes - alfistai - mes žinom kas yra kas ir mūsų neturėtų dišovi fyntai veikt, tai iš kur čia tas ferarinis entuziazmas?