Pas mane AR 156, bet irgi 2.0 TS, tai gal gali būt panašios bėdos. Važiuodamas į pajūrį prieš kelias savaites pastebėjau, kad kaista variklis, ir kuo greičiau važiuoji - tuo labiau kaista. Savotiškas greičio ribotuvas - 130 km/h, o temperatūra ~110°C, prie 140 km/h , jau ir link 120 °C. Žinoma, nelabai protinga su taip užkaitusiu varikliu važiuot, bet 90 km/h nuo Palangos iki Vilniaus juk nesivilksi...

Paskui ir mieste pradėjo kaist, ypač aukštesnėm apsukom pavažinėjus. Žodžiu, pirma versija buvo, kaip kažkas jau minėjo, kad ant aukštų apsukų prasisuka suskilus plastmasinė vandens pompos sparnuotė ir nebeužtikrina aušinimo skysčio cirkuliacijos. Servise pakeitė į dėvėtą su metaline sparnuote. Toliau kaista. 400 Lt kaip į balą. Paskui atidžiai apžiūrėjau ir apčiupinėjau radiatorių - pažiro aptrūniję lapeliai, o kai kur ir ištisos tų lapelių eilės išbyrėjo. Šiandien pakeitė ir radiatorių į naują, o dar pakeitė ir aptrūnijusią ventiliatoriaus varžą (kur ant ventiliatoriaus korpuso yra - nežinau ar 155 ją turi). Pirmas įspūdis, kad padėjo, bet rimtai išbandyt dar nebuvo progos.
Beje, štai taip atrodė "liūdniausia" radiatoriaus vieta... (priekyje - kondicionieriaus radiatorius)