Autorius Tema: Tepalai ir viskas apie juos:  (Skaityta 298398 kartus)

Neprisijungęs Alfaman

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 733
  • Karma: +19/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #500 Įrašytas: 2014-09-06 09:02 »
Naudoju ilgą laiką tik šituos: http://www.e-tanagra.com/lt/products/automobiliu-dalys/meguin/alyva-varikline-sintetine/00T2895294 Tiek į savo 16v twin sparką, tiek į žmonos jtd 8v. Sintetinis, vokiškas už krikščionišką kainą. Jei nevažinėju autostrada, twin sparkas per 15 000 km. suvalgo apie litrą, bet jei Kaunas- Palanga- Kaunas ne mažiau 140 km/h, litro tepalo irgi nėra.
« Paskutinį kartą keitė: 2014-09-06 09:24 sukūrė Alfaman »
156 SW jtdm 16v

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #501 Įrašytas: 2014-09-06 13:53 »
Naudoju ilgą laiką tik šituos: http://www.e-tanagra.com/lt/products/automobiliu-dalys/meguin/alyva-varikline-sintetine/00T2895294 Tiek į savo 16v twin sparką, tiek į žmonos jtd 8v. Sintetinis, vokiškas už krikščionišką kainą. Jei nevažinėju autostrada, twin sparkas per 15 000 km. suvalgo apie litrą, bet jei Kaunas- Palanga- Kaunas ne mažiau 140 km/h, litro tepalo irgi nėra.

Meguin geras, Zazas seniau juos rekomenduodavo, tik gaila mūsų didmenininkuose užsukus jų nepavyksta užtikti. Aš su TS'u irgi pastebėjau, kad autostradoj daugiau jo išdega nei miesto sąlygom, nors visada maniau atvirkščiai.

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #502 Įrašytas: 2014-09-06 21:03 »
nemanau, kad motoras užkals su originalia alyva, kuri turi bent SJ & A3/B3 specifikacijas. užkala dėl kitų dalykų.
visa pigiena turėtu pasparti variklio dilimą ilgalaikėj perspektyvoj. nors kažin ar tai įrodysi..
slėgio datčikai yra fun. pilu tai, kas man spaudimą palaiko minimum 1 bar ant laisvų. tada motoras sako, kad jam gerai. dar įpilu MoS2. kartais Ceratec`o. morališkai smagiau sukt. dievobaimingiem to nereik.
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #503 Įrašytas: 2014-09-07 11:12 »
Kartais? Tai kad jis (ceratec) pilamas vieną kartą visam (likusiam) gyvenimui...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #504 Įrašytas: 2014-09-07 11:36 »
na, jis pilamas kaip ir retokai (50'000 km), bet tai variklis tarnauja ilgiau :)
jei naudojant priedą variklio garsas sumažėja, man tai tiesiogiai susiję su jo dilimo sumažėjimu / lengvesniu darbu. produktu nenusivyliau, net jei tai ir tik placebo. iš tikro dzin man tas dilimas, man įdomiau palengvinti jo sukimasį. kitoj mašinoj kur pyliau LM 10w40 su MoS2 tai garsas išvis kaip elektromobilio. net neįdomu pasidarė, dingo visas charakteringas burzgesys.
tie pasakymai, ogi kodėl nenaudoja jų masiškai arba sporte.. o tikrai tikrai sporte nenaudoja? eiliniam vartotojui rizika, kad sumaišęs skirtingas alyvas galbūt perlenks lazdą, gal atsiranda specifinė priežiūra. žodžiu padaugėja nežinomųjų, todėl ne eiliniam vartotojui galvą sukt.
beje, su Valvoline 5w50 spaudimas ant laisvų buvo ~1,4 bar. supylus cerateco apie 1 bar. jei tėkmė pagerėjo tai gerai, bet su skystesniu 5w40 gal jau būčiau ant ledo su per mažu spaudimu. kodėl sumažėjo nesigilinu labai, gal nuteka nuo indėklų greičiau. nekantrauju velenėlius pačiupinėti, žmonės kalba, kad slysta iš rankų :) jei bus kokių ale pažeidimų dėl priedų, būtinai papostinsiu.

čia nueinama tokiais keliais, kai pradedi blusinėti kiekvieną arklį. net jei jo ir neatsiranda, atsiranda įdomūs potyriai ir diskusijos :smilie:
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs Valerun

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 378
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #505 Įrašytas: 2014-09-27 15:24 »
Krastoj seniau pildavo Valvoline, pakeite dabar i kazkokius japoniskus (geri, bet mazai girdetas brandas, todel nebeprisimenu), tai labai pasijaute ant sumazejusios vibracijos (1.4 varikliai siek tiek purtos :) )
Eneos pradejo pilt. Kolega irgi dziaugėsi, kad jo JTS maziau degina palyginus su Selenia :)

Irgi įsipiliau šių japoniškų (beje, kainavo nebrangiai). Per 1500 km (20% užmiestyje) lygis sumažėjo maždaug per 1/7 min-max atstumo. Reiškia, sudegė ne daugiau 0,1 l/1000 km.
AR145 Boxer 1.4
Ford Focus 1,8 TDCi 2004
Ford Focus 1,6 2007

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #506 Įrašytas: 2014-09-27 23:15 »
Naudoju ilg… laik… tik šituos: http://www.e-tanagra.com/lt/products/automobiliu-dalys/meguin/alyva-varikline-sintetine/00T2895294 Tiek į savo 16v twin spark…, tiek į žmonos jtd 8v. Sintetinis, vokiškas už krikščionišk… kain…. Jei nevažin—ju autostrada, twin sparkas per 15 000 km. suvalgo apie litr…, bet jei Kaunas- Palanga- Kaunas ne mažiau 140 km/h, litro tepalo irgi n—ra.

Meguin geras, Zazas seniau juos rekomenduodavo, tik gaila mūsų didmenininkuose užsukus jų nepavyksta užtikti. Aš su TS'u irgi pasteb—jau, kad autostradoj daugiau jo išdega nei miesto s…lygom, nors visada maniau atvirkščiai.
O tanagra ne didmenininkai? :)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs mx1

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 159
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #507 Įrašytas: 2015-03-13 14:34 »
Prikeliu temą. Gal kam bus įdomu, LT rinkoje atsirado naujas prekinis ženklas - "Petro Canada". Anksčiau turėjo tik krovininiam transportui (naudojau ir likau labai patenkintas), dabar yra ir lengviesiems auto. Kainos panašios į "Mequin". Prisegu aprašymą.

Petro-Canada Synthetic 5W-40 Passenger Car Motor Oil is formulated to meet demanding European and North American motor oil performance requirements for passenger cars, sport utility vehicles, vans and light trucks powered by gasoline or diesel engines.
Synthetic 5W-40 meets or exceeds the requirements of ACEA A3/B4/C3, API SN/CF, MB 229.51, VW502.00/505.00/505.01, BMW LL-04, Porsche and Ford M2C917-A. It also fulfills the engine oil requirements of those
manufacturers who require ACEA credentials, such as Peugeot, Renault, Fiat and Rover. Petro-Canada Synthetic 5W-40 is a fuel saving synthetic motor oil that is produced with high quality synthetic base oils and an advanced additive system.
Features and Benefits
• Excellent Low Temperature Fluidity
• Provides fast cold weather engine starts
• Provides vital engine wear protection
during low temperature start-up
• Excellent Resistance To High Temperature
Lubricant Breakdown
• Extends engine life by minimizing sludge,
varnish and carbon deposits on engine
parts
• Longer Oil Life and Lower Oil Consumption
• Formulated with a shear stable viscosity
modifier for enhanced viscosity stability
and better bearing protection.
• Outstanding Wear Protection
• Formulated with premium anti-wear
additives for enhanced wear protection
• Reduces wear on rings, liners and
camshafts
• Extends bearing life
• Surpasses Industry Performance Standards
• Exceeds the ACEA A3/B4/C3 for gasoline and light duty diesel engines
• Meets the requirements of VW specification 502.00/505.00/505.01 Pump diesel and Mercedes Benz sheet
229.51
Applications
Petro-Canada Synthetic 5W-40 is recommended for use in gasoline and diesel powered engines
in cars, SUVs, vans and light trucks. It can be used as “top-up” to conventional motor oil of the same viscosity grade between oil changes, but best results will be achieved with a complete oil and filter change. Petro-Canada Synthetic 5W-40 Passenger Car Motor Oil can provide additional protection and peace of mind under severe driving conditions
such as:
• short trip
• stop-and-go with significant idling
• trailer towing
• extended high speed motorway driving
• extreme hot and cold temperatures
Even though Petro-Canada Synthetic 5W-40 is a high performance Synthetic Motor Oil, we recommend that you follow the Vehicle Manufacturer guidelines for oil and filter changes.


Colour ASTM D1500 2.5
Flash Point, °C ASTM D92 233
Kinematic Viscosity ASTM D445
cSt @ 40°C 82.8
cSt @ 100°C 14.0
Cold Cranking Viscosity, cP @ -30°C ASTM D5293 5,045
Viscosity Index ASTM D2270 172
Pour Point, °C ASTM D5950 -45
Borderline Pumping Viscosity, ASTM D4684
cP @ -35°C 33,270
Sulphated Ash, %wt. ASTM D874 0.8
Total Base Number (TBN), mg KOH /g ASTM D2896 7.7

buvo: '99m. AR156 2.4JTD
          10m. AR159 2.0JTDm

Neprisijungęs brrr2

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 11
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #508 Įrašytas: 2015-09-18 21:44 »
Help help  :loud:  perskaiciau visas temas cia apie tepalus,galva susisuko visai,iki tol atrode kad jau aisku buvo ko mano fiatui reik.
Zodziu... va cia apie mano masina http://eni-ita.lubricantadvisor.com/advice.aspx?lang=rus&type=546d11b4ed27370c0fd179d51444d8ed   issirinkau situos va http://pigu.lt/auto_prekes/automobiliniai_tepalai/variklines_alyvos/neste_turbo_lxe_10w_40?id=1039424#product-tech 
Ar tinka jie mano fiatui ?
P.S isivaizduoju kaip jum cia tas mano postas atrodo bet ant manes pykt negalima,as moteris  ??? ::) :star:
« Paskutinį kartą keitė: 2015-09-19 14:41 sukūrė PiPPas »

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #509 Įrašytas: 2015-09-19 13:52 »
Iš esmės tinka, jei nevažinėjama agresyviai ir mašina neekploatuojama dideliais atstumais. Blogiau tikrai nebus ir variklis tikrai neužkals. O ir šiaip apie Neste tepalus geri atsiliepimai. Keičiant kas 10 000 km iš esmės, apart kainos, nėra skirtumo. Gal tik žiemą su pilna sintetika, kuri yra 5w ar 0w (pirmas skaičius prieš W), lengviau varikliui vestis prie šalčių rytais.