Pyliau ir pilu ( jau kokie 4-5 metai) Total 10w40. Ir galvos nesuku... Nebuvo bedos nei ziema , nei vasara...
tai bėdos nebus su jokiais, jei atitiks bent minimalius reikalavimus, klampą, keitimo intervalus.
klausimas tik kokiu pagreičiu variklio dėvėjimasis vyks. nors aišku ne ką mažiau įtakoja ir tarpinės tarp vairo elgesys, ar duodam gazo ant šalto, ar nevažinėjam mažiau nei minimum alyvos lygiu 
Dar klausimas.. Ar tu su ta masina 10 metu ruosiesi vaziuot? Ar po metu dvieju keisi? Nemanau, kad bent jau minimaliai tikrinant, dapilinejant alyva, kad ir ta pacia MOTEC, per 2-3, na gerai, 5 metus tu suesi motora.
> visų pirma bent aš neišmokytas dar to, kad nekeisti alyvos vien dėl to, kad parduosiu. gal tai neekonomiška, bet negalėčiau ramiai miegoti prakišęs šūdiną prekę pirkėjui. na čia mano reikalas ir požiūris...
> visų antra, ne tik metai, bet ir rida daug ką duoda, ir važiavimo sąlygos/stilius. daug, nedaug ant laisvų/stovi garaže, kiek šaltų oro ciklų turės atlaikyti ne sintetinio pagrindo alyva, nes su kiekvienu minusu alyvos stingimo taškas bus vis aukštesnis.
> jei variklis nebus perkaitinamas, alyvos plėvelė neturės progos trūkinėt, nenudeginės... aj čia tiek sąlygų, kad tiesiog laikantis elementarių variklio `higienos` taisyklių manau galima su pusėtina pusiau sintetika pataupant dar vieną kitą 100`000 prasukt... manau viso to laikantis tam tinka ir Motec pusiau sintetika.
> tai apie ką mes čia... aj, ar verta ar neverta sintetiką pilt? žinoma verta

su ja drąsiau galima važinėti, ji visom prasmėm geresnė (atsparesnė, kokybiškesnė, ilgesnis tarnavimo laikas). vėl gal kažkas pasakys, kad sena auto praleidžia sintetiką per variklio bloką ar dar kur. atkreipkit dėmesį į klampą, gali tos pačios SAE40 alyvos turėti tam tikrą klampos diapazoną. Castrol 5w40 bus skystesnė darbinėj temp nei sakysim ELF 5w40. žodžiu skaitom popierius...
bet galiausiai vistiek atsiremiam į ateities perspektyvas (keisim/nekeisim auto

). ir tada sekantis savininkas po tikro suvalko apturėtos auto vėl apturės smagaus galvos skausmo, kodė ten alfos variklis toks popierinis, kodė jie genda, byra ir pan...
sėkmės
