Ir dėl ko geriausias pasirinkimas? Apart stuburo laužymo GT-R'as nelabai kuom gali pasigirti, ko kiti gamintojai negali pasiūlyti. Paprasta japoniška skarbonkė su daug labai neblogai suderintos elektronikos.
Apskritai tai ta elektronika mano manymu yra skirta turtingiem seneliam, kurie jau nebegali greit sukinėti vairo... Įdomu gali būti pirmas kelias valandas, o po to jau darosi nejauku (bent man). Nieku gyvu neleisčiau į savo mašiną įdėti ASR'ą. Pusė malonumo dingsta. Tik nesupraskit, kad prasukt ratus yra smagu. Ne. Pats fainumas yra rasti tą ribą, kada jauti, kad daugiau paspaudus gazo prasisuks ratai ir prarasi galią. Nemanau, kad visi supras
Negaliu daug ginčytis, nes nei to, nei ano nesu vairavęs. Tiesiog įdomu
