Ilgą laiką galvojau, kad Pežo/Reno/Citroen pasakos apie patikimumą ir remonto ypatumus yra toks pat mitas, kaip kalbos apie italus. Iki tos dienos, kada pas draugą garaže atsidūrė Peugeot. Po kapotu toks jausmas, kad surinko visas dalis kurios reikalingos, sumetė jas tiesiog į variklio skyrių ir prisuko taip, kaip jos buvo nukritusios. 156/159 n kartų tvarkingiau ir patogiau viskas padaryta. Nėra to chaoso, kokį padaro prancūzai.
Sekanti istorija, žiemą mergina nesuvaldė mašinos autostradoje ir trenkėsi su priekiu į atitvarus. Smūgis nebuvo ypač striprus, vis gi stipriai snigo ir mergina nėra iš tų, kuri mėgsta važiuoti greitai (greičiau atvirkščiai). Lanžeronas vienas šiek tiek linkęs, tačiau nieko labai baisaus. Tačiau kažkokiu būdu atsiradus raukšlė ant stogo ir dugno. Vidury, vietoj smūgio nustūmimo (štanga einanti priešais teliką) prancūzai įdėjo plastamasinį pagalį. Apatinis radiatoriaus laikiklis yra tokio storio metalo, kad lankstosi rankomis taip pat lengvai, kaip kartonas (korozijos net nepažeistas).
Vienu žodžiu totalus nesusipratimas ant ratų.
Iš minivenų siūlyčiau pasižvalgyti į Lancia Phedra. Apart to, kad variklis HDI (nu dar nėra visiška tragedija, bet JTD būtų patikimiau, manau) ir tai, kad buvo montuojama tik su 5-kių bėgių mechanine pavarų dėže (nesu tikras ar su visais motorais), visa kita tikrai nustebino. Vietos daugiau, nei reikia, patogu ir net sakyčiau šiek tiek prabangos yra. Važiuoja maloniai. Draugo tėvas turėjo senesnį modelį, dabar jau turbūt 2-u metai kaip su naujesniu važinėja. Tikrai patenkintas pirkiniu.
Edit: pasižiūrėjau, kad tas pats Citroen buvo gaminamas ant tos pačios bazės, kaip ir Lancia, tai tikėtina ir visi elektronikos ir technologiniai sprendimai bus PSA grupės.