O furos cia prie ko, teko matyti furu su 1.9/2.4JTD/Busso ar siaip parasiai, kad parasyti?
kaip tai prie ko. prie tavo paminėtų dyzelinių auto tepalų keitimo intervalo, kai kalba eina apie benzus.
aš suprantu, jog kaip pirkėjui labai patraukliai atrodo auto gamintojo deklaruojami maži TCO su ilgais serviso intervalais. tik yra vienas bet - gamintojas irgi skaičiuoti moka, o ypač šiais laikais, kai vienas modelis dar nespėjo net pasenti, o jau naujas išėjo. paskaičiavo, jog ta mašina su tokiais intervalais turi atlaikyti garantinį, o jam pasibaigus visokie užkalę varikliai, trūkinėjančios grandinės čia jau kliento bėdos.
dar keistai atrodo kai tas pats tepalo filtras eina tiek į reguliaraus serviso intervalo, tiek į long-life tipo auto. išėmi iš pastarojo jį - o ten pusė filtro jau motore susiurbta. na bet gamintojas deklaruoja ilgą tepalų keitimą, kaip čia taip galėjo nutikti, matyt filtras nekokybiškas pasitaikė
neveltui BMW praeitais metais kiek pamenu išleido TSB su pakeitimais serviso intervalui - nepriklausomai ar benzas ar dyzelis - keičiam kas 15000km tepalus.
arba kitas pvz. nusipirkus naują VAG'ą dylerio pabandyk paprašyt perstatyti servisą iš long-life į trumpesnį. jis ten kryžium guls ir visaip atkalbinės kam tau to reikia, juk kiek sutaupysi su long-life