dar siek tiek placiau apie chipavimo procedura vimotoj.
pirma pasimatavom stock situacija ant dyno (pirma nuotrauka). rezultatai nenudziugino, nes buvo maziau nei gamykliskai turi buti: tik 96 ag ir 220 nm. turetu but 105 ag ir 255 nm. na padarem prielaida gal gamintojas uzraso daugiau nei realiai buna. atseit pas dazna prasukta alfa pas vimota parodo kiek maziau, nei priklauso. tik va labiausiai itarima kele sukimo momentas.. na bet gi atvaziavom daryti programa, tai pradedam. pas AR 145 reikala apsunkina tai, kad nera obd jungties ir negalima daryti programavimo pasijungus "gyvai" prie auto (tas negalioja 156 1.9/2.4 jtd ar 166 2.4 jtd, nes pas jas yra obd jungtis). Kita beda – 1.9 jtd neturi slegio reguliavimo voztuvo, kuris reguliuojasi programiskai (2.4 jtd turi ir mechanini, ir programiskai reguliujama slegio voztuva), tai vel siek tiek apriboja siekant max pakelti galia. Bet tai tik tam tikri niuansai ir atkreiptinos vietos, jei kam kyla klausimu kodel vieniems padaryt programa trunka ilgiau, kitiems trumpiau ir kodel ispaudziamas skirtingas galingumas. Taigi islupus kompa (beje pas 145 jis guli po keleivio kilimeliu) pradejom procedura. Is kompo buvo isimtas vienas valdymo lustu (jo dydis apie 10x25 mm) ir per specialu prietaisa pajungiamas prie kompo. Tada per ivairiu parametru map'us buvo daromos korekcijos. Pabaigus pirma varianta viskas susukama atgal. Sukam ant stendo – 98 ag ir 238 nm.. kazkas ne taip.. pradejom ieskot saknu. Labai greitai buvo mesti itarimai i maf’a. pirmas variantas buvo daromas manant, kad maf’as normaliai veikia, todel gavosi tokie zemi rezultatai. Darant antra programos korekcija buvo priimta, kad maf’as mires ir programuojama kiek kitaip (niuansu tikrai nepaaiskinsiu). Prasukus ant dyno – 117 ag ir 265 nm. Na stai jau geriau. Spejimas buvo teisingas – nelabai gyvuojantis maf’as buvo apeitas (jei gerai supratau programiskai apgavo kompa, kad maf’as tipo veikia gerai). Noriu priminti, kad tai buvo isgauta nekeiciant turbinos slegio (is 2.4jtd butu kiek kitaip). Na manau daugelis galvojat, kad mazai ir ne ka daugiau nei turi standartas
ir as taip is pradziu galvojau
tada padariau pora test drive. Skirtumas – akivaizdus! Ir tikrai garantuoju 100%, kad geriau nei standartas. buvo padaryta dar keletas nedideliu korekciju del dumingumo ir viskas. Truko apie 4 val. Dumu siek tiek isliko, bet tikrai labai nedaug. Ko noret – juk ne oru vaziuojam
plius normaliai ramiai vaziuojant nera ne dumelio. Viskas ok. Variklio darbas nepakito vaziuojant ramiai. Tik uzpaudus tapke daug greiciau surenka apsukas, ko pasekoje girdimas kiek kitoks variklio darbas, nei su standartiniu ecu. Sanaudos manau isliko tos pacios. Kaip tik buvau baka isdegines – 5.7 ltr. Po programos vel isdeginau – 5.5 ltr. Bet cia dar sieciau ir su alyvos keitimu praejusia savaite
programa man reikalinga ne i dragus vazinet, o tam tikrose kasdienese situacijose tureti siek tiek galios rezerve, kada reikia greiciau prasokti ar aplenkti. didziausias pliusas manau yra geresnis sukimo momentas, kada be dideliu pastangu lenki kitus (kalbu apie uzmiesty). o ir siaip smagu kai nustebini nieko neitariancius piliecius, kad alfute vaziuoja kiek smagiau nei jie tikisi
jau antraja savo alfa vezu pas vimota, ir kol kas neesu nusivyles
jei bus kokiu klausimeliu ar kazko nepaminejau – do not hesitate (nesivarzykite)