Autorius Tema: 1.9 jtd chip tuning  (Skaityta 22511 kartus)

Goldik

  • Svečias
1.9 jtd chip tuning
« Įrašytas: 2008-03-31 23:07 »
Sveiki,

Noriu kad mano dyzeliukas lektu smagiau, vieni siulo chipuot. Ka suzinojau pasidalinsiu (jei ir jus turit ka pasakyt patart pasiulyt - u r welcome).
Tai tas malonumas mano masinikei  kainuotu 600-700 lietuvisku. sake jau chipavo tokia alfute +35ag ir 10-15% sumazeje kuro sanaudos. Pats abiejoju del sanaudu kaip jie gali sumazet.
Tai va padekit savo ziniomis kas galite. Bijau kad sumazes varyklio resursas ar isvis po kokiu 50k km sustosiu.
Aciu.
                                     www.galingas.lt
« Paskutinį kartą keitė: 2008-03-31 23:09 sukūrė Goldik »

Neprisijungęs SPAIKIS

  • Klubo narys
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1185
  • Karma: +26/-16
  • dovete essere maniac pilotare questo automobile...
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.9 jtd chip tuning
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2008-04-01 09:31 »
Nejuokaukit taip  ;D
Galia padideja sanaudos sumazeja ? Tik ne abu rodikliai vienu metu  ;D Manai 'skraidysi' su raketa, padangas svilinsi , o kuro maziau valgys ? taip nebuna ! galia is sventosios dvasios neatsiranda !  ::)
buvo: AR155 1.7TS, AR145QV, AR146 1.6TS
esama: pilkas dyzelis

VALIUX

  • Svečias
Ats: 1.9 jtd chip tuning
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2008-04-01 09:58 »
'galingas" kaip supratau atsirado bendradarbiaujant su Vitoldu ish "Vimotos", o jis tikrai zino ka daro. Ant Lietuveles vienas geriausiu yra programintoju auto softu. Man dare bmw 530d tai patikek skirtumas net laaabai jauciamas  ;) o sanaudos vazinejant IPRASTU rezimu tai gal ir sumazejo ant kokio puslitrio, bet aishku, ne kai pedalas iki galo nuspaustas.
krc, tikrai verta. + jei nepatiks, tau perinstaliuos tavo orginalu softa atgal.

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.9 jtd chip tuning
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2008-04-01 11:09 »
kaip tik norejau artimiausiu metu kurti tokia tema, bet ziuriu aplenke mane :)
aktualus klausimas.
as biski veliau detalesni aprasyma imesiu su kreivem ka man si savaitgali vimota pribure ;)
smagiai dabar 1.9 jtd sukasi  :cart:
gavosi + 21 ag ir + 45 nm  :begam:
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.9 jtd chip tuning
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2008-04-09 23:43 »
na sakau imesiu pora nuotraukeliu su vimota dyno stendo parodymais pries ir po ecu programa. gal kam idomu bus ;)
 
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.9 jtd chip tuning
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2008-04-10 00:22 »
dar siek tiek placiau apie chipavimo procedura vimotoj.
pirma pasimatavom stock situacija ant dyno (pirma nuotrauka). rezultatai nenudziugino, nes buvo maziau nei gamykliskai turi buti: tik 96 ag ir 220 nm. turetu but 105 ag ir 255 nm. na padarem prielaida gal gamintojas uzraso daugiau nei realiai buna. atseit pas dazna prasukta alfa pas vimota parodo kiek maziau, nei priklauso. tik va labiausiai itarima kele sukimo momentas.. na bet gi atvaziavom daryti programa, tai pradedam. pas AR 145 reikala apsunkina tai, kad nera obd jungties ir negalima daryti programavimo pasijungus "gyvai" prie auto (tas negalioja 156 1.9/2.4 jtd ar 166 2.4 jtd, nes pas jas yra obd jungtis). Kita beda – 1.9 jtd neturi slegio reguliavimo voztuvo, kuris reguliuojasi programiskai (2.4 jtd turi ir mechanini, ir programiskai reguliujama slegio voztuva), tai vel siek tiek apriboja siekant max pakelti galia. Bet tai tik tam tikri niuansai ir atkreiptinos vietos, jei kam kyla klausimu kodel vieniems padaryt programa trunka ilgiau, kitiems trumpiau ir kodel ispaudziamas skirtingas galingumas. Taigi islupus kompa (beje pas 145 jis guli po keleivio kilimeliu) pradejom procedura. Is kompo buvo isimtas vienas valdymo lustu (jo dydis apie 10x25 mm) ir per specialu prietaisa pajungiamas prie kompo. Tada per ivairiu parametru map'us buvo daromos korekcijos. Pabaigus pirma varianta viskas susukama atgal. Sukam ant stendo – 98 ag ir 238 nm.. kazkas ne taip.. pradejom ieskot saknu. Labai greitai buvo mesti itarimai i maf’a. pirmas variantas buvo daromas manant, kad maf’as normaliai veikia, todel gavosi tokie zemi rezultatai. Darant antra programos korekcija buvo priimta, kad maf’as mires ir programuojama kiek kitaip (niuansu tikrai nepaaiskinsiu). Prasukus ant dyno – 117 ag ir 265 nm. Na stai jau geriau. Spejimas buvo teisingas – nelabai gyvuojantis maf’as buvo apeitas (jei gerai supratau programiskai apgavo kompa, kad maf’as tipo veikia gerai). Noriu priminti, kad tai buvo isgauta nekeiciant turbinos slegio (is 2.4jtd butu kiek kitaip). Na manau daugelis galvojat, kad mazai ir ne ka daugiau nei turi standartas :) ir as taip is pradziu galvojau :) tada padariau pora test drive. Skirtumas – akivaizdus! Ir tikrai garantuoju 100%, kad geriau nei standartas. buvo padaryta dar keletas nedideliu korekciju del dumingumo ir viskas. Truko apie 4 val. Dumu siek tiek isliko, bet tikrai labai nedaug. Ko noret – juk ne oru vaziuojam :) plius normaliai ramiai vaziuojant nera ne dumelio. Viskas ok. Variklio darbas nepakito vaziuojant ramiai. Tik uzpaudus tapke daug greiciau surenka apsukas, ko pasekoje girdimas kiek kitoks variklio darbas, nei su standartiniu ecu. Sanaudos manau isliko tos pacios. Kaip tik buvau baka isdegines – 5.7 ltr. Po programos vel isdeginau – 5.5 ltr. Bet cia dar sieciau ir su alyvos keitimu praejusia savaite ;)
programa man reikalinga ne i dragus vazinet, o tam tikrose kasdienese situacijose tureti siek tiek galios rezerve, kada reikia greiciau prasokti ar aplenkti. didziausias pliusas manau yra geresnis sukimo momentas, kada be dideliu pastangu lenki kitus (kalbu apie uzmiesty). o ir siaip smagu kai nustebini nieko neitariancius piliecius, kad alfute vaziuoja kiek smagiau nei jie tikisi :D
jau antraja savo alfa vezu pas vimota, ir kol kas neesu nusivyles ;)   
jei bus kokiu klausimeliu ar kazko nepaminejau – do not hesitate (nesivarzykite) :)
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs Q4

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1490
  • Karma: +4/-14
  • Dabar Subaru
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.9 jtd chip tuning
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2008-04-10 21:13 »
ant stendo rodo maziau ag ir nm nes gamintojai matuoja ant smagracio ;D todel gaunasi nuostoliai perduodant i ratus ;)
2017m. Subaru forester 2.5 127kw mano
2014m. Subaru XV 2.0 hybrid 119kw žmonos
2011m. Yamaha Grizly-450 laisvalaikiui



Perku įvairų MIŠKĄ, tel-868236606

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: 1.9 jtd chip tuning
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2008-04-11 22:52 »
ant stendo rodo maziau ag ir nm nes gamintojai matuoja ant smagracio ;D todel gaunasi nuostoliai perduodant i ratus ;)

Nepamirstam dar nuostolio issukant pati dyno stenda, nemanau, kad jis idealiai sukalibruotas ;)

Nes teko svedijoje dyno labaratorija matyti, ten net speciali klimato kontrole idiegta su milijonu davikliu patalpoje, patalpa visiskai sandari, dumai per specialius vamzdzius istrukiami, oro dregnuma reguliuoji kaip nori, ko pasekoje labai skyriasi duomenys ;)
Gaila, bet lietuviai labai varganai man atrodo ta stebukla pamacius :)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs aegis

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 117
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.9 jtd chip tuning
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2008-04-15 22:08 »
Vienur uzrakino - reikia issilieti kitur  :)
Sveiki, kolegos, as su tokiu prasymu - pasiulymu Smiley Kreipiuosi i tuos, kurie jau yra pasidare chiptuninga (pvz Vimotoje ar kur kitur) savo automobiliukams su 1.9JTD 105Ag varikliuku (156 alfa domintu). Parasykite arba cia, arba PM  smiley  Alaus Alaus Alaus Skoloj tikrai neliksiu  :smilie:
Alfa Romeo 156 1.9JTD

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: 1.9 jtd chip tuning
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2008-04-15 22:11 »
Vienur uzrakino - reikia issilieti kitur  :)
Sveiki, kolegos, as su tokiu prasymu - pasiulymu Smiley Kreipiuosi i tuos, kurie jau yra pasidare chiptuninga (pvz Vimotoje ar kur kitur) savo automobiliukams su 1.9JTD 105Ag varikliuku (156 alfa domintu). Parasykite arba cia, arba PM  smiley  Alaus Alaus Alaus Skoloj tikrai neliksiu  :smilie:

O konkreciau galima? Ar cia siaip nori alaus pastatyti zmoniems kurie savo dyzelius patobulino? :D
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?