Autorius Tema: 156 tiuningas  (Skaityta 9454 kartus)

alfaparazitas

  • Svečias
156 tiuningas
« Įrašytas: 2008-02-10 23:27 »
sweiki  ;)
nesiniai nusipirkau 156t.Spark alfute :)buwo dziaugsmo kai keiciau warikliuka  :angry:bet nieko gawau gana nebloga euro3 07 metu :idea:bet stai kirba wiena mintis noriu daryt wariklio upgreida :o bet nzn nuo kuo pradet nes ta italiano mergaite zudo mane nes wiskas alektra cia nea beki ar audi pakelt ant sparnu cia wisa italijos ismomne turi zinot :loud:taigi jei kas daret pagelbekit ar duokit saitu ::)ir dar wienas klausimas pas mane ant dokumentu raso kad yra 1.6 su pilnu ipurskimu bet wariklio duomenys rodo kad yra 1.8 ^-^kokia cia paslaptis idiotiska :lol:
P.S weiksmas anglija
« Paskutinį kartą keitė: 2008-02-10 23:31 sukūrė alfaparazitas »

tuningazz

  • Svečias
Ats: 156 tiuningas
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2008-03-01 00:35 »
tu pirma cipa ysimesk,pazek kaip vaziuoja,gal pakaks ir jo,nes taip ar taip ka tu tam varikliui bedarysi vistiek reiks cipuot :P beto jai gyveni angluose ten yra gera firmele kuri cipuoja,daug Lietuviu ten savus kompus send :)

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: 156 tiuningas
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2008-03-01 00:42 »
tu pirma cipa ysimesk,pazek kaip vaziuoja,gal pakaks ir jo,nes taip ar taip ka tu tam varikliui bedarysi vistiek reiks cipuot :P beto jai gyveni angluose ten yra gera firmele kuri cipuoja,daug Lietuviu ten savus kompus send :)

 Siaip jei gerai pamenu,tai norint sucipuoti benzinini varikli reik turba det... Siaip cipuojami dazniausiai tik dyzeliukai... O kadangi pas zmogu yra 1,8 (1,6),tai nemanau,kad pavyktu ji sucipuot... ::)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs quadrifoglio

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 874
  • Karma: +29/-2
  • HOJ 619
    • Žiūrėti profilį
Ats: 156 tiuningas
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2008-03-01 00:47 »
tu pirma cipa ysimesk,pazek kaip vaziuoja,gal pakaks ir jo,nes taip ar taip ka tu tam varikliui bedarysi vistiek reiks cipuot :P beto jai gyveni angluose ten yra gera firmele kuri cipuoja,daug Lietuviu ten savus kompus send :)

 Siaip jei gerai pamenu,tai norint sucipuoti benzinini varikli reik turba det... Siaip cipuojami dazniausiai tik dyzeliukai... O kadangi pas zmogu yra 1,8 (1,6),tai nemanau,kad pavyktu ji sucipuot... ::)

Geriausias variantas paimti V6 arba turba, o is 1.6 ar 1.8 tai gausis kūtvela pasipūtęs.
Alfa Romeo Giulietta '10 1,4 Turbo, 125kW

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: 156 tiuningas
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2008-03-01 00:50 »
Galima bolida padaryti ir is 1.6 ramiai tiesiog toks motoras sukeltas arklio galias gali atlaikyti neilgai, aisku yra isskirtiniu motoru, kaip pvz Honda CRX ir pan  ;)

Vairiux

  • Svečias
Ats: 156 tiuningas
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2008-03-22 14:19 »
Galima bolida padaryti ir is 1.6 ramiai tiesiog toks motoras sukeltas arklio galias gali atlaikyti neilgai, aisku yra isskirtiniu motoru, kaip pvz Honda CRX ir pan  ;)
JO B20 blokas su B16 galva  ;D

egonomija

  • Svečias
Ats: 156 tiuningas
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2008-03-23 13:35 »
na tema, beigi kaikurie kometarai juokingi.

siuolaikinio atmosferinio variklio potencialas isvis yra menkas - netgi karbiuratorini varikli lengviau prichimycint nei
musu dabartinius, kompu valdomus dvigus:)
   ko pasekoje, i dviga isvis siulyciau nelytsi. - pagrindinis zaidimas - oro padavime/ duju ismetime. cool air intake'as -
atviras oro filtras (kuginis maybe), izoliuotas nuo variklio, kad negaudytu silto oro. - cia paprsta. su ismetimu sudetingiau
gerokai - jo perdarymai pradedami nuo pat kolektoriaus.. ( net ir atmosferiniam ) - kaikuriem automobiliam galima ju rasti
prekyboje ir parsisiusti:) . judant toliau,- katalizatoriaus ismetimas (keitimas i rezonatoriu) - antro rezonatoriaus buvimas/nebuvimas,
galinis bakelis, visos sistemos diametras optimalus, kampai, lenkmai, srautai ir t.t.t - aukstoji fizika:) pvz honda v-tec
dvilitriam varikliui - galima uz 7 kLt. nusipirkti visa sistema su kolektoriumi ir islosti nepilnus 40hp - kaip atmosferiniam varikliui
tai yra be galo daug! (nelendant i jo vidurius)
    cip tuning - kas sake, kad po betkokiu perdarymu VISTIEK reiks cipot - klydo. cipuot reiks atlikus perdarymus, su kuriais
nebesusitvarkys tik lamda zondas sakykim, ar kiti momentiniai davikliai
    kas sake, kad reik det turbo norint cipuoti..... na gal susilaikykim ir nieko nerasykim, kai nelabai zinom.......cia juk info visi iesko..
anyway, perprogravimas pades islosti max 5-7, na gal kokius 9 realius arklius. - jie sunkiai pasijaus isvis.

visos intervencijos i variklio vidu - labai brangus ir gero plano reikalajauntis reikalas:)
  gali keisti pvz tik velenelius i kitus, jei reikalingos kitos fazes. beto arkliai nera galutinis tikslas - gali
zaisti su max HP prie xxx RPM, koreguotis kreives:)


reziume: 1600ccm atmosferinio dvigo protingas zmogus isvis netunins.. na kas cia per nesamones?
imi 2.5 V6 ir lakstai. nustokim svaigt.

tuningazz

  • Svečias
Ats: 156 tiuningas
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2008-03-25 15:51 »
zmogau,pvz tu paimk ir porting galva,dek kitus stumus,kita turba,purkstukus taip toliau ir panasiai ir ka tu be cipo islosi? o gi tik y minusa gali nusesti,pats cia biski nesigaudai,is patirties sakau kad modifikavus varikly,be cipo kaip be ratu :-X dirba variklis kaip nori ir netik del lamdos,ir kuro padavimas,oro viskas dairba kaip nori :-\ kliedesys kaip turi but ;D kaip sakoma nemokyk mokyto :P

egonomija

  • Svečias
Ats: 156 tiuningas
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2008-03-25 16:14 »
zmogau,pvz tu paimk ir porting galva,dek kitus stumus,kita turba,purkstukus taip toliau ir panasiai ir ka tu be cipo islosi? o gi tik y minusa gali nusesti,pats cia biski nesigaudai,is patirties sakau kad modifikavus varikly,be cipo kaip be ratu :-X dirba variklis kaip nori ir netik del lamdos,ir kuro padavimas,oro viskas dairba kaip nori :-\ kliedesys kaip turi but ;D kaip sakoma nemokyk mokyto :P

ok, mazumele nuvilsiu tave, vaiki...

1)mes kalbame apie atmosferinius variklius;
2)susiek galvos portinima su cipu (klausau).. - ar mes kalbame apie senoves kaimieciu ciuninga - galvos drozima iki 2mm, o ne portinima?
3)tu matau nelabai suvoki sekos – t.y. norimo rezultatao ir priemoniu jam pasiekti, jei sugebi atskirai imti kaip mod‘a purkstukus ar stumoklius.. apie ka tu cia ? :D
4)as netersiu temos, bet jei tu nori – patersk, - paaiskink man kas yra cipas? Ka jis daro? Kas yra programuojamas kompas? Kas yra universalus (vietoj originalaus) programuojamas kompas ir ka jis leidzia? Antrakart – kas yra cip + programa, kas yra tuscias lustas ? kodel ju kaina skiriasi 10N kartu? (ciajau visiskai ne i tema, bet pasiskaityk kurnors pries mokydamas), ar yra gatavi cip‘ai stage1, stage2, stage-etc Twin-Sparkam? Jei ne – tai kodel tu siulai ir klaidini zmogu?

IKI

O temos autoriui lieka galioti patarimai del ismetimo, oro paemimo.. mhm... galbut nasesnes zvakes ir kitos smulkmes, kurios kainuoja daug, o arkliu neaugina.. – tik padeda varikliui tapti jautresniam.
+ kas skamba kvailokai, bet yra tiesa – nori buti greitas,- pradek ne nuo variklio,- pradek nuo pakabos. (ar komentaru reik?). Sekmes;)

Neprisijungęs Steponas

Ats: 156 tiuningas
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2008-10-06 18:13 »
egonomija — RESPECT'iuks ^-^ puikiai uzvartei zmogeli ;D
without heart we would be mere machines