na tema, beigi kaikurie kometarai juokingi.
siuolaikinio atmosferinio variklio potencialas isvis yra menkas - netgi karbiuratorini varikli lengviau prichimycint nei
musu dabartinius, kompu valdomus dvigus:)
ko pasekoje, i dviga isvis siulyciau nelytsi. - pagrindinis zaidimas - oro padavime/ duju ismetime. cool air intake'as -
atviras oro filtras (kuginis maybe), izoliuotas nuo variklio, kad negaudytu silto oro. - cia paprsta. su ismetimu sudetingiau
gerokai - jo perdarymai pradedami nuo pat kolektoriaus.. ( net ir atmosferiniam ) - kaikuriem automobiliam galima ju rasti
prekyboje ir parsisiusti:) . judant toliau,- katalizatoriaus ismetimas (keitimas i rezonatoriu) - antro rezonatoriaus buvimas/nebuvimas,
galinis bakelis, visos sistemos diametras optimalus, kampai, lenkmai, srautai ir t.t.t - aukstoji fizika:) pvz honda v-tec
dvilitriam varikliui - galima uz 7 kLt. nusipirkti visa sistema su kolektoriumi ir islosti nepilnus 40hp - kaip atmosferiniam varikliui
tai yra be galo daug! (nelendant i jo vidurius)
cip tuning - kas sake, kad po betkokiu perdarymu VISTIEK reiks cipot - klydo. cipuot reiks atlikus perdarymus, su kuriais
nebesusitvarkys tik lamda zondas sakykim, ar kiti momentiniai davikliai
kas sake, kad reik det turbo norint cipuoti..... na gal susilaikykim ir nieko nerasykim, kai nelabai zinom.......cia juk info visi iesko..
anyway, perprogravimas pades islosti max 5-7, na gal kokius 9 realius arklius. - jie sunkiai pasijaus isvis.
visos intervencijos i variklio vidu - labai brangus ir gero plano reikalajauntis reikalas:)
gali keisti pvz tik velenelius i kitus, jei reikalingos kitos fazes. beto arkliai nera galutinis tikslas - gali
zaisti su max HP prie xxx RPM, koreguotis kreives:)
reziume: 1600ccm atmosferinio dvigo protingas zmogus isvis netunins.. na kas cia per nesamones?
imi 2.5 V6 ir lakstai. nustokim svaigt.