bov'as statomas tam kad kaiatleidi gaza uzsidarius oro padavimui suspaustas oras nepatenkantis i varikli nebutu grazinamas atgal i turbina ir nelauztu jos sparnuociu, nes kai bov'o nera oras po oro sklendes uzsidarymo dar vis yra suspaustas ir atsimuses i sklende yra grazinamas tiesiai i priesingai puciancia turbo tad lauziami turbinos sparneliai (sparnuote)... taciau yprastose turbinose tiek benzininiuose tiek dyzeliuose nera didelio suspaudimo, todel tai nesukelia jokiu didesniu problemu ju eksplotavime... todel svaistyti pinigus tik del garso? nzn manau neverta o juk lenktyniaujanciu tuomet iskart atsiras... klausimas kiek tokiu aplenksi
biski paemei teorijos ir ja dar su kazkuo sumaishei.
siaip jau deda tik atmosferinius blow-offus, nes gamyklskai yra sumontuoti recikuliaciniai, kurie tapati oro pertekliu isleidzia atgal i sistema, o ne i ora, delko gi nera musu tuningistu mylimo "pshhh".
sparnuotes menteliu niekas nelanksto. - cia mito ir teorijos mishinys.
... zinoma puciant 0.9 ir daugiau BAR - vardan pedantiskumo patartinas reguliuojamas bovas, kurie bevisako ir kainuoja didelisu pinigus., nes pagal kita teorija tai turetu kazkiek % prailginti pacios turbos tarnavimo laika, mazint issidevejima... (maybe)