Autorius Tema: Apie bliufa  (Skaityta 26359 kartus)

Arturasxx25

  • Svečias
Apie bliufa
« Įrašytas: 2007-10-09 20:51 »
noriu pastatyti,bet turboservise sako,kad tik ant benzininiu imanoma.Ar tai tiesa?jei galima,tai kur?

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: Apie bliufa
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2007-10-09 22:00 »
"bliufas"??? kas cia per zveris??  :o
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Apie bliufa
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2007-10-09 22:15 »
"bliufas"??? kas cia per zveris??  :o

Kazkoks super duper upgreidas... kurio pavadinima pirma karta girdziu, jauciu vel koks naujadaras, servisistu zhargono ipatybes...
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

VALIUX

  • Svečias
Ats: Apie bliufa
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2007-10-09 22:17 »
irgi auto specai.. gi cia tas daikts kur i dusle dedasi kad birbtu ir spoortini garsa ishgautu!! bliufs gi  ;D ;D

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: Apie bliufa
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2007-10-09 22:21 »
cia itariu bicas apie bov'a kalba, bet sakau reik pasitikrint, bo dar uzsirausiu kazko nezinodamas, tai pries tai paklausiau..  ???
vo bov'as is tikruju dedasi tik i turbinius benzus ir i salera jie nereikalingi.. bet gal cia ne apie tai, tai atsiprasau..  :-[

 :D
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

VALIUX

  • Svečias
Ats: Apie bliufa
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2007-10-09 22:28 »
apie tai gi aishku.. bet va kam jis zyzeliuj reikalingas? speju del garso? ;)

Neprisijungęs BugsBunny

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 20
  • Karma: +0/-0
  • BEZ:434
    • Žiūrėti profilį
Ats: Apie bliufa
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2007-10-09 23:38 »
bov'as statomas tam kad kaiatleidi gaza uzsidarius oro padavimui suspaustas oras nepatenkantis i varikli nebutu grazinamas atgal i turbina ir nelauztu jos sparnuociu, nes kai bov'o nera oras po oro sklendes uzsidarymo dar vis yra suspaustas ir atsimuses i sklende yra grazinamas tiesiai i priesingai puciancia turbo tad lauziami turbinos sparneliai (sparnuote)... taciau yprastose turbinose tiek benzininiuose tiek dyzeliuose nera didelio suspaudimo, todel tai nesukelia jokiu didesniu problemu ju eksplotavime... todel svaistyti pinigus tik del garso? nzn manau neverta :) o juk lenktyniaujanciu tuomet iskart atsiras... klausimas kiek tokiu aplenksi :D
Alfa Romeo 156 1.8 T.Spark

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Apie bliufa
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2007-10-10 08:01 »
bov'as statomas tam kad kaiatleidi gaza uzsidarius oro padavimui suspaustas oras nepatenkantis i varikli nebutu grazinamas atgal i turbina ir nelauztu jos sparnuociu, nes kai bov'o nera oras po oro sklendes uzsidarymo dar vis yra suspaustas ir atsimuses i sklende yra grazinamas tiesiai i priesingai puciancia turbo tad lauziami turbinos sparneliai (sparnuote)... taciau yprastose turbinose tiek benzininiuose tiek dyzeliuose nera didelio suspaudimo, todel tai nesukelia jokiu didesniu problemu ju eksplotavime... todel svaistyti pinigus tik del garso? nzn manau neverta :) o juk lenktyniaujanciu tuomet iskart atsiras... klausimas kiek tokiu aplenksi :D

O tu apie cirkuliacini oro nuleidima girdejai?
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

egonomija

  • Svečias
Ats: Apie bliufa
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2007-10-10 15:48 »
bov'as statomas tam kad kaiatleidi gaza uzsidarius oro padavimui suspaustas oras nepatenkantis i varikli nebutu grazinamas atgal i turbina ir nelauztu jos sparnuociu, nes kai bov'o nera oras po oro sklendes uzsidarymo dar vis yra suspaustas ir atsimuses i sklende yra grazinamas tiesiai i priesingai puciancia turbo tad lauziami turbinos sparneliai (sparnuote)... taciau yprastose turbinose tiek benzininiuose tiek dyzeliuose nera didelio suspaudimo, todel tai nesukelia jokiu didesniu problemu ju eksplotavime... todel svaistyti pinigus tik del garso? nzn manau neverta :) o juk lenktyniaujanciu tuomet iskart atsiras... klausimas kiek tokiu aplenksi :D

biski paemei teorijos ir ja dar su kazkuo sumaishei.
       siaip jau deda tik atmosferinius blow-offus, nes gamyklskai yra sumontuoti recikuliaciniai, kurie tapati oro pertekliu isleidzia atgal i sistema, o ne i ora, delko gi nera musu tuningistu mylimo "pshhh".
       sparnuotes menteliu niekas nelanksto. - cia mito ir teorijos mishinys. :)... zinoma puciant 0.9 ir daugiau BAR - vardan pedantiskumo patartinas reguliuojamas bovas, kurie bevisako ir kainuoja didelisu pinigus., nes pagal kita teorija tai turetu kazkiek % prailginti pacios turbos tarnavimo laika, mazint issidevejima... (maybe)

Arturasxx25

  • Svečias
Ats: Apie bliufa
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2007-10-11 19:35 »
Taip as apie ta pati bova,bliufa,blof-of.ar galima ji pastatyti dyzeliui,taip niekas neparase.Dekoju uz atsakymus.