Autorius Tema: Normalus Tiuningas  (Skaityta 225224 kartus)

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Normalus Tiuningas
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2007-09-25 06:12 »
Isigyti GTA komplekta imanoma, tik jis kainuos kaip visa alfa, na gal kiek maziau, o siaip jei nori gero tiuningo tai firmu pilna, siauliuose vienas bachuras geri daro  ;) filtru sportiniu nedek, geriau i standartine vieta sportinis nei koks kuginis, cipuot irgi nepatariu, jau teko matyti cipo pasekmes

Ir kokios gi tos cipo pasekmes ? Be to jei sportini filtra det i "stockine" deze tai tik prarandama galios...

o kur ta filtra reikia deti, kad galios neprarasti??  :o ::)

Gal ant stogo kaip kamina  ::) ;D
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs SPAIKIS

  • Klubo narys
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1185
  • Karma: +26/-16
  • dovete essere maniac pilotare questo automobile...
    • Žiūrėti profilį
Ats: Normalus Tiuningas
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2007-09-25 08:26 »
Isigyti GTA komplekta imanoma, tik jis kainuos kaip visa alfa, na gal kiek maziau, o siaip jei nori gero tiuningo tai firmu pilna, siauliuose vienas bachuras geri daro  ;) filtru sportiniu nedek, geriau i standartine vieta sportinis nei koks kuginis, cipuot irgi nepatariu, jau teko matyti cipo pasekmes

Ir kokios gi tos cipo pasekmes ? Be to jei sportini filtra det i "stockine" deze tai tik prarandama galios...



o kur ta filtra reikia deti, kad galios neprarasti??  :o ::)

Gal ant stogo kaip kamina  ::) ;D

bet tai tada nieks nematys kiek babkiu (nuo runkeliu auginimo) buvo teisingai investuota  :-\
« Paskutinį kartą keitė: 2007-09-26 08:08 sukūrė SPAIKIS »
buvo: AR155 1.7TS, AR145QV, AR146 1.6TS
esama: pilkas dyzelis

Neprisijungęs quadrifoglio

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 874
  • Karma: +29/-2
  • HOJ 619
    • Žiūrėti profilį
Ats: Normalus Tiuningas
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2007-09-25 12:00 »
Sweiki visi, kazkaip pasigedau normalios temos... Nejaugi nei vienas is jusu nesate chipave savo alfutes variklio ar isideje sportinio filtro ? Pasidalinkite savo mintimis bei patirimi.
P.S. taip pat domintu ar imanoma lietuvoje gauti tarkim GTA isores kompleta (bamperiai, slenksciai, spoileris...)

Del spoileriu cia paziurek
http://www.tiuningas.eu/products/19/9/
Alfa Romeo Giulietta '10 1,4 Turbo, 125kW

Neprisijungęs Audrius

Alfa Romeo 155 V6 3.0

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Normalus Tiuningas
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2007-09-25 15:25 »
Isigyti GTA komplekta imanoma, tik jis kainuos kaip visa alfa, na gal kiek maziau, o siaip jei nori gero tiuningo tai firmu pilna, siauliuose vienas bachuras geri daro  ;) filtru sportiniu nedek, geriau i standartine vieta sportinis nei koks kuginis, cipuot irgi nepatariu, jau teko matyti cipo pasekmes

Ir kokios gi tos cipo pasekmes ? Be to jei sportini filtra det i "stockine" deze tai tik prarandama galios...

Pasekmes "linksmos", VW Sharan 1.9 TDI - turbina suvaryta nepataisomai, kietuju daleliu filtras sudegintas, 156 2.4 JTD - trukes cilindras, pramustas stumoklis nebetoki koki reikia slegi pucianti turbina, kaip gali prarasti galios jei pralaidumas oro padideja, gali nepadideti, bet mazeti tikrai nemazeja

Neprisijungęs tiesiogAS

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 702
  • Karma: +6/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Normalus Tiuningas
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2007-09-26 08:36 »
na del cipu tai yra toks dalykas, kad yra cipai, kurie skirti butent tam varikliui, su optimaliai paruosta prorama, kurie prideda kazkiek AG, padaro vaziavima dinamiskesni, priklausomai nuo to, kiek spaudi tapke. bet yra ir kiti, kurie skirti ne optimalizuoti variklio darba, bet prideti daug galios, tai yra naudoti variklio resursus, tuo paciu sutrumpindami gerokai ir jo tarnavimo laika.

o del oro filtro...man tai visiskai blefas atrodo, vienintelis dalykas ka jis duoda, tai grazus garsas...o del galios...tai kiek? 2-5AG, jau nekalbant apie tai kad turbut 85% nezino kaip ji tinkamai eksploatuoti, ir kaip priziureti...o isijaute kad ju kibirelis jau tapo bolidu vaziuoja su tuo paciu filtru 100k km ...juokas ima
Ir buvo, ir yra, ir, turbut, bus :)

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Normalus Tiuningas
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2007-09-26 23:12 »
na del cipu tai yra toks dalykas, kad yra cipai, kurie skirti butent tam varikliui, su optimaliai paruosta prorama, kurie prideda kazkiek AG, padaro vaziavima dinamiskesni, priklausomai nuo to, kiek spaudi tapke. bet yra ir kiti, kurie skirti ne optimalizuoti variklio darba, bet prideti daug galios, tai yra naudoti variklio resursus, tuo paciu sutrumpindami gerokai ir jo tarnavimo laika.

o del oro filtro...man tai visiskai blefas atrodo, vienintelis dalykas ka jis duoda, tai grazus garsas...o del galios...tai kiek? 2-5AG, jau nekalbant apie tai kad turbut 85% nezino kaip ji tinkamai eksploatuoti, ir kaip priziureti...o isijaute kad ju kibirelis jau tapo bolidu vaziuoja su tuo paciu filtru 100k km ...juokas ima

Na turbininei auto filtras daugiau duoda, bet ir tai reik viso paketo, kad normalei pasijaustu, inerkulerio didesnio, ismetimo laisvo, tada ir laisvesnis oro paemimas aktualu :)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs autoprimo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 573
  • Karma: +11/-14
    • Žiūrėti profilį
Ats: Normalus Tiuningas
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2007-09-27 18:58 »
na del cipu tai yra toks dalykas, kad yra cipai, kurie skirti butent tam varikliui, su optimaliai paruosta prorama, kurie prideda kazkiek AG, padaro vaziavima dinamiskesni, priklausomai nuo to, kiek spaudi tapke. bet yra ir kiti, kurie skirti ne optimalizuoti variklio darba, bet prideti daug galios, tai yra naudoti variklio resursus, tuo paciu sutrumpindami gerokai ir jo tarnavimo laika.

o del oro filtro...man tai visiskai blefas atrodo, vienintelis dalykas ka jis duoda, tai grazus garsas...o del galios...tai kiek? 2-5AG, jau nekalbant apie tai kad turbut 85% nezino kaip ji tinkamai eksploatuoti, ir kaip priziureti...o isijaute kad ju kibirelis jau tapo bolidu vaziuoja su tuo paciu filtru 100k km ...juokas ima
antra pasisakymo dalis laibai teisinga , kolega ! ;) teisingiausia va sitas intarpas ;D (jau nekalbant apie tai kad turbut 85% nezino kaip ji tinkamai eksploatuoti, ir kaip priziureti...o isijaute kad ju kibirelis jau tapo bolidu vaziuoja su tuo paciu filtru 100k km ...juokas ima)
del visu situ filtru , tai jei angl. skaitote  ! info: www.knfilters.com
www.autoprimo.lt >>> (ALFA ROMEO.FIAT.LANCIA)

Neprisijungęs Infas

Ats: Normalus Tiuningas
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2007-09-29 14:36 »
Ir as visiskai prisidedu apie tiesos apie sportinius oro filtrus! Lygiai ta pati nuomone ir tos pacios zinios... :) O del cipavimo: variklis is gamyklos iseina optimizuoai sureguliuotas, kad butu atitinkama kokybe ir kuro sanaudos. Keliant variklio galia, butina kelti ir jo tvirtuma. Tai nenugincyjama ;) kitaip nulaksto stmokliai, galvos ir turbinos....
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

VALIUX

  • Svečias
Ats: Normalus Tiuningas
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2007-09-30 22:34 »
Ir as visiskai prisidedu apie tiesos apie sportinius oro filtrus! Lygiai ta pati nuomone ir tos pacios zinios... :) O del cipavimo: variklis is gamyklos iseina optimizuoai sureguliuotas, kad butu atitinkama kokybe ir kuro sanaudos. Keliant variklio galia, butina kelti ir jo tvirtuma. Tai nenugincyjama ;) kitaip nulaksto stmokliai, galvos ir turbinos....

cia shiek tiek klysiti- auto gamintojai ir i naujas masinas su turbo siulo "chipa", tik jis kainuoja nuo 1000eur pvz vw ;) kuris dadeda apie 20kw. cia yra gudravimas gamintoju norint ishgauti daugiau pinigu ish pirkeju. o varikliu 'rezervas" daznai buna toli grazu nuo gamintojo optimaliu..  ;)