Autorius Tema: pasaka apie mano MAF  (Skaityta 29320 kartus)

Neprisijungęs grease

pasaka apie mano MAF
« Įrašytas: 2007-08-29 11:54 »
pasaka apie Alfa Romeo 156 2.0 TS mirusia oro srauto matuokle...

taigi, teko apturet man toki dziaugsma kaip numirusia oro srauto matuokle.
simptomai: prasta trauka iki 4000 rpm, virs 4000 rpm isvis nenoriai sukosi variklis, kuro sanaudos nuo buvusiu ~11l/100km pasoko iki ~13.5l/100km.
tam, kad isitikinciau, jog tai tikrai kaltas MAF'as isidejau kita is draugo 1.6 TS variklio. uu! kaip smagiai sukosi variklis. ir trauka grizo, ir reakcija i gazo paspaudimus visai kita. taigi kaltininkas aiskus ir neabejotinas. kad butu imanoma vazineti, oro srauto matuokle teko isvis atjungti. masina vaziavo daug geriau negu su prijunta, bet numiruse matuokle. tik labai prastai reagavo i gazo pedalo paspaudima, ypac nuo laisvu apsuku. jautesi labai didelis 'lagas'.

kaip zinia i musu alfas dedasi BOSCH matuokles, bet ir pas mus, ir anglu forume apie BOSCH matuokles geru zodziu nei su ziburiu nerasi. brangios, o resursas tikrai nedidelis.
tad nusprendziau paieskoti kokiu nors alternatyvu. ponas draugas sio forumo vartotojas brumbrum i savo GTV 3.0 V6 isidejo PIERBURG matuokle ir rezultatu buvo labai patenkintas. jis remesi sita informacija.
taigi pradejau narsyti interneto platybes ir ziurinetis ar tokia matuokle tiktu mano TwinSpark'iukui.
ir radau tikrai idomiu dalyku - pasirodo BOSCH matuoklemis nepatenkinti ne tik Alfu vairuotojai, o VW TDI, Land Rover'iu.. problemos tos pacios - brangios ir greitai gendancios.

daug idomiu dalyku ir kelis siu matuokliu palyginimus galima rasti cia - tech4tdi - puslapyje tikrai nemazai naudingos info.

ta PIERBURG matuokle, kokia isidejo brumbrum, yra naudojama MB CDI varikliuose. ir butent visuose CDI varikliuose - nuo 1.7 iki 4.0 turio. tad jinai yra pakankamai universali - gali tiksliai matuoti ir mazus ir didelius oro srautus. ji yra tikrai nuodugniai istyrineta cia - CDI MAF.

dar vertingos informacijos radau Australijos Land Roveriu forumo viename post'e. vertingos todel, kad BOSCH matuokles tuose Land Roveriuose buvo su numeriu F 00C 2G2 029. anglu forume radau, jog matuokles su tokiais numeriais buvo naudojamos AR TwinSpark varikliuose. kaip paaiskejo, to australo eksperimentas su PIERBURG analogu pavyko.

dar idomu post'a radau tame paciame anglu forume. vienas alfistas is suomijos isidejo LADA matuokle, kuri irgi yra BOSCH'ine, ir buvo laabai patenkintas rezultatu - kainavo labai pigiai, o masina vaziavo puikiai. pagalvojau, jeigu kainuotu pigiau, gal butu verta pabandyt. deja, kaina tokia pati kaip ir oficialiai Alfai tinkacios matuokles - 340 lt. tad nutariau kad neverta.

cia info apie tai, kokiose masinose kokios matuokles naudojamos - Air Flow Sensors, o cia visas PIERBURG katalogas - tiesiog FYI.

taigi, apsvarstes visa info, ir net ne tiek kainos vedinas, o jau pasidariusio sportinio intereso, nusprendziau isbandyti PIERBURG MAF'a. Tanagroj su nuolaida jis kainavo 230lt.


atjungiam jungti, isimam senaja matuokle su visu vamzdziu.
tam, kad ja issukt is vazmdzio reikia turet toki antgali:
Safety Torx 20

palyginam abi matuokles
virsuj PIERBURG, apacioj BOSCH
kairej BOSCH, desinej PIERBURG
matosi, kad PIERBURG ties jungties vieta yra siek tiek ilgesne, tad imam peili i rankas ir atsargiai nupjaunam ~3 mm.

nupjovus matom, jog PIERBURG matuokles vienoje puseje kampai nera uzapvalinti.

imam svitrini popieriu ir uzapvalinam. viska darom atsargiai, matuokle - daiktas jautrus.


va viska ir padarem. isukam atgal i vamzdi, kuriame turi buti matuokle, vamzdi iverziam i vieta, uzmaunam jungti, ir stai rezultatas:


bandom vesti.. indikatorius, kuris dege, kai MAF'as buvo atjungtas, dabar jau nebedega. spaudziam gaza, reakcija momentine. vaziuojam - trauka superine, nuo zemesniu apsuku 'tempia' tikrai geriau negu su buvusia BOSCH matuokle, apsukos nuo laisvu iki pat redline'o kyla labai tolydziai.
zodziu, rezultatas netiketai geras.
liko tik vienas nezinomasis - kuro sanaudos. sito kol kas negaliu pasakyti - per mazai nuvaziuota. dabar dar taip smagu paspausti..
parasysiu veliau, kai isvazinesiu bent keleta baku benzino.

tad tokia tai epopeja..
jeigu turit kokiu nors klausimu - klauskit drasiai.

shlakbaum

  • Svečias
Ats: pasaka apie mano MAF
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2007-08-29 12:57 »
o pieburg matuokle tiktu i 1.9 jtd?

mono

  • Svečias
Ats: pasaka apie mano MAF
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2007-08-29 13:21 »
o pieburg matuokle tiktu i 1.9 jtd?

gi pasinagrinek ka parase...
daug idomiu dalyku ir kelis siu matuokliu palyginimus galima rasti cia - tech4tdi - puslapyje tikrai nemazai naudingos info.
ta PIERBURG matuokle, kokia isidejo brumbrum, yra naudojama MB CDI varikliuose. ir butent visuose CDI varikliuose - nuo 1.7 iki 4.0 turio. tad jinai yra pakankamai universali - gali tiksliai matuoti ir mazus ir didelius oro srautus. ji yra tikrai nuodugniai istyrineta cia - CDI MAF.

Neprisijungęs SPAIKIS

  • Klubo narys
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1185
  • Karma: +26/-16
  • dovete essere maniac pilotare questo automobile...
    • Žiūrėti profilį
Ats: pasaka apie mano MAF
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2007-08-29 14:10 »
saunuolis, labai issamus postas ;)
buvo: AR155 1.7TS, AR145QV, AR146 1.6TS
esama: pilkas dyzelis

inconnu

  • Svečias
Ats: pasaka apie mano MAF
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2007-08-29 14:15 »
gerb. grease,
paminejot jog dege MAF'o indikatorius - koks jis displejuje uzsidega?

Neprisijungęs grease

Ats: pasaka apie mano MAF
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2007-08-29 14:32 »
gerb. grease,
paminejot jog dege MAF'o indikatorius - koks jis displejuje uzsidega?
jeigu masina yra CF2, t.y. pagaminta iki 2001, tai dega raudonas indikatorius, panasus i purkstuka, tachometre, salia maksimaliu apsuku.
jeigu masina yra CF3, t.y. pagaminta po 2001, toje pacioje vietoje dega raudonas indikatorius, bet panasus i varikli.

Neprisijungęs Yara

Ats: pasaka apie mano MAF
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2007-08-29 14:43 »
o jejgu pajungta matuokle ta, bet ji jau "leva" dega tada ? ar tik atjungus?
buvo: VW Jetta 1.8
         AR 156 2.0
yra:   AR 156 1.8

Fuck Google, Ask Me !

Neprisijungęs grease

Ats: pasaka apie mano MAF
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2007-08-29 14:54 »
mano matuokle buvo tikrai mirusi (buvau isidejes is kitos masinos, alfa is karto atsigavo), bet indikatorius nedege. tada as ja pabandziau isvalyti - t.y. papilsciau su spiritu ir svelniai pavaliau. ir va tada jau uzsidege indikatorius.

jeigu kyla itarimas, kad matuokle sugedusi, patikrint labai paprasta - reikia ja tiesiog atjungt. Jeigu atjungus vaziuoja geriau, negu su prijungta, tai viskas aisku - matuokle gatava.

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: pasaka apie mano MAF
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2007-08-29 15:17 »
aha, o jei matuokle eina vientisas blokas su ECU ir ja atjungt nelabai imanoma, nes fiske vientisa? kaip tada ja pasitikrinti?
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

mono

  • Svečias
Ats: pasaka apie mano MAF
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2007-08-29 15:24 »
aha, o jei matuokle eina vientisas blokas su ECU ir ja atjungt nelabai imanoma, nes fiske vientisa? kaip tada ja pasitikrinti?
cia kalba apie 156-as  ;)