Imant konkretu atveji, istisine linija ir 70 eina nuo Prienu/Birstono ziedo iki pat Kauno (beveik). Kelias kam apkrautas, kam ne, bet lenkimui vietu tikrai yra, teko kazkiek vazinet, nu man kantrybes tikrai neuztenka net 75-80 vaziuot, aisku, nevazineju marsrutu Islauzas-Kaunas, paprastai buna Alytus/Druskininkai-Panevezys. Uzp...ntis ruozas, vietoj to kad pamastyti kaip geriau organizuoti eisma, pristate zenklu ir ramus, tipo del problemu busi pats kaltas, kaip ir daugeliu kitu atveju, nors logika ir moksliniai tyrimai kalba kitaip. Kazkodel Svedijoje, kuri laikoma saugaiusio eismo salimi, kitaip ziurima i problemas, siekiama, kad pati infrastruktura neskatintu pazeidineti, ne tiek baudu baime, o mentalitetas ir ju panasus, megsta paspaust gaza kai niekas negresia, ir padriftint zieduose, o pas mus - del vieno stukaciaus va bicui teises ateme ir bauda ipiese pusantros stukos uz apsisukima padriftinant... chuliganiskas vairavimas tskant, o grazuliai su 30 nuotrauku vazineja nebaudziami.
Gerai, galit ir mane panarstyt, panevezys tipo bla bla bla, tik as uz greiti jau kokie 10 m nesu mokejes, tuo labiau i kisene, avariju apart smulkiu pabraizymu per 30 metu irgi, nors pask. metu praminu kokius 70 tkm per metus, besikeikdamas nuo kai kuriu vairuotoju ir ypac valdzios debilizmo. Karas keliuose tikrai vyksta, bet niekas nesiima priemoniu jam uzbaigti, ir dar - tikrai auto yra diagnoze. Vilniuje pvz. audi 100/"ceske" 2,5 tdi, a4 ir "delfinas" visur, bmw x6... dabar labai pastebiu seat leon tdi=golf 4, tik pigesnis, bet kontingentas tas pat, vw sharan ir renault scenic, pamatai, gali iskart nuspet, kaip elgsis konkrecioje situacijoje...