Autorius Tema: Twin Spark varikliai  (Skaityta 69987 kartus)

Neprisijungęs T-Spark

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1207
  • Karma: +26/-0
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Twin Spark varikliai
« Atsakymas #120 Įrašytas: 2010-02-22 22:07 »
buvo geri 8v motorai, nesuvokiu niekaip, kodel gamintojas ju atsisake, galios labai daugiau naujas neturi, kuro sanaudos nelabai skiriasi nuo senojo, manau nieko verti tie keli kilowatai pries tokius rimtus gedimus, galejo tobulinti ipurskimo sistema, bet nelisti prie motoro konstrukcijos, tai nebutu TS toks popierinis kaip dabar, nors kas mate JTS konstrukcija - jinai taipgi galima sakyti popirine, ziedai dar plonesni nei 16v TS ir t.t.  :-\

Priežastis labai aiški - neatitinka ekologijos reikalavimų (EuroX), dėl to ir seno gero V6 atsisakė.

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Twin Spark varikliai
« Atsakymas #121 Įrašytas: 2010-02-22 22:21 »
buvo geri 8v motorai, nesuvokiu niekaip, kodel gamintojas ju atsisake, galios labai daugiau naujas neturi, kuro sanaudos nelabai skiriasi nuo senojo, manau nieko verti tie keli kilowatai pries tokius rimtus gedimus, galejo tobulinti ipurskimo sistema, bet nelisti prie motoro konstrukcijos, tai nebutu TS toks popierinis kaip dabar, nors kas mate JTS konstrukcija - jinai taipgi galima sakyti popirine, ziedai dar plonesni nei 16v TS ir t.t.  :-\

Priežastis labai aiški - neatitinka ekologijos reikalavimų (EuroX), dėl to ir seno gero V6 atsisakė.
Nematau problemu del to, kad senesnes kartos varikli pakeite naujesniu, progresas butinas. Idomu, ar mums patiems patiktu, jei 159 tebeturetu ta pati 8v ts, 150kw. Yra vienas koncernas, Autovaz, kuris toliau sekmingai seka siuo pavyzdziu jau kokius 20-30 metu, o alfa privalo tureti kazkoki proverzi, judejima i prieki. Tiesiog nereikejo pasiduoti sio laikmecio madai, taupymo madai, taip stipriai negadinti detaliu kokybes, o gal tiesiog inzinieriai nedadare visko iki galo. Turim ka turim. Variklis geras, nelieciant kokybes klausimo, man jis tikrai patinka, bet, va, del tos kokybes stipriai apmaudu.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Twin Spark varikliai
« Atsakymas #122 Įrašytas: 2010-02-23 00:04 »
Man butu tikrai nieko blogo jei butu 159 turetu 8v, o pakeitus ipurskimo, uzdegimo, oro paemimo sistemas tu kW butu ne 104, o gerokai daugiau, tikrai galetu tureti tuos pacius kur 1,9 JTS turi ;) aisku ploni ziedai duoda geriau pasiekimas apsukas ir pan, bet sudilimo tikimybe kokia. Na cia musu lietuviu logika, butu daug kritikos kaip alfa romeo ta pati motora naudoja nuo 1987m kai buvo dedama i 75  ;D

Neprisijungęs Darka8

Ats: Twin Spark varikliai
« Atsakymas #123 Įrašytas: 2010-02-23 23:05 »
patiko ZX pasisakymas  :smilie:   Niekaip negaliu patiket kad nepajutus jokiu variklio dirbimo pozimiu ima ir islenda svaistiklis per variklio bloka. Vaziuokime ir jauskime masina sutelkdami demesi ne i muzikos klausimasi ar pan...
Alfa Romeo 2.0 TS

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Twin Spark varikliai
« Atsakymas #124 Įrašytas: 2010-02-23 23:11 »
Man butu tikrai nieko blogo jei butu 159 turetu 8v, o pakeitus ipurskimo, uzdegimo, oro paemimo sistemas tu kW butu ne 104, o gerokai daugiau, tikrai galetu tureti tuos pacius kur 1,9 JTS turi ;) aisku ploni ziedai duoda geriau pasiekimas apsukas ir pan, bet sudilimo tikimybe kokia. Na cia musu lietuviu logika, butu daug kritikos kaip alfa romeo ta pati motora naudoja nuo 1987m kai buvo dedama i 75  ;D

O ko tu uzsiciklinai su tais 8 voztuvais, manau galima patvaru ir 16 voztuvu varikli padaryti ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Twin Spark varikliai
« Atsakymas #125 Įrašytas: 2010-02-23 23:14 »
Man butu tikrai nieko blogo jei butu 159 turetu 8v, o pakeitus ipurskimo, uzdegimo, oro paemimo sistemas tu kW butu ne 104, o gerokai daugiau, tikrai galetu tureti tuos pacius kur 1,9 JTS turi ;) aisku ploni ziedai duoda geriau pasiekimas apsukas ir pan, bet sudilimo tikimybe kokia. Na cia musu lietuviu logika, butu daug kritikos kaip alfa romeo ta pati motora naudoja nuo 1987m kai buvo dedama i 75  ;D

O ko tu uzsiciklinai su tais 8 voztuvais, manau galima patvaru ir 16 voztuvu varikli padaryti ;)

Galima bet ka padaryti kokybika, tik Alfa to nepadare  ;)

Neprisijungęs Darka8

Ats: Twin Spark varikliai
« Atsakymas #126 Įrašytas: 2010-02-23 23:22 »
gal but beda tame kad Alfa stengesi padaryti smagu varikli, is mazo darbinio turio ispausti kuo daugiau nenaudojant turbinos ar kompresoriaus, variklio patikimumas nebuvo pirmoja vietoje. Bet vis del to manau protingai vaziuojant galima su juo nuvaziuoti daugiau nei 300 000 km. Aisku i zodi protingai butu galima sudeti labai daug niuansu...
Alfa Romeo 2.0 TS

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Twin Spark varikliai
« Atsakymas #127 Įrašytas: 2010-02-24 10:38 »
gal but beda tame kad Alfa stengesi padaryti smagu varikli, is mazo darbinio turio ispausti kuo daugiau nenaudojant turbinos ar kompresoriaus, variklio patikimumas nebuvo pirmoja vietoje. Bet vis del to manau protingai vaziuojant galima su juo nuvaziuoti daugiau nei 300 000 km. Aisku i zodi protingai butu galima sudeti labai daug niuansu...
nezinau ka reiksia protingai vazineti, kai apsukos nesunkiai iki 7k renkasi, ir kuo auksciau tuo smagiau, kaip su tokiu protingai vazineti as nezinau. Paskui sudega voztuvai. Saudo svaistikliai. Reikia visisku pensininku buti arba kokiu nors baisiai, neapsakomai taupiu, kad pedala visada spausti kiek imanoma leciau ir maziau. Tada turetum vaziuoti ilgai.
Gal tereikejo kiek daugiau paskaiciuoti ir kokybiskesnes medziagas naudoti.
Vanagiux, tikrai ne lietuviai pirmieji ispeiktu 159 ar pan amziaus alfa su 10-20 metu amziaus variklio technologijom, mes niekuo neipatingi siuo klausimu, progreso visiems reikia, ypac norint konkuruoti kur nors vakaru europoj, kur zmonems pajamu-islaidu santykis nera toks ziaurus, kaip rytieciams ;)
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs T-Spark

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1207
  • Karma: +26/-0
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Twin Spark varikliai
« Atsakymas #128 Įrašytas: 2010-02-24 11:04 »
Progresas turi būti ir nauji 159/Brera skiriasi nuo 156/147/GT labai stipriai. Tiek tvirtesniu kėbulu, tiek varikliais (išskyrus 1.9 JTDm), tiek dvigubai didesnėm gumom pakaboje, tiek surinkimo kokybe. Manau su jais gerokai mažiau bus bėdu, kai sulauks 8-10 metų amžiaus. Diržų keitimas atkrinta benzinui, variatorius, kas dabar nemažai kainuoja TS savininkams. Jau praėjo 4-5 metai nuo 159/Brera eksploatacijos pradžios ir didelių bėdų nepastebėta, išskyrus greitą padangų dėvėjimąsi su 18 ir 19 colių ratais. Tą išsprendžia "teisingo" suvedimo padarymas.

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Twin Spark varikliai
« Atsakymas #129 Įrašytas: 2010-02-24 11:13 »
Jei paskutines kartos varikliai bus patvaresni, tai tu populiariuju ts nepatvaruma bus galima nurasyti, tiesiog i nelabai sekminga bandyma. Zinau, kazkada ir "patvarieji" vokieciai bmw (apie 93-95) turejo labai panasias bedas su lauk lendanciais svaistikliais, taip pat voztuvu kalenima, bet laikui begant, lyg ir susitvarke. Karta suklysti galima, svarbu tos pacios klaidos desimt puse amziaus nekartoti :smilie:
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491