Autorius Tema: AR 166 2.0 TS: Nėra traukos  (Skaityta 4916 kartus)

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR 166 2.0 TS: Nėra traukos
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2016-08-21 00:24 »

Robert Bosch GmbH introduced the first automotive lambda probe in 1976,[1] and it was first used by Volvo and Saab in that year. The sensors were introduced in the US from about 1979, and were required on all models of cars in many countries in Europe in 1993.
Visgi keista, kad autorius apie toki dar negirdejo :)
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166 2.0 TS: Nėra traukos
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2016-08-21 13:14 »
Bet jo.. Atjungus oro srauto matuokle, ji jautresne pasidaro, trauka geresnė, ir nereikai net 3k apsuku. apskritai ji tesiog geresne.
Tai ir radai atsakyma
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs Jura

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 11
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166 2.0 TS: Nėra traukos
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2016-08-22 18:34 »
O siuo metu geriau vazinet su atjungta oro srauto matuokle kolkita nusipirksiu?  ar palikt prijungta

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR 166 2.0 TS: Nėra traukos
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2016-08-22 19:04 »
Kad jokio skirtumo realiai, nei su, nei be nera gerai,  traukos daug truksta. As asmeniskai vazinedavau prijunges, nes raudonas purkstukas nervuodavo labiau, nei traukos iki 2500rpm nebuvimas :D Skonio reikalas, atjungus tos traukos irgi ne ka atsiranda, bet bent nesviecia niekas i akis raudonai.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491