Oro filtras nekeistas dar kai nusipirkau ja, ir pravažinėjęs aš skaityk dar tik puse mėnesio, buvau išsiemes kad dar jis švarus, nėra juodas kad jau užsinešęs būtu. Lambda zondas? tokio net negirdėjęs dar. O diagnostika šiandien dariau, klaidas mete dvi, viena ten sake nereikšminga kaip ir tai ištryne, o kita kad kažkokia problema su trečiu cilindru, galimai dėl žvakės, užsakysiu ryt, nes tokiu net neturi. pirma karta mačiau kad i viena cilindra eitu dvi žvakės skirtingos -_-.
O gal ir automobili turi pirma? Arba pirma modernesni
Lamda zonda pirmieji i masine rinka paleido Volvo, mazdau 1992 metais, neilgai trukus, jis tapo privalomas ir yra privalomas po siai dienai, tik siandien masinose ju jau po 2 ar 3 stovi. Bet jis del traukos nelabai ka itakoje, jis, kai neveikia, kaltas, del dideliu kuro sanaudu. Dvi zvakes, masineje gamyboje, gal ir Alfa pirma panaudojo, o apskritai dvi zvakes i cilindra jau turejo lenktyniniai Alfa bolidai dar, bijau, sumeluoti, su istoriniais metais man sunku, bet, berods, iki 1950 metu jos jau buvo naudojamos
Su trauka jos irgi nelabai ka svarbaus turi, nebent, nei viena is esanciu, jau nedega.
Labiausiai cia tiketina senas ir neveikiantis, visiems jau iki gyvo kaulo zinomas Bosch stebuklas, pavadinimu MAF, MAF ir dar karta MAF! Kai jis uzsinesa, jokiu klaidu nemeta, bet neveikia.