Autorius Tema: AR 156 TS: track day car. Ar verta?  (Skaityta 10353 kartus)

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #30 Įrašytas: 2013-12-31 02:02 »
As tai jamciau 1,9JTD 16v, astri programa prie ausktu ir vaziuotu jis neprasciau nei tas TS  ;D

O megejiskai pavaziuot nereik ten jokiu superduper investiciju. Juk nevisi lenktynynykai profesionalai. Standesne pakaba, nauji stabdziai, normalios padangos, atsikratyt lisnais kg ir savo malonumui vaziuoji. Manau temos autorius to ir siekia, o ne rekordus gerint  :D
Kaip pats pajaus, kad jau dabartine technika netenkina poreikiu tai jau zinos ko nori ir ko reikia is masinos, o pradedanciajam manau reik pradet praktiskai nuo nulio, kad pats zinotu ko jam reik ;)


Aš pritarčiau 1.9 JTDm 16v naudojimui trasoje :) Praėjusios vasaros 1000 km lenktynėse lenkai buvo su 156-ta ir būtent tokiu varikliu (aišku, paburta ten buvo, Stepas galėtų gal daugiau papasakot, ką po kapotu matė), tai mane belenkaip nustebino, kaip patvariai ir tolygiai tas bolidas važiavo, lyginant su visais kitais dalyviais.

TS - labai smagus variklis. Taip, jų būna užkalusių nemažai, bet tik todėl, kad jis gana lepus priežiūrai, tačiau, jei buvo prižiūrėtas, yra žinoma variklio istorija (ne šiaip iš šroto paimtas), tuomet tikiu, kad galima būtų jį naudot ir trasoje padūkimui.

V6 - be abejo, pasitvirtinęs variklis. Apie jį gali papasakoti net neverta, juk ne veltui klubo lenktyninė komanda jį naudoja :)
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs Q4

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1490
  • Karma: +4/-14
  • Dabar Subaru
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #31 Įrašytas: 2014-01-01 17:41 »
dar geresnis variantas butu naudojant 2.4jtdm varikli, turi daugiau potencialo ir lengvai galima pasiekti 300ag :masina:
2017m. Subaru forester 2.5 127kw mano
2014m. Subaru XV 2.0 hybrid 119kw žmonos
2011m. Yamaha Grizly-450 laisvalaikiui



Perku įvairų MIŠKĄ, tel-868236606

Neprisijungęs cili

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 375
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #32 Įrašytas: 2014-01-02 22:24 »
As apakes, chebra is mano paklausimo visa atskira tema isvyste, super! :) Kelias dienas nebuvau, ziuriu tiek minciu, pasvarstymu. Is principo mano minciu del 156 TS seka buvo tokia: pirmiausia kol kas lengvausiai randamas ir pigiausias nors kiek vaziuojantis modelis, po to- pazistamas, iprastas ir mielas... Techniniai dalykai: TS lengvesnis ir lengviau valdomas nepatyrusiam, negu v6, mazesnis nepasukamumas, be to, bendras svoris irgi turi savo, man labiau patinka lengvesni, o ne galingesni ir sunkesni auto, fizika mokykloje gerai ejosi, ir lotus manau trasoje visalaik lenks veirona. Kas del patikimumo, manau TS nepelnytai nuvertinami, pravaziavau 120 tkm su TS, pirkau uzlenkta, po Zazo remonto ir kokiu 60 tkm dar teko remontuot, pats kaltas, suktelejau iki redlaino praktiskai be tepalo... o siaip su prieziura sukasi be problemu, tik 1,8 prioritetas man paprastumas, nera balans. veleno, o charakteristikos panasios kaip 2,0. Pabandysim vaziuot su min. modintu auto, po to matysis, ko truksta, max. fun su min. investicijom. Kol kas nepretenduoju i jokias vietas, just for fun. Aciu visiems uz patarimus, lauksiu nauju, atsizvelgiant i mano isreiksta nuomone :masina: 
DUCATI 750M!

Neprisijungęs cili

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 375
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #33 Įrašytas: 2014-01-02 22:43 »
Kas dar del pasirinkimu, daug kas siulo dizelius, kas galbut irgi idomi tema butu, bet mano galbut ne visai teisinga nuomone - dizelis ne visai lenktynine technika, ypac raliui ir ziedui, galbut le mansui ar t.t., ilgesnems lenktynems ar net dragui tiktu, kur labiau groja ne valdymas, o pastovumas/patikimumas/taupumas/sukimo momentas. Nors siuolaikiniai dizeliai jau nebeturi tu turbolagu, bet neisivaizduoju dizelio "vairavimo varikliu" ar kitu "fintu", tuo labiau fwd. Ir dar, tai tikrai ne "alfa dvasia", nors ir kaip patraukliai atrodo charakteristikos.
DUCATI 750M!

Neprisijungęs Steponas

Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #34 Įrašytas: 2014-01-03 12:13 »
turi tvirta savo nuomone - tai ir pirmyn!
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs cili

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 375
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #35 Įrašytas: 2014-01-04 15:17 »
turi tvirta savo nuomone - tai ir pirmyn!

Is principo taip, tik nebuvau apsiprendes del variklio pasirinkimo, galvojau sulauksiu argumentuotu patarimu. Siaip naudojimui aisku rinkciausi 2,0 TS, nes paprastai buna geriausia komplektacija (klima, elektriniai visi langai ir kt.), + keli arkliai irgi nekenkia.
DUCATI 750M!

Neprisijungęs pavaduotojas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 242
  • Karma: +0/-4
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #36 Įrašytas: 2014-01-04 17:57 »
Pasivazinejimui bus gerai,uzteks,nes ir tas pats 2.5 v6 nesustras ir konkurencijos nesukeltu trasoj,taip kad pirmyn,vaziuok ir mokykis! ;)
Buvo:AR 33(1.7),164(2.0ts),156(2.0ts),156(2.5),147(jtd 85kw),155(1.7),159(1.9jtdm)Jeep Grand Cherokee SRT8..... Yra:Dodge Durango (5.7hemi),Jeep Cherokee Trailhawk(3.2,Brand New)....