Autorius Tema: AR 156 TS: track day car. Ar verta?  (Skaityta 10974 kartus)

Neprisijungęs Keoz

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 233
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2013-12-30 14:16 »
Mazda mx5 žymei geriau.

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2013-12-30 14:22 »
Mazda mx5 žymei geriau.

Gal dar Civic'ą pasiūlyk žmogui, kuris nori Alfos..? ???
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2013-12-30 14:48 »
dėl skylių pritariu, bet prie viso to sakyčiau reiktų dar visą variklį į talpą su tepalu pamerkt, kad tepimas geresnis būtų

Remiesi teorija, pavadinimu "pažįstamas sakė", ar praktine patirtimi??

Važinėju su TS 6,5 metų - prižiūrint šis variklis problemų neturi, o matęs tas variklis visko ir važinėju tikrai dažnai paspausdamas iki redline. Nepasakyčiau, kad labai jau lepus tas variklis yra. Taip sako tik tie, kurie realiai su juo nėra susidurę ir nežino kas yra tvarkingas TS'as.
tai buvo tik "temos" apie skyles pratęsimas, jei nesupranti juokų, tai čia ne mano bėdos. Taip remiuosi praktine patirtimi, nes mirusių ts mačiau jau ne vieną. Tu kalbi apie prižiūrėtą TS, su kuriuo gali važiuoti į trasą? Parodyk tokį šiuo metu esantį Lietuvos rinkoje.
Ir taip pritariu, kad TS nėra toks jau tragiškas variklis, jeigu jis buvo prižiūrimas nuo pradžių ir t.t, bet manau pritarsi, kad 2,5 ar 3,0 šiuo konkrečiu atveju yra tikrai geresnis variantas negu TS.
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2013-12-30 15:00 »
tai buvo tik "temos" apie skyles pratęsimas, jei nesupranti juokų, tai čia ne mano bėdos. Taip remiuosi praktine patirtimi, nes mirusių ts mačiau jau ne vieną. Tu kalbi apie prižiūrėtą TS, su kuriuo gali važiuoti į trasą? Parodyk tokį šiuo metu esantį Lietuvos rinkoje.
Ir taip pritariu, kad TS nėra toks jau tragiškas variklis, jeigu jis buvo prižiūrimas nuo pradžių ir t.t, bet manau pritarsi, kad 2,5 ar 3,0 šiuo konkrečiu atveju yra tikrai geresnis variantas negu TS.

Kiekvieną visiškai nemirusį TS'ą galima padaryti prižiūrėtu ir tvarkingu.

Apie mirusius nekalbam, nes esu matęs ne vieną irgi. Bet tik todėl, kad jų savininkai yra buvę golfiniai, pasatiniai ir bulkiniai avigalviai, galvojantys, kad mašinai tepalo nereik keisti kas 10-15k km ir pats geriausias intervalas yra maždaug 40k km arba kas 2-3 metus (kitaip sakant, nusipirkau, pakeičiau ir pamiršau 3 metams iki pardavimo). 8)

Priežiūra pigesnė TS'o, negu V6, nes dalių daugiau ir minimaliai pigesnės. V6 turi daug savų pliusų, bet TS pradžiai tikrai per akis (Lietuvoje padorų V6 surasti pakankamai sunku irgi 156'am kėbule).

Beje, track day car'ui pirmiausiai svarbu, kad kėbulas būtų tvarkingas. Tikrai galima bandyti ieškotis pigių variantų su geru kėbulu. Variklį prikelsi, o kėbulą jau sunkiau. 8)
« Paskutinį kartą keitė: 2013-12-30 15:02 sukūrė PiPPas »
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs 156tas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 339
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2013-12-30 15:04 »
As tai jamciau 1,9JTD 16v, astri programa prie ausktu ir vaziuotu jis neprasciau nei tas TS  ;D

O megejiskai pavaziuot nereik ten jokiu superduper investiciju. Juk nevisi lenktynynykai profesionalai. Standesne pakaba, nauji stabdziai, normalios padangos, atsikratyt lisnais kg ir savo malonumui vaziuoji. Manau temos autorius to ir siekia, o ne rekordus gerint  :D
Kaip pats pajaus, kad jau dabartine technika netenkina poreikiu tai jau zinos ko nori ir ko reikia is masinos, o pradedanciajam manau reik pradet praktiskai nuo nulio, kad pats zinotu ko jam reik ;)
156SW 1.9TDJ 81KW@103kw/325NM

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2013-12-30 15:46 »
tai buvo tik "temos" apie skyles pratęsimas, jei nesupranti juokų, tai čia ne mano bėdos. Taip remiuosi praktine patirtimi, nes mirusių ts mačiau jau ne vieną. Tu kalbi apie prižiūrėtą TS, su kuriuo gali važiuoti į trasą? Parodyk tokį šiuo metu esantį Lietuvos rinkoje.
Ir taip pritariu, kad TS nėra toks jau tragiškas variklis, jeigu jis buvo prižiūrimas nuo pradžių ir t.t, bet manau pritarsi, kad 2,5 ar 3,0 šiuo konkrečiu atveju yra tikrai geresnis variantas negu TS.

Kiekvieną visiškai nemirusį TS'ą galima padaryti prižiūrėtu ir tvarkingu.

Apie mirusius nekalbam, nes esu matęs ne vieną irgi. Bet tik todėl, kad jų savininkai yra buvę golfiniai, pasatiniai ir bulkiniai avigalviai, galvojantys, kad mašinai tepalo nereik keisti kas 10-15k km ir pats geriausias intervalas yra maždaug 40k km arba kas 2-3 metus (kitaip sakant, nusipirkau, pakeičiau ir pamiršau 3 metams iki pardavimo). 8)

Priežiūra pigesnė TS'o, negu V6, nes dalių daugiau ir minimaliai pigesnės. V6 turi daug savų pliusų, bet TS pradžiai tikrai per akis (Lietuvoje padorų V6 surasti pakankamai sunku irgi 156'am kėbule).

Beje, track day car'ui pirmiausiai svarbu, kad kėbulas būtų tvarkingas. Tikrai galima bandyti ieškotis pigių variantų su geru kėbulu. Variklį prikelsi, o kėbulą jau sunkiau. 8)
Pigų variantą su geru kėbulu darosi rasti sunkiau, negu su geresniu TS.
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2013-12-30 17:31 »
Mano nuomone ieskoti reikia per mobile.de ir pan. 155 2.5 V6 arba 155 2.0 TS 8v, jei dar radus geros bukles tai ir kaina mazesne ir visi kastai daug mazesni visko tuose modeliuose ir sportui ruosti juos mano nuomone pigiau ir lengviau ;)

Neprisijungęs ecka

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 90
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2013-12-30 22:42 »
O kokie varikliai nelinksta???...naujasnes kartos visi be isimciu.Garazuose yra meistriukas kuris perinkineja auto i turgu,jie is vokieciu.Tai tik opeliai ir vw pagrinde...na einamiausia preke.Tai garaziuki kas kelios dienos vis kitas auto,visi uzlinkia.Tik italu nemaciau,nes ju niekam nereikia.As su savo TS 7 metus lekiau,...nieko rimto jam nenutiko...ir tepalu sakyciau nerijo(na nuo max iki min per15 tuks).Pardaviau su 308000 rida,ir dar vaziuos manau.Geri jie.. man patiko,ypac nuo 3000 aps.JTSe to nera,visam diapazone jauciasi trauka tolygi.
Buvo 6 metus AR 156 2.0 TS
nuo 2014 AR 156 2.0 JTS Lift ....dar vis rieda.Priekio vaziuokle visa nauja.

Neprisijungęs Eco

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 892
  • Karma: +10/-9
    • Žiūrėti profilį
Buvo: 146, 164 3.0 2 vnt, 156
Yra : 147 , Alfetta

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #29 Įrašytas: 2013-12-30 23:50 »
O kokie varikliai nelinksta???...naujasnes kartos visi be isimciu.Garazuose yra meistriukas kuris perinkineja auto i turgu,jie is vokieciu.Tai tik opeliai ir vw pagrinde...na einamiausia preke.Tai garaziuki kas kelios dienos vis kitas auto,visi uzlinkia.Tik italu nemaciau,nes ju niekam nereikia.As su savo TS 7 metus lekiau,...nieko rimto jam nenutiko...ir tepalu sakyciau nerijo(na nuo max iki min per15 tuks).Pardaviau su 308000 rida,ir dar vaziuos manau.Geri jie.. man patiko,ypac nuo 3000 aps.JTSe to nera,visam diapazone jauciasi trauka tolygi.

Esme, kad daug kas megsta pirkti masinas su motoro defektu, tai yra pardavejai tokias perka, nes pirmas dalykas jos labai pigios (daznai pas vokiecius buna motor defekt ir paskaiciuoja kiek kainuoja kitas variklis NAUJAS arba kiek ideti kita is donoro) ir tada masina parduoda i uzsieni. Lietuviai nuperka ir ka - masina idealaus stovio, motoras uzlenktas - is  sroto pripirko detaliu senu ir viskas - motoras vel eina. Vokieciai net po turbinos defektu retai kada remontuoja, nes turbina nauja ~1000-1500 euru kainuoja.