tai buvo tik "temos" apie skyles pratęsimas, jei nesupranti juokų, tai čia ne mano bėdos. Taip remiuosi praktine patirtimi, nes mirusių ts mačiau jau ne vieną. Tu kalbi apie prižiūrėtą TS, su kuriuo gali važiuoti į trasą? Parodyk tokį šiuo metu esantį Lietuvos rinkoje.
Ir taip pritariu, kad TS nėra toks jau tragiškas variklis, jeigu jis buvo prižiūrimas nuo pradžių ir t.t, bet manau pritarsi, kad 2,5 ar 3,0 šiuo konkrečiu atveju yra tikrai geresnis variantas negu TS.
Kiekvieną visiškai nemirusį TS'ą galima padaryti prižiūrėtu ir tvarkingu.
Apie mirusius nekalbam, nes esu matęs ne vieną irgi. Bet tik todėl, kad jų savininkai yra buvę golfiniai, pasatiniai ir bulkiniai avigalviai, galvojantys, kad mašinai tepalo nereik keisti kas 10-15k km ir pats geriausias intervalas yra maždaug 40k km arba kas 2-3 metus (kitaip sakant, nusipirkau, pakeičiau ir pamiršau 3 metams iki pardavimo).
Priežiūra pigesnė TS'o, negu V6, nes dalių daugiau ir minimaliai pigesnės. V6 turi daug savų pliusų, bet TS pradžiai tikrai per akis (Lietuvoje padorų V6 surasti pakankamai sunku irgi 156'am kėbule).
Beje, track day car'ui pirmiausiai svarbu, kad kėbulas būtų tvarkingas. Tikrai galima bandyti ieškotis pigių variantų su geru kėbulu. Variklį prikelsi, o kėbulą jau sunkiau.