Autorius Tema: Selespeed sistemu tema:  (Skaityta 6362 kartus)

Neprisijungęs Steponas

Selespeed sistemu tema:
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2012-03-26 23:47 »
sankaba yra tokia pat :) ja taip pat "minko" robotas.
o kulysa reikia ne tik salone keist bet ir ant dezes, jei jau taip ;D
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Selespeed sistemu tema:
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2012-03-27 00:37 »
sankaba yra tokia pat :) ja taip pat "minko" robotas.
o kulysa reikia ne tik salone keist bet ir ant dezes, jei jau taip ;D

Nu cia tai naujoviu suzinojau :) netikejau kad tokia sistema bus tas selespeed :) nera tada ko stebetis kad labai letai viskas veikia :) paspaudi "+" kompas gauna signala, tada "liepia" "robotui" isminti sankaba, tada kitas "robotas" ijungia kita begi ir vel sankaba atleidzia :D ir nieko nuostabaus, kad neveikia ta sistema normaliai, butu paprasta automatine deze kokia ZF butu tvirciau :) bet pala - tai kaip ta sankaba veikia jei pvz ijugiau pirma begi ir stoviu? Nu tikiu isminta jinai, bet tai ka, padavus gazo jinai pradeda atsileidineti?
« Paskutinį kartą keitė: 2012-03-27 00:40 sukūrė vanagiux »

Neprisijungęs Paulius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1412
  • Karma: +16/-4
    • Žiūrėti profilį
Ats: Selespeed sistemu tema:
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2012-03-27 08:47 »
kas moka rusiškai tai nuoroda apie selespeed
http://www.alfisti.ru/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=45233
Buvo: AR164 3.0V6,AR 145 1.9TD/1.6 boxer,AR156 2.0T.S./1.9JTD(SW),AR GTV
Yra:AR 159 SW ti 2.0jtdm.

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Selespeed sistemu tema:
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2012-03-27 20:51 »
Man tik parkavimasis su selespeed nelabai patinka. moterims toks parkavimasis isvis turetu buti tragedija su nudauzytais bamperiais :)Tikriausiai pagazavus ji pradeda atsileidineti, del to tas trukciojimas is vietos toks stiprus. Taip pat varikli uzgesinus atsileidzia.
Ir dar turbut del to pacio, uzgesinus varikli ir atleidus stabdi, masina dar parieda kokius 10cm, kol atsiremia i begi.
O del letumo, kazinau, senuju modeliu neteko vairuoti, bet fl ir gt man neatrode labai letas perjungimas, ne ka greiciau su mechanine perjungtum, bet ypatingu igudziu ir skubejimo didelio.
« Paskutinį kartą keitė: 2012-03-28 19:27 sukūrė KLIFF »
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Laimis

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 594
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Selespeed sistemu tema:
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2013-07-05 23:27 »
zodziu yra beda: salespeedas meto begius belekaip, kai imusi N tada ramu, bet kai imusi 1 tada prasideda - jungeneja 135243124 ir tt, kai pradedi vaziuoti staigei musa i antra ir kai pajudi mirksi R, tipo nori i atbuline musti ir taip leki 2 pavara. tai atradau gudrybe - atleidi gaza ir pradedi nipadielu minkyti perjungimo knopkes belekaip tada pradeda mirkseti 4 pavara, tuo momentu turi laiko apie puse sekundes ikalti i 3 pavara ir tada leki normaliai, gali jungineti 3,4,5 aukstyn ir zemyn, viskas sklandu ir greita, bet jei zemini pavaras ir nuzemini iki 1-2 pavaros tada vel vel viskas is naujo. Mieste truputi kebloka :D
Alfa Romeo 156 '00 2.0l T.Spark