Kitaip tariant automatine pavaru deze ir tiek, gali pats jungineti pavaras, gali ir nejungineti (berods city rezimas)
City rezimas yra, taciau jis tragiskas (kiek teko skaityti ir girdeti is turinciu). Bet kuiuo atveju tai nelabai automatine greiciu deze, nes ikalneje atleidus stabdzio pedala masina prades riedet atgal (cia kaip pvz.). Tai yra tik automatizuota mechanine greiciu deze.
Tas riedejimas nerodyklis, nevienas automobilis su automatu statesneje ikalneje rieda atgal, nors tai labai negerai yra dezei ir kaip tampymasis uzklimpus, cia apie automatus kalbant. Kol kas neisgirdau argumentu kuo skiriasi normali automatine deze nuo automatizuotos mechanines dezes? Selespeed begiai jungiasi tokiu principu kaip ir kokiai audi ar bmw ijungus triptronic rezima, t.y. siek tiek veluojant (kalbu apie modelius 1998-2002 kazkur), taip pat reikia perjungti is automatinio begiu metymo i triptronic rezima, lygiai taip pat selespeed, jei ijungtas rankinis begiu metymas, uzspaudus iki ribotuvo, siek tiek palaiko ant ribotuvo ir automatiskai permete begi, tik nezinau ar pvz selespeed turi toki dalyka, kad kai ijungtas rankinis begiu valdymas, kad jei vaziavai pvz. 4 begiu sustojai ir automatiskai isijunge 1 ar letinant patys begiai zemeja