Autorius Tema: Selespeed sistemu tema:  (Skaityta 6366 kartus)

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Selespeed sistemu tema:
« Įrašytas: 2012-03-26 13:29 »
kas diena vis po nauja klausima atsiranda :) kas per daiktas tas salespeed? :) ir ar vertas demesio?

 Mechanine automatizuota greiciu deze. Kitaip sakant, tai ta pati mechanine greiciu deze, tik pavaros jungiamos svirteliu/mygtuku pagalba (nera sankabos pedalo). Kazkas panasaus i triptronic. 8) Iki 2002 metu balandzio (iki salono facelift) selespeed labai durnavojo, veliau buvo geriau, bet mechanine normali, lieka mechanine.. 8)

Kitaip tariant automatine pavaru deze ir tiek, gali pats jungineti pavaras, gali ir nejungineti (berods city rezimas)  :)

Neprisijungęs Paulius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1412
  • Karma: +16/-4
    • Žiūrėti profilį
Selespeed sistemu tema:
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2012-03-26 13:36 »
tai mechaninė dėžė, tik perjungimas automatinis čia skirtingi dalykai.
Buvo: AR164 3.0V6,AR 145 1.9TD/1.6 boxer,AR156 2.0T.S./1.9JTD(SW),AR GTV
Yra:AR 159 SW ti 2.0jtdm.

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Selespeed sistemu tema:
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2012-03-26 13:51 »
Kitaip tariant automatine pavaru deze ir tiek, gali pats jungineti pavaras, gali ir nejungineti (berods city rezimas)  :)

 City rezimas yra, taciau jis tragiskas (kiek teko skaityti ir girdeti is turinciu). Bet kuiuo atveju tai nelabai automatine greiciu deze, nes ikalneje atleidus stabdzio pedala masina prades riedet atgal (cia kaip pvz.). Tai yra tik automatizuota mechanine greiciu deze. 8)
« Paskutinį kartą keitė: 2012-03-26 13:52 sukūrė PiPPas »
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Keoz

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 233
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Selespeed sistemu tema:
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2012-03-26 14:12 »
Aš kelietą dienų vairavęs 156 su selespeed ir negaliu skūstis niekuo.

Neprisijungęs Vital

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1776
  • Vehicle: 1998 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +13/-0
  • masina hoc i staraja, no svidu niustalaja...
    • Žiūrėti profilį
Selespeed sistemu tema:
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2012-03-26 18:12 »
dvi dienas vazynejau su pirmuoju salespeed TRAGEDIJA..kol sugalvos perjungti is aukstesnes pavaros i zemesne..kol persijunkgs i aukstesne nu nafik..pavargau vazynet su ja :)
« Paskutinį kartą keitė: 2012-03-26 22:06 sukūrė Vital »
Buvo: Alfa Romeo 156 1.8TS `98
Fiat Punto 1.3MJet '05
Yra: e87 Mpak '08, Volvo s40 fl '07

Neprisijungęs Paulius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1412
  • Karma: +16/-4
    • Žiūrėti profilį
Selespeed sistemu tema:
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2012-03-26 21:34 »
visada po ranka 2 mygtukai
Buvo: AR164 3.0V6,AR 145 1.9TD/1.6 boxer,AR156 2.0T.S./1.9JTD(SW),AR GTV
Yra:AR 159 SW ti 2.0jtdm.

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Selespeed sistemu tema:
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2012-03-26 21:52 »
Kitaip tariant automatine pavaru deze ir tiek, gali pats jungineti pavaras, gali ir nejungineti (berods city rezimas)  :)

 City rezimas yra, taciau jis tragiskas (kiek teko skaityti ir girdeti is turinciu). Bet kuiuo atveju tai nelabai automatine greiciu deze, nes ikalneje atleidus stabdzio pedala masina prades riedet atgal (cia kaip pvz.). Tai yra tik automatizuota mechanine greiciu deze. 8)

Tas riedejimas nerodyklis, nevienas automobilis su automatu statesneje ikalneje rieda atgal, nors tai labai negerai yra dezei ir kaip tampymasis uzklimpus, cia apie automatus kalbant. Kol kas neisgirdau argumentu kuo skiriasi normali automatine deze nuo automatizuotos mechanines dezes? Selespeed begiai jungiasi tokiu principu kaip ir kokiai audi ar bmw ijungus triptronic rezima, t.y. siek tiek veluojant (kalbu apie modelius 1998-2002 kazkur), taip pat reikia perjungti is automatinio begiu metymo i triptronic rezima, lygiai taip pat selespeed, jei ijungtas rankinis begiu metymas, uzspaudus iki ribotuvo, siek tiek palaiko ant ribotuvo ir automatiskai permete begi, tik nezinau ar pvz selespeed turi toki dalyka, kad kai ijungtas rankinis begiu valdymas, kad jei vaziavai pvz. 4 begiu sustojai ir automatiskai isijunge 1 ar letinant patys begiai zemeja

Neprisijungęs Steponas

Selespeed sistemu tema:
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2012-03-26 22:47 »
viskas zemeja, viskas dideja :) ten yra robotizuota mechanine deze :) pati deze identiska, tik vietoj begiu kulisos ira promontuotas robotas (tarkim taip ji vadinkim), kuri valdo kompas.
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs liuduks

Selespeed sistemu tema:
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2012-03-26 23:04 »
Pabandykim "žemiškai" salespeed užsilenkė, meti joistiką lauk ir dedi paprasta "kulisą" nelendant prie pačios dėžės.
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Selespeed sistemu tema:
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2012-03-26 23:43 »
viskas zemeja, viskas dideja :) ten yra robotizuota mechanine deze :) pati deze identiska, tik vietoj begiu kulisos ira promontuotas robotas (tarkim taip ji vadinkim), kuri valdo kompas.

Supratau, tai, kad vietoje eilines begiu perjungimo kulisos yra "kompiuteris-robotas" kuris perjungineja begius. Viskas aisku. Kaip reikalai su sankaba - gi nebus tokia pat kaip mechanines dezes ir kazkaip nemanau, kad taip lengvai bus, kad pakeitei begiu kulisa idejai sankabos pedala ir vaziuojam. Daugeliui automatu gi stovi pusle tokia tarp motoro is dezes, kaip selespeed?