Autorius Tema: Pavaru deze  (Skaityta 11082 kartus)

Neprisijungęs kleoba

Ats: Pavaru deze
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2011-12-22 11:04 »
man prie to pačio bet kitaip  :D zodziu pirmas minusas lauke ir bedeles, ilipus i salta masina jungiasi pavaros tik pirmyn ir atgal ta parame tecia ketvirta, neina riciago niekaip i sonus pasukt kad ijungt kitas pavaras. Pasildzius masina po 5 min viskas ore, bet taip nebudavo ankstesnem ziemom. Kas cia prisale? traukutes ar kas? Kiek gali kainuot taisyt?
Panašu, kad gali būti užšalęs vienas iš bėgių perjungimo trosų. Bet prieš puolant jį tvarkyt sveika būtų patikrint, ar tikrai jis kaltas. Paprasčiausia būtų atjungti trosą nuo bėgių perjungimo mechanizmo ant greičių dėžės ir tada pažiūrėti ar vis dar sunkiai vaikšto "ryčiagas". Jei ir toliau vaikšto sunkiai - kaltas trosas, jei vaikšto lengvai - kalta svirtelė bėgių perjungimo mechanizmo (na arba buvo užšalęs trosas, bet beardant jis atšilo... :D) Kad patogiai dasikast iki to mechanizmo, reikia išimt akumą ir akumo "lentyną" (darbo tikrai nėra daug).
Jei kaltas trosas, galima bandyt jį tept, bet tai greičiausiai būtų laikina, kaip ir stabdžių trosam. Naujas kainuoja neprotingai brangiai, taip kad turbūt reikėtų ieškot gero dėvėto, bet tai irgi loterija. Be to, trosus pakeist nemažai ardymo, ypač "ryčiago" pusėj, nes jie keičiami "per apačią". Jei kalta svirtelė, tai viskas paprasčiau - tereikia ją išimt, gerai nuvalyt (tiek ją, tiek skylę iš kurios ją išėmei), sutept ir viską surinkt atgal. Jei reiks, galiu įmest svirtelės tvarkymo nuotraukų - prieš kelias savaites tvarkiau AR 147 1.9 JTD 16v.
AR Giulia Veloce 2.0T Alfa Rosso 2018
AR 156 2.0 TS Nero fuoco 2002
AR 147 1.9 JTD 16V Nero fuoco 2003
AR 33 1.6 Boxer 1994
AR Sprint 1.5 QV 1985

jurijus156

  • Svečias
Ats: Pavaru deze
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2011-12-22 11:27 »
man prie to pačio bet kitaip  :D zodziu pirmas minusas lauke ir bedeles, ilipus i salta masina jungiasi pavaros tik pirmyn ir atgal ta parame tecia ketvirta, neina riciago niekaip i sonus pasukt kad ijungt kitas pavaras. Pasildzius masina po 5 min viskas ore, bet taip nebudavo ankstesnem ziemom. Kas cia prisale? traukutes ar kas? Kiek gali kainuot taisyt?
Panašu, kad gali būti užšalęs vienas iš bėgių perjungimo trosų. Bet prieš puolant jį tvarkyt sveika būtų patikrint, ar tikrai jis kaltas. Paprasčiausia būtų atjungti trosą nuo bėgių perjungimo mechanizmo ant greičių dėžės ir tada pažiūrėti ar vis dar sunkiai vaikšto "ryčiagas". Jei ir toliau vaikšto sunkiai - kaltas trosas, jei vaikšto lengvai - kalta svirtelė bėgių perjungimo mechanizmo (na arba buvo užšalęs trosas, bet beardant jis atšilo... :D) Kad patogiai dasikast iki to mechanizmo, reikia išimt akumą ir akumo "lentyną" (darbo tikrai nėra daug).
Jei kaltas trosas, galima bandyt jį tept, bet tai greičiausiai būtų laikina, kaip ir stabdžių trosam. Naujas kainuoja neprotingai brangiai, taip kad turbūt reikėtų ieškot gero dėvėto, bet tai irgi loterija. Be to, trosus pakeist nemažai ardymo, ypač "ryčiago" pusėj, nes jie keičiami "per apačią". Jei kalta svirtelė, tai viskas paprasčiau - tereikia ją išimt, gerai nuvalyt (tiek ją, tiek skylę iš kurios ją išėmei), sutept ir viską surinkt atgal. Jei reiks, galiu įmest svirtelės tvarkymo nuotraukų - prieš kelias savaites tvarkiau AR 147 1.9 JTD 16v.

būčiau laibai dėkingas jei galėtum pasidalint tom nuotraukom, pradėsiu nuo svirtelių

Neprisijungęs kleoba

Ats: Pavaru deze
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2011-12-22 16:52 »
Vadinasi, viskas vyksta daug maž taip (bent jau AR 147 1.9 JTD 16v): atjungi ir išimi akumą; tada nuimi dangtelį nuo saugiklių/relių bloko prieš akumą, jį "atverti" vertikaliai ir iškabini iš laikiklių (prieš tai nuo apačios atjungęs vieną jungtį - turėtų būti aišku, kurią) ir patrauki visą bloką į priekį, kad nemaišytų; tada nusuki to relių bloko laikiklį (3 veržlės - viena apačioje, dvi - šone link akumo); paskui seka akumo padėklas - iš viršaus šone link sparno yra 3 varžtai ir dar vienas yra po padėklu, priekinėje jo dalyje, bet jį pakanka atlaisvinti - padėklas nusimauna nuo jo į viršų (pas mane to varžto jau aplamai nebuvo); tada išlaviruoji padėklą lauk ir gauni daug maž laisvą priėjimą prie greičių dėžės viršaus. Bėgių perjungimo mechanizmas su į jį ateinančiais trosais yra "gilumoje", iš viršaus maišo ABS blokas, bet pasistengus jau galima prie jo knibinėtis.
AR Giulia Veloce 2.0T Alfa Rosso 2018
AR 156 2.0 TS Nero fuoco 2002
AR 147 1.9 JTD 16V Nero fuoco 2003
AR 33 1.6 Boxer 1994
AR Sprint 1.5 QV 1985

Neprisijungęs kleoba

Ats: Pavaru deze
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2011-12-22 16:54 »
Kadangi man buvo aišku, kad problema svirtelėje, trosų aš neatjunginėjau, bet norint, galima dabar atjungti trosą ir patikrinti, ar jame bėda. Atjungti reikia tą trosą, kuris ateina prie svirtelės viso to mechanizmo „užnugaryje“, apačioje (nuotraukoje nesimato), nes jis valdo bėgių porų parinkimą, kai „ryčiagas“ vaikšto į šonus. Kita vertus, jei jau valysi svirtelę, paprasčiau yra atsukti svirtelės varžtą priekyje, nuimti priekinę jos dalį (kurios vienas galas įsistato į išpjovą bėgių perjungimo ašyje po guminiu gaubtu) ir tada atsargiai išstumti svirtelės ašį - šiek tiek švelnios prievartos ir ir ji išsitrauks net ir neatjungus troso. Dabar reikia viską pravalyti (pvz. smulkiu švitriniu), sutepti tirštesniu tepalu ir viską surinkti atgaline tvarka.
Tiesa, yra dar vienas niuansas - abiejuose svirtelės ašies galuose yra kaip ir plastikinės įvorės (paskutinėje nuotraukoje viena matosi ant svirtelės, o kita - skylėje, šiek tiek nulaužtu krašteliu). Kiek skaitinėjau, bėda gali būti ir jose - tipo jos sukietėja ir dėl to pradeda strigt pati ašelė. Jas jau nusipirkau naujas Autobravoje (keinavo po kelis litus) - reiks artimiausiu metu pakeist, nes po valymo bėgių jungimas smarkiai pagerėjo, bet tnorėtųsi dar šiek tiek laisvumo.
AR Giulia Veloce 2.0T Alfa Rosso 2018
AR 156 2.0 TS Nero fuoco 2002
AR 147 1.9 JTD 16V Nero fuoco 2003
AR 33 1.6 Boxer 1994
AR Sprint 1.5 QV 1985

Neprisijungęs vytuxx

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 65
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pavaru deze
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2011-12-25 11:49 »
Galit pasakyt kuriuos varztus reikia atsukt  norint pakeist dezes tepalus ,kad nereiketu ieskot :smilie: arba su foto kazka

Neprisijungęs Vital

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1776
  • Vehicle: 1998 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +13/-0
  • masina hoc i staraja, no svidu niustalaja...
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pavaru deze
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2011-12-25 11:58 »
Galit pasakyt kuriuos varztus reikia atsukt  norint pakeist dezes tepalus ,kad nereiketu ieskot :smilie: arba su foto kazka
is priekio automobilio jeigu ziuri i greiciu deze-vienintelis didelis varstas siasiakampis ant 12 ;)
Buvo: Alfa Romeo 156 1.8TS `98
Fiat Punto 1.3MJet '05
Yra: e87 Mpak '08, Volvo s40 fl '07

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Pavaru deze
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2011-12-25 13:48 »
O kur bedos ieskoti, jei svirtis per laisvai i sonus vaiksto. Ijungus begi ja gali i sonus nesunkiai pajudinti (ateityje ijungus begi laisvumas pasidaro toks pats, kaip ant laisvo). Cia jungtis prie dezes ziuretis ar kazkur prie riciago? Gal kas tiksliai zino, kuria butent dali reikia keisti?
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs vytuxx

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 65
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pavaru deze
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2011-12-25 14:49 »
Galit pasakyt kuriuos varztus reikia atsukt  norint pakeist dezes tepalus ,kad nereiketu ieskot :smilie: arba su foto kazka
is priekio automobilio jeigu ziuri i greiciu deze-vienintelis didelis varstas siasiakampis ant 12 ;)
Dekui

Neprisijungęs kleoba

Ats: Pavaru deze
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2011-12-26 10:35 »
O kur bedos ieskoti, jei svirtis per laisvai i sonus vaiksto. Ijungus begi ja gali i sonus nesunkiai pajudinti (ateityje ijungus begi laisvumas pasidaro toks pats, kaip ant laisvo). Cia jungtis prie dezes ziuretis ar kazkur prie riciago? Gal kas tiksliai zino, kuria butent dali reikia keisti?
Greičiausiai čia bus problema ričiago pusėj - panašu, kad kaip tik tokia problema ir jos sprendimas aprašyti čia:

http://forum.alfa156.net/forum/forum_posts.asp?TID=48734
AR Giulia Veloce 2.0T Alfa Rosso 2018
AR 156 2.0 TS Nero fuoco 2002
AR 147 1.9 JTD 16V Nero fuoco 2003
AR 33 1.6 Boxer 1994
AR Sprint 1.5 QV 1985

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: Pavaru deze
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2012-08-08 15:43 »
Klausimelis: 156 toj alfoj ta svirtele kuri itakoja 1-mo ir galinio begio strigima stovi kaip ir tose 147 foto, kurios imestos cia?  :smilie: