Kadangi man buvo aišku, kad problema svirtelėje, trosų aš neatjunginėjau, bet norint, galima dabar atjungti trosą ir patikrinti, ar jame bėda. Atjungti reikia tą trosą, kuris ateina prie svirtelės viso to mechanizmo „užnugaryje“, apačioje (nuotraukoje nesimato), nes jis valdo bėgių porų parinkimą, kai „ryčiagas“ vaikšto į šonus. Kita vertus, jei jau valysi svirtelę, paprasčiau yra atsukti svirtelės varžtą priekyje, nuimti priekinę jos dalį (kurios vienas galas įsistato į išpjovą bėgių perjungimo ašyje po guminiu gaubtu) ir tada atsargiai išstumti svirtelės ašį - šiek tiek švelnios prievartos ir ir ji išsitrauks net ir neatjungus troso. Dabar reikia viską pravalyti (pvz. smulkiu švitriniu), sutepti tirštesniu tepalu ir viską surinkti atgaline tvarka.
Tiesa, yra dar vienas niuansas - abiejuose svirtelės ašies galuose yra kaip ir plastikinės įvorės (paskutinėje nuotraukoje viena matosi ant svirtelės, o kita - skylėje, šiek tiek nulaužtu krašteliu). Kiek skaitinėjau, bėda gali būti ir jose - tipo jos sukietėja ir dėl to pradeda strigt pati ašelė. Jas jau nusipirkau naujas Autobravoje (keinavo po kelis litus) - reiks artimiausiu metu pakeist, nes po valymo bėgių jungimas smarkiai pagerėjo, bet tnorėtųsi dar šiek tiek laisvumo.