Autorius Tema: Pavaru deze  (Skaityta 11083 kartus)

Neprisijungęs vytuxx

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 65
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Pavaru deze
« Įrašytas: 2011-12-18 14:40 »
Atsirado tokia beda pradejo sunkiai jungtis 2 begis,kai jungi nuo aukstesniu apsuku. Jungiant ant mazesnio greicio viskas ok. Nuo ko reiketu pradet ieskot bedos,nesinori lupt dezes laukan :(

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pavaru deze
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2011-12-18 14:45 »
Atsirado tokia beda pradejo sunkiai jungtis 2 begis,kai jungi nuo aukstesniu apsuku. Jungiant ant mazesnio greicio viskas ok. Nuo ko reiketu pradet ieskot bedos,nesinori lupt dezes laukan :(

Sinchronizatoriai??
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pavaru deze
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2011-12-20 08:45 »
Panaši problema 1 ir 2 bėgiai sunkiai jungiasi iš aukštesnių bėgių, bet ne visada. Be to labai priklauso nuo greičio. Apie sinchronizatorius ir aš galvojau, šiaip kai pripranti, tai netrukdo.
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs liuduks

Ats: Pavaru deze
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2011-12-20 17:53 »
Pasikeist grečių dežės tepalus ! Ir aš nejuokauju  :mzp:
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pavaru deze
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2011-12-21 11:44 »
kas kiek reikia keist tepalus dežėj? Nes jie keisti prieš metus, tai kažkas 25stukos
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs Keoz

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 233
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pavaru deze
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2011-12-21 12:04 »
Kas 100 tūkstančių, šiaip nėra tikslaus skaičiaus patikrini jai geras alyvos lygis ir nesuki galvos dėl to

Neprisijungęs liuduks

Ats: Pavaru deze
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2011-12-21 13:11 »
Kas 100 tūkstančių, šiaip nėra tikslaus skaičiaus patikrini jai geras alyvos lygis ir nesuki galvos dėl to
Nu nu nu, pasivažinėk 200000 km pažiūrėsiu, o šiaip KM viena, laikas kita, jei mašina 10m stovėjus tas pats velnias.
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs vytuxx

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 65
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pavaru deze
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2011-12-21 17:32 »
Pasikeist grečių dežės tepalus ! Ir aš nejuokauju  :mzp:
Artimiausiu metu bus keiciami,bet snd vazinejau begiai kuo puikiausiai jungiasi,tai masciau arba tepalo gal per mazai arba traukutes tos negali but isdile ? koky tepala geriausia pilt y deze ?

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: Pavaru deze
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2011-12-21 23:23 »
Zmones is kur jus traukiat tokius biesus, kad kas 100000 ar net daugiau!? Poto ir atsiranda postai, apie byrancias pavaru dezes ir neisimetancius begius. Bent jau Liqui moly manuale raso kas 80000km keist. O jei dar sellespeed isvis kas 20000km!!!
Cia duomenys apie tepalus, issirenkat modeli ir matot KIEK, KAS ir KAS KIEK pilama: http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf/id/ht_oelwegweiser_e.html
« Paskutinį kartą keitė: 2011-12-21 23:29 sukūrė TwinTurbo »

jurijus156

  • Svečias
Ats: Pavaru deze
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2011-12-22 08:37 »
man prie to pačio bet kitaip  :D zodziu pirmas minusas lauke ir bedeles, ilipus i salta masina jungiasi pavaros tik pirmyn ir atgal ta parame tecia ketvirta, neina riciago niekaip i sonus pasukt kad ijungt kitas pavaras. Pasildzius masina po 5 min viskas ore, bet taip nebudavo ankstesnem ziemom. Kas cia prisale? traukutes ar kas? Kiek gali kainuot taisyt?