Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Rolka 2015-07-15 22:43
-
AR 156 1.8 106kw kadangi jis atmosferikas tai galios kaip ir pigiai neisgausi , bet yra toks dalykas kaip variatorius su kuriuo galima kazkiek pazaisti . klausimas ar imanoma padaryti kad variatorius pradetu veikti prie mazesniu apsuku ?
-
o jis nepstoviai dirba ? :o
-
sudirba tik nuo 2500rpm 2700rpm . nes traukos pagerejimas tik nuo tiek rpm ir juntamas .
-
sudirba tik nuo 2500rpm 2700rpm . nes traukos pagerejimas tik nuo tiek rpm ir juntamas .
TwinSparko visas smagumas prasideda nuo 2500-3000 rpm. Nori išvengti to pradinio lago, siūlau labai paprastą variantą - įsidėk sportinį, plaunamą, netepamą oro filtrą į standartinę dėžę, palaisvink išmetimą ir pradings lagas :)
Parašyk į PM kuriam mieste randies. Gal filtrą prigriebsiu iš namų važiuodamas po 1000 km lenktynių. Galėsi pasibandyt kaip jaučiasi. 8)
-
del filtro kaip ir aisku o del ismetimo kaip ji poralaisvinti ? pas mane kaip pirkau buvo katalizatorius ispjautas dejau rezonatoriu kazkoki apie 50 cm ilgio ir viskas . gal galini sportini bakeli ar ka patartum isvis butu idomu isgirsti kaip turetu atrodyti tvarkingai pralaisvintas ismetimas del lago mazinimo .
-
pippai, as - vilniuj. as noriu pabandyti tavo filtra!! as!! :)
-
o ta filtra kaune kur galima nusipirkti ta sportini ?
-
o ta filtra kaune kur galima nusipirkti ta sportini ?
Kazin ar vietoi tures kas toki filtra,bet kokiu atveju reikes uzsakinet.
-
del filtro kaip ir aisku o del ismetimo kaip ji poralaisvinti ? pas mane kaip pirkau buvo katalizatorius ispjautas dejau rezonatoriu kazkoki apie 50 cm ilgio ir viskas . gal galini sportini bakeli ar ka patartum isvis butu idomu isgirsti kaip turetu atrodyti tvarkingai pralaisvintas ismetimas del lago mazinimo .
Pas mane buvo sūkurinis rezonatorius vietoj katalizo ir gale plokščias sportinis bakelis (lenkiškas ULTER ar koks ten, bet visai dar pusėtinas). Kai uždėdavau originalų trapecinį baką, tai vėl pridusdavo variklis ir sunkiau kurdavosi variklis, trauka irgi suprastėdavo. 8)
Kaune nežinau kur nusipirkt. Aš prieš 5-6 metus užsisakinėjau iš TRT-SHOP. Šiaip pardavime nelabai rasi, reik važiuot pas juos ir klaust ar gali ką nors pasiūlyt konkretaus, nes tie universalūs dažniausiai tepami būna ir netinka į standartinę dėžę. 8)
Bet pas mane skambėjo taip. Kokybė, kiek leido telefonas:
http://www.youtube.com/watch?v=haPQG_kXWfw
Stasiau, OK. Reiks važiuojant užsukt į garažą paimti filtrą. 8)
-
Atsimenu pippą buvo galima girdėt už pusės km Vilniuje :)
-
Pravaziuojant zmones danguj malunsparnio neieskodavo? :D
-
pas mane paprastas rezonatorius ne sukurinis ti ji keisti ar palikti koks yra ir bakeli turbut kazkoki sportini rimtesni deti ir viskas taip ? beja nuo kiek su tokia modifikacija sudirba variatorius ?
-
pas mane paprastas rezonatorius ne sukurinis ti ji keisti ar palikti koks yra ir bakeli turbut kazkoki sportini rimtesni deti ir viskas taip ? beja nuo kiek su tokia modifikacija sudirba variatorius ?
O variatorius ne pastoviai dirba? Jis juk sukamas pagrindinio diržo...
-
nepastoviai jis ten kazkaip nuo tepalo slegio ar kazkaip ir dar idomu ar ta variautoriu mechaniskai kazkaip eina priburti kazka
-
Yra visa tema apie variatorius, paieškok, ten daug aprašyta, bet kiek žinau niekas iki galo taip ir nepasidarė nieko su juo.
-
skaiciau labai daug ir kaip sakai niekas iki galo kazko tikslaus ir nepasidare kaip minejo tik filtras ir ismetimas buvo daromas del lago variatoriaus o toliau tyla ...... uzsienio forumuose esu skaites kad kazka su juo eina padaryti bet irgi mazai info ....
-
o ko tu nori iš atmosferiko? ten turbūt daugiau naudos būtų pakeitus oro filtrą nauju ir žvakes su laidais naujus sustačius - žiū deklaruojami arkliai grįžtų, kurie per laiką išsilakstė :D
-
Atsimenu pippą buvo galima girdėt už pusės km Vilniuje :)
Klysti. Ne pusės km, o cielo viso ar net dviejų ::) :D
-
Klysti. Ne pusės km, o cielo viso ar net dviejų ::) :D
Tai aš čia centre turiu omeny, kur pastatų ir triukšmo daug. Atvirose erdvėse tai ir du km buvo :D
-
kad programuot atmosferiko neapsimoka ta zinau bet gal kazkas bande ?
-
Nieko neispausi is to motoro,geriau stabdziu diskus ventilijuomus susidek,i pakaba power flex ir taip smagiau vaziuosi be jokio motoro modo
-
kad programuot atmosferiko neapsimoka ta zinau bet gal kazkas bande ?
O ką tu planuoju suprogramuot?? Nieko iš jo nepadarysi. Nebent turi daug pinigų - tada gali eksperimentuot su turbinom ir t.t., bet čia taip ir liks TIK EKSPERIMENTAI.
-
kad programuot atmosferiko neapsimoka ta zinau bet gal kazkas bande ?
Na iš tokio pieno pakelio litražo variklio galimą programiškai 3ag ir 15nm išspausti neliečiant geležies.
Manau morališkai lipdukai ant kėbulo daugiau ag duos :D
-
Kad jei is jo kazka spausti, tai daugiau nei tu 3AG kazin ar ir verta, paskui issilakstys ne arkliai, o variklis uz antro posukio :D Spausti gali daug is pacio TS, jei yra pinigu, gali ir kelis simtus AG uzgainioti, bet cia ne apie 100eur kalbama :)
-
radau automanas shop toki filtra bet klausimas imti toki ar kito jieskoti nes kiek supratau kad cia plaunamas o gamintojas nurodo kad reikia praplauti o paskui sutepti tai ir nesupratau
Pipercross Plaunamas oro filtras į standartinę vietą Alfa Romeo 156/166/ GT/ GTV (145 x 88 x 250 mm)
Prekės kodas: PX1403
Pristatymo terminas: 2-3 sav.
40,41 € 139,53 Lt
-
radau automanas shop toki filtra bet klausimas imti toki ar kito jieskoti nes kiek supratau kad cia plaunamas o gamintojas nurodo kad reikia praplauti o paskui sutepti tai ir nesupratau
Pipercross Plaunamas oro filtras į standartinę vietą Alfa Romeo 156/166/ GT/ GTV (145 x 88 x 250 mm)
Prekės kodas: PX1403
Pristatymo terminas: 2-3 sav.
40,41 € 139,53 Lt
Kam tau jis? Geriau už tuos pinigus mašiną nusipoliruok ;) su plaunamais bėda viena, pertepus perdaug tepalu užmuši oro srauto matuoklę ;)
-
Kam tau jis? Geriau už tuos pinigus mašiną nusipoliruok ;) su plaunamais bėda viena, pertepus perdaug tepalu užmuši oro srauto matuoklę ;)
brumai, visokių būna. pas mane plaunamas, bet netepamas. bet jis ne 140 Lt kainavo tikrai, o mažiausiai dvigubai tiek 8)
-
brumai, visokių būna. pas mane plaunamas, bet netepamas. bet jis ne 140 Lt kainavo tikrai, o mažiausiai dvigubai tiek 8)
Tai tavo vadinamas sausas ir plius pas tave ne pieno pakelis po kapotu ;)
-
Tai tavo vadinamas sausas ir plius pas tave ne pieno pakelis po kapotu ;)
Pas mane ne 159 sportinis stovi, o 156 buvo. Ir tikrai pasiteisino :)
-
o kur tu savo 156 pirkai ta tik plaunama uz maziau pinigu ?
-
Pas mane ne 159 sportinis stovi, o 156 buvo. Ir tikrai pasiteisino :)
Sukai ant stendo ar placebo efektu patikėjai? Tas kiauras išmetimas irgi sakai kažką davė? Nu gi pats savęs neapgaudinėk oro paėmimo ir išmetimo modai be remapo yra verti tik tiek, kad pats geriau jautiesi :)
-
o kur tu savo 156 pirkai ta tik plaunama uz maziau pinigu ?
Paskaityk atidžiau. Niekur nebuvo rašyta, kad mažiau mokėjau. Mokėjau gerokai daugiau. Filtras apie 300-350 Lt kainavo kažkada. 8)
Brumai - nu važiavimą su lagu iki 3000 rpm ir be jo dar jaučiu tikrai ir be stendų. Nesakau, kad ten pas mane nepakartojamai užaugo 30-40 arklių stebuklingai. Sakiau, kad nebeliko lago iki 3k rpm, kai buvo sportinis filtras ir laisvas išmetimas padarytas. Ir labai jausdavosi iš užvedimo, kai su standartais užsivesdavo po kokių 5-6 sekundžių, o su modais - iškart pagriebdavo. Manau, kad per 5 metus tokio eksploatavimo tikrai savo automobilį pažinau puikiai (viso beveik 8 metai su ja praleisti buvo). 8)
-
o galini bakeli deti bet koki sportini ar tam tikra specealu kazkoki ?
-
I savo 164 8v ts buvau isidejejas plaaunama ,bet netepama filta .Mokejau apie 200 lt tada,ismetimas pora rezonatoriu ir gale sport bakas nuo Tarakono likes,garsas gal pagerejo,bet niekas nepasikeite .kadangi auto eksplotavau ne vienus metus tai skaitau sutaupiau ant filtru :-D
-
I savo 164 8v ts buvau isidejejas plaaunama ,bet netepama filta .Mokejau apie 200 lt tada,ismetimas pora rezonatoriu ir gale sport bakas nuo Tarakono likes,garsas gal pagerejo,bet niekas nepasikeite .kadangi auto eksplotavau ne vienus metus tai skaitau sutaupiau ant filtru :-D
Mistiniai lagai nedingo? :D
-
Efektas gal atsirasdavo geresnis nuo 4500 rpm,bet lagai tikrai nedingo,nevaziuoja tas motoras iki 3000 rpm ir nieko ten nepribursi :-)
-
Gerai zmonems,kuriems placeba veikia :D Rolka,nemetyk pinigu vejais,geriau investuok i geresnias padangas ar powerflexus, nes filtrai ir samadelnas ale laisvesnis ismetimas nieko apciuopiamo neduos,apart "ale sportinio garso" :D
-
Gerai zmonems,kuriems placeba veikia :D Rolka,nemetyk pinigu vejais,geriau investuok i geresnias padangas ar powerflexus, nes filtrai ir samadelnas ale laisvesnis ismetimas nieko apciuopiamo neduos,apart "ale sportinio garso" :D
pala Tuoj ateis Petras ir uz jo smeizima gausi ispejima arba parasys grasinanti pm :-D
-
pala Tuoj ateis Petras ir uz jo smeizima gausi ispejima arba parasys grasinanti pm :-D
Vadinamas lagas jam kabutėse dingo, dėl katalizatoriaus pasikimšusio iškastravimo, o ne dėl modų :)
Tiesiog ir šiaip nevažiuojantis auto šiek tiek atsigavo :) važiavau su trejais T.S. nu nevažiuoja jie ir tiek, daryk jiems ką norį, bet standartas be oro įputimo nieko nevažiuos :)
-
Cia psichologiskai veikia,buvau kazkur numetes nuoroda kaip bande su paprastu filtru ir sport ir prasukinejo ant dyno stendo.
-
Cia psichologiskai veikia,buvau kazkur numetes nuoroda kaip bande su paprastu filtru ir sport ir prasukinejo ant dyno stendo.
Mačiau ir aš, gavosi net minus ag :D
Bet paskaičiavus jis tinkamas jei daug km važiuoji, tai gal šiek tiek susitaupys ant filtrų :D
-
Tai kame cia gali but diskusija ? :-D bet ne yra visokiu :-D
-
Tai kame cia gali but diskusija ? :-D bet ne yra visokiu :-D
Va https://youtu.be/gCi2yo4UqPI , o auto net su turbo, aš sutinku kai yra bombintas auto tada reik didesnio pralaidumo, bet standartui uztenka ir tualetinio popieriaus filtro dėžėje ;)
-
Palikit jūs skeptikam filtron filtrus.
Ne ag pliūsniui tie oro filtrai yra skirti primiausia, o būtenį NA varikliai "daugiausiai naudos ir gauna"
(ta nuoroda Mighty Mods nieko verta:
pirma: anie turbo turėjo,
antra: filtrai gariūniniai
trečia: ne ten jie kur turėtų būt)
visas gazas tai paaštėjusios apsūkos, o ko jums daugiau reik ?
Autoriui, prieš merkiant pinigus į filtrą siūlau pasimegint kitus "modus", su esamu filtru TS'ui.
1. Atsidaryt filtro dėžę ir išsiimt "piltuvėlį' - pažiūėt kaip be ano "jaučias"
2. Nusiimt vadinamąją rezonansinę dėžę prieš oro filtro dėžę.
2.1 reiktų pakeist į kokį nors "straublį"
Variantų daug: 156 1,9/2,4 straubliukas, GTA (didesnis) arba tiesiog silikokinė alkūnė 90*, dar geriau 180* per puse pjauta.
Pabandyt be dežės su "piltuvėliu" ir pan.
-
Rimtas meistras atsiliepė :D gariuninis filtras greddy nu nu :D aš kaip tik ir norėjau pasakyti, kad net stockui turbininiui oro filtro modas nieko neduoda, o čia atmosferikas, tai dar prastesni rezultatai.
Va gamykliškai jau forsuotas nemenkai atmosferikas su visu stage 1 setupu
https://youtu.be/xwNtjKT_1cA
-
Tiesa paprasta ,alfa iki 3000rpm nevaziuoja del ekonomojos,nori smagumo suk motora iki redlaino tada kazka idomesnio jausi. Nori galios ir dimamikos jami busso ir turi.
-
Vadinamas lagas jam kabutėse dingo, dėl katalizatoriaus pasikimšusio iškastravimo, o ne dėl modų :)
Tiesiog ir šiaip nevažiuojantis auto šiek tiek atsigavo :) važiavau su trejais T.S. nu nevažiuoja jie ir tiek, daryk jiems ką norį, bet standartas be oro įputimo nieko nevažiuos :)
Taigi sako žmogus, kad filtrą dėjo jau po katalizatoriaus pašalinimo. Aš manau čia daugiau kaip tik "knygučių skaitymas" neišbandant praktiškai kas veikia, o kas ne. Pats pagalvok, paduodamas lengviau oras į motorą tai kodėl jis turi ne kiek nepagyvėt? O jau remap reikalingas tuos deklaruojamus 10-15 ag išspaust. Tai čia dėl to niekas ir nesiginčija. Ar pats esi išbandęs, ką nors tokio? Asmeniškai esu išbandęs ne vieną aftermarket filtrą ant ne vienos auto ir nors nė vienas nebuvo jų rimtas "sportinis" bet jautėsi skirtumas apsukų rinkime. Ir tai dariau ne kas tepalų keitimo intervalais, o tiesiog eksperimento būdu. Taip, daugelis turgininių yra ne kas kita kaip tik mokėjimas už pavadinimą, bet yra ir kažkiek veikiančių. Dabar pavadinimais nepasakysiu, senokai buvo, padėjau draugui testuojant kursiniui šitą dalyką.
O temos autoriui siulyčiau pasikonsultuot su Zazu, jei pats kaunietis ir bus viskas aišku. Pasakys žmogus išmanantis variklius geriau nei bet kuris čia sėdintis prie PC, ką galima bandyt ir kiek tai kainuotų arba tiesiog atkalbėtų nuo šios minties pateikdamas rimtus faktus. Bet kaip ir pats sakei, atmosferinis variklis, sunku su juo kažką priburt be didesnių ardymų ir lindimo į vidurius. Pats kadais norėjau žemint galvą, burt su remap'ais, ecu. Bet paskaičiavus šitų dalykų kainas ir realų efektą atėjau į protą. (tiesa, su Zazu nesikonsultavau).
Pasižiūrėk čia:
http://www.autodeltashop.com/index.php?cPath=23_65
Realiai ką sukiši, antra ar trečia Alfa išeis. Arba netoli GTA su 3.2 V6
P.S tikrai neatkalbinėju, respect'o gautum kaip pirmas inovatorius čia forume iš "teorijos" ir barškinimo klaviatūra perėjęs prie praktikos. :D ;)
-
TwinTurbo, esu realiai išbandęs ir sportinį filtrą ir cold intake, apart garso nelabai ką ir pajutau, pas patį gtv stovėjo k&n standartinėje vietoje ;) pinigų švaistymas.
Tad apie klaviatūros barškinimą pasilik sau :) advokatas mat atsirado :D gali respecto taškus į vieną vietą susikišti. Galiu į GroundWirus ekskursiją tau padaryti, papasakos dar daugiau mitų apie atmosferinių variklių ypatumus ir kas yra placebo keičiant į oro filtrą į alia sportinį su išmetimu alia sportinių ir pamirštama apie back presure ir galime gauti dar net blogesnį efektą ;)
Va apie velenėlių keitimą niekas nekalba, nors tai daugiausiai duoda naudos performance, tik jau kainų lygis kitoks.
P.s. Duodu 100%, kad žmogaus alfa nėra visiškai techniškai ir vizualiai tvarkinga, tad geriau tuos pinigus tam panaudotų ;)
-
Taigi sako žmogus, kad filtrą dėjo jau po katalizatoriaus pašalinimo. Aš manau čia daugiau kaip tik "knygučių skaitymas" neišbandant praktiškai kas veikia, o kas ne. Pats pagalvok, paduodamas lengviau oras į motorą tai kodėl jis turi ne kiek nepagyvėt? O jau remap reikalingas tuos deklaruojamus 10-15 ag išspaust. Tai čia dėl to niekas ir nesiginčija. Ar pats esi išbandęs, ką nors tokio? Asmeniškai esu išbandęs ne vieną aftermarket filtrą ant ne vienos auto ir nors nė vienas nebuvo jų rimtas "sportinis" bet jautėsi skirtumas apsukų rinkime. Ir tai dariau ne kas tepalų keitimo intervalais, o tiesiog eksperimento būdu. Taip, daugelis turgininių yra ne kas kita kaip tik mokėjimas už pavadinimą, bet yra ir kažkiek veikiančių. Dabar pavadinimais nepasakysiu, senokai buvo, padėjau draugui testuojant kursiniui šitą dalyką.
O temos autoriui siulyčiau pasikonsultuot su Zazu, jei pats kaunietis ir bus viskas aišku. Pasakys žmogus išmanantis variklius geriau nei bet kuris čia sėdintis prie PC, ką galima bandyt ir kiek tai kainuotų arba tiesiog atkalbėtų nuo šios minties pateikdamas rimtus faktus. Bet kaip ir pats sakei, atmosferinis variklis, sunku su juo kažką priburt be didesnių ardymų ir lindimo į vidurius. Pats kadais norėjau žemint galvą, burt su remap'ais, ecu. Bet paskaičiavus šitų dalykų kainas ir realų efektą atėjau į protą. (tiesa, su Zazu nesikonsultavau).
Pasižiūrėk čia:
http://www.autodeltashop.com/index.php?cPath=23_65
Realiai ką sukiši, antra ar trečia Alfa išeis. Arba netoli GTA su 3.2 V6
P.S tikrai neatkalbinėju, respect'o gautum kaip pirmas inovatorius čia forume iš "teorijos" ir barškinimo klaviatūra perėjęs prie praktikos. :D ;)
Per kazkuri alfaturi pats zazas mane ispizdavojo uz tokius upgreidus kaip didesnio pralaidumo filtras ir kiauras vamzdis nuo priekio iki galo. Ismetimo sistema man patobulino Musolinis,o del filtru prieitas sprendimas tik del ekonomijos kai jo nekeiti,o isplauni ir dedi atgal.Tiesa dar vienas efektas pasijaute kai pastate ant kiauro ismetimo gal tris rezonatorius tai atrode,kad alfa traukt geriau pradejo :-D .
-
Per kazkuri alfaturi pats zazas mane ispizdavojo uz tokius upgreidus kaip didesnio pralaidumo filtras ir kiauras vamzdis nuo priekio iki galo. Ismetimo sistema man patobulino Musolinis,o del filtru prieitas sprendimas tik del ekonomijos kai jo nekeiti,o isplauni ir dedi atgal.Tiesa dar vienas efektas pasijaute kai pastate ant kiauro ismetimo gal tris rezonatorius tai atrode,kad alfa traukt geriau pradejo :-D .
Taip, nes normalus back presure atsirado, išmetimas irgi didelis mokslas ne turbo varikliams ;)
-
Brumai,tokia patirtis ateina su laiku:-D
Išsiųsta naudojantis C6603 Tapatalk 4 Lt
-
Brumai,tokia patirtis ateina su laiku:-D
Išsiųsta naudojantis C6603 Tapatalk 4 Lt
Matai čia yra kitaip manančių :) klaviatūros herojų :D
-
TwinTurbo, esu realiai išbandęs ir sportinį filtrą ir cold intake, apart garso nelabai ką ir pajutau, pas patį gtv stovėjo k&n standartinėje vietoje ;) pinigų švaistymas.
Tad apie klaviatūros barškinimą pasilik sau :) advokatas mat atsirado :D gali respecto taškus į vieną vietą susikišti. Galiu į GroundWirus ekskursiją tau padaryti, papasakos dar daugiau mitų apie atmosferinių variklių ypatumus ir kas yra placebo keičiant į oro filtrą į alia sportinį su išmetimu alia sportinių ir pamirštama apie back presure ir galime gauti dar net blogesnį efektą ;)
Va apie velenėlių keitimą niekas nekalba, nors tai daugiausiai duoda naudos performance, tik jau kainų lygis kitoks.
P.s. Duodu 100%, kad žmogaus alfa nėra visiškai techniškai ir vizualiai tvarkinga, tad geriau tuos pinigus tam panaudotų ;)
Brum, nereikia priimt asmeniškai, ne tau tas taikyta buvo, o tik pasakyta juoko forma, nes visi čia daugiau kalbam, nei padarom, o kalba eina ką žmogus su T.S gali pabandyt ;) Klausiau tik ką esi pats pabandęs. Taip, pritarčiau, tie visi ale sportiniai filtrai nėra kažkas tokio. Bet ir nereikia tikėtis, kad įsidėjus mašina pataps raketa ant ratų. O bet tačiau, greitesnis apsukų rinkimas, lago apmažejimas, tai jau yra šis tas pradžiai. :) Man asmeniškai jau geriau dingsta tas lagas iki 3000, jei tik tinkamai pastatytas oro filtras tai išsprendžia (ar į standartinę vietą ar modifikuota vieta kūgiui),o galutiniam rezultate dėl manęs gali ir apmažėt -2kW (nes nevažinėjama iki galimybių ribos), miesto sąlygom pats tas, kai mašina juda be lago.
-
Vadinamas lagas jam kabutėse dingo, dėl katalizatoriaus pasikimšusio iškastravimo, o ne dėl modų :)
Tiesiog ir šiaip nevažiuojantis auto šiek tiek atsigavo :) važiavau su trejais T.S. nu nevažiuoja jie ir tiek, daryk jiems ką norį, bet standartas be oro įputimo nieko nevažiuos :)
Katalizatorius buvo iškastruotas gerokai anksčiau. 8)
-
Vien tokie "bandymai" juoka kelia. Nera cia ka net diskutuoti apie tokius "tiuningus", dedi ta filtra ir bandai, nepatiks, ismesi, grazinsi orginalu. Tokiu zaidimu modais vadinti negalima, nes tai tiesiog zaidimai ant kiemo uz keliasdesimt euru :) Padeda, nepadeda, kaip kam. Mano paskutinej 146 buvo kazkoks "sportinis" idetas, i kurio vieta grazinau orginalu, kazkiek sumazejo trauka, pasijaute tas kazkiek minimaliai prie zemu apsuku. Bet, dabar, galvoju, kad ir orginaliu filtru pralaidumas, gali kazkiek skirtis, skirtingas gamintojas, skirtingos technologijos ir t.t., jei pralaidumas mazesnis uz norma, tas naudos neduos, kaip ir per didelis pralaidumas. O del per didelio pralaidumo, buvo atvejis su tureta 156, i ja buvau iejes sportini (tiesiog darbe rasta "niekieno" filtra), tai ji man net ir pridusdavo is vietos startuojant, kai grazinau orginalu filtra i veita, trauka kaip mat pagerejo, t.y. sugrizo. Sekmes zaidziant :)
-
http://www.ebay.com/itm/Electric-Electrical-TURBO-TURBOCHARGER-SUPERCHARGER-KIT-Free-shipping-/121695250040?hash=item1c559a2678&vxp=mtr
rimtas pacanas iškart deda tokį.
-
Pradžiai tiesiog užtektų išsivalyt visą brudą iš oro paėmimo sistemos, kolektoriaus sklendę, patį kolektorių, alsuoklio šlangutę, laisvų apsukų vožtuvą ir t.t. Jei tas nepadės - tada gali žaist su filtrais ar dar kažkuom. Mano turėtam 2.0 T.S. to užteko, išsivaliau visą dumblą - apsukos kilt pradėjo žymiai geriau, lagas dingo, to ir užteko. Jokių "super-filtrų" nereikėjo.
-
Pradžiai tiesiog užtektų išsivalyt visą brudą iš oro paėmimo sistemos, kolektoriaus sklendę, patį kolektorių, alsuoklio šlangutę, laisvų apsukų vožtuvą ir t.t. Jei tas nepadės - tada gali žaist su filtrais ar dar kažkuom. Mano turėtam 2.0 T.S. to užteko, išsivaliau visą dumblą - apsukos kilt pradėjo žymiai geriau, lagas dingo, to ir užteko. Jokių "super-filtrų" nereikėjo.
Užskaitau ;)
-
Arba imt pavyzdį iš šitų pacanų :D
https://www.youtube.com/watch?v=EY25EjnH7K8
https://www.youtube.com/watch?v=7N-HSI6ls6E
Galia garantuota nelendant į vidurius. :) Tik, berods, ES šitas dalykas nelegalus, o per TA "mechanikai-inžinieriai" dujų dokų pareikalautų...
-
Arba imt pavyzdį iš šitų pacanų :D
https://www.youtube.com/watch?v=EY25EjnH7K8
https://www.youtube.com/watch?v=7N-HSI6ls6E
Galia garantuota nelendant į vidurius. :) Tik, berods, ES šitas dalykas nelegalus, o per TA "mechanikai-inžinieriai" dujų dokų pareikalautų...
o iš šitų pacanų pavyzdį imt verta! :) įdomu kiek laiko užtruktu kol koks švaistiklis lauk išlėktų
-
o iš šitų pacanų pavyzdį imt verta! :) įdomu kiek laiko užtruktu kol koks švaistiklis lauk išlėktų
Atlaikė 3 dragus.
https://www.youtube.com/watch?v=DvRd4sK3ArI
Bet laiko patikrintas Hondos V-tec, tai ne Alfos Twinspark. :)