Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: AurisM 2014-11-27 11:59
-
Sveiki neradau info apie tinkamiausia tepala siems varikliams, zodziu esme tame kad neaisku kokios specifikacijos juos pilti ir kokios markes. Ar 5w30 ar 5w40 ar0w ar A5/B5 ar C3 ar ACEA A3/B3/B4. Servizuose tai kiek pasikalbet teko tai visi skirtingai pataria.Dabar susipiles as Castrol edge 5w40 C3. Taciau reikia vel keisti ir norisi tinkamo.
-
Ka nors su FIAT sertifikatu, pvz. Liqui Moly TopTec 4200 5W30 arba TopTec 4300 5W30.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Visą laiką tepiau ir tepu savosios variklį Mobilu 5W30ir jokių bėdų.
-
Nera tepalo "geriausio", kaip ir nera automobilio "geriausio" ar dar kazko "geriausio", bent jau tokiu dar niekas neatrado, yra tik geri ir prasti produktai, bei asmenines simpatijos ir antipatijos. Castrol edge puikus tepalas ir 5w40 puikiai tinka tavo masinai. Man patinka Castrol 5w40, as juos ir naudoju ir man jie geriausi, kitam patinka Valvoline 5w40, jis juos naudoja, ir jam butent jie geriausi :) Pilk pagal gamintojo nurodytas rekomendacijas, gero gamintojo ir bus "geriausi tinkamiausi", jokio dviracio su tepalais neisrasi. p.s. jei nori "pablevyzgoti", t.y. padiskutuoti placiau tepalu tema, tai yra viena placiai ispletota tema "Tepalai ir viskas apie juos", su simtais simpatiju ir antipatiju vienu ar kitu atzvilgiu, pasinaudok paieska ir tikrai ja rasi :)
-
Mano mašiniuko manuale nurodoma, kad naudotina sintetinio pagrindo variklio alyva SAE 5W-40, specifikacija FIAT 9.55535-N2. Puikiai tinka ir SAE 5W-30.
Tepalų keitimui esu nusižiūrėjęs šias alyvas, kurios konkrečiai skirtos varikliams su kietųjų dalelių filtrais:
1. ENEOS Premium Hyper 5W-30
2. NESTE City Pro W Longlife III 5W-30
3. SHELL Helix Ultra 5W-40
Šiuo metu supilta Nr.1 alyva ir pastebėjau, kad nebeturiu problemų su variklio patrūkčiojimais kuomet teršiasi DPF fitras (kaip žinia, jis amžinai nepakankamai išsivalo), o gal kad mažiau važiuoju :D o gal ir teršiasi mažiau.
Tad rinksiuosi tik tokias alyvas, o kaina lai būna antru punktu....juk galima pagaut nuolaidą.
Sėkmės renkantis alyvą. Siūlyčiau nesiskūpyti...:D
-
Knygutėj gi juodu ant balto parašyta SELENIA WR arba FIAT 9.55535-M2 SAE 5W40 :smilie:
-
Na tai baikit klaidint vieną kartą.
1. Dėl to kas knyguteje parašyta, tai (knygute beje čia forume guli, parsisiųsk) tepalas turi būti FIAT 9.55535-S1, gamykliškai pilamas SELENIA WR P.E.
2. Ką dar sako gamintojas - For diesel engines, in emergency cases where genuine products are not available, lubricants with min. performance ACEA B4 and ACEA C2 are accepted. If this is the case, the best engine performance is not guaranteed. We however recommend replacing the lubricant with those recommended by Alfa Romeo Authorized Services.
Dėl viso pikto išverčiu: dar galima naudoti ACEA B4/C2 ir aukštesnės specifikacijos tepalus.
1,9 variklis yra geras tuo, kad jam Fiat'o specifikacijas turi dauguma gamintojų, kad ir minėtasis Liqui Molly su TopTec 4200 ar TopTec 4300 (aš asmeniškai jau gal 7 metus naudoju vien tik šio gamintojo eksploatacinius skysčius).
Va 2,4 varikliui jau sunkiau rasti tepalo atitinkančio FIAT 9.55535-N2 kvalifikaciją ir neužduodant sau papildomų klausimų. Kaip pvz. tas pats Liqui Molly siūlo šiam varikliui Leichtlauf High Tech 5W-40, ir nurodo, kad jis atitinka N2 kvalifikaciją, tačiau prie paties tepalo aprašymo informacija teigia, kad tepalas skirtas automobiliams... be DPF filtro :o Normaliai, ane?
Kalbėjau su žmogumi nuolant bendraujančiu su Liqui Molly ir kitų tepalų atstovais, tai esme tokia, kad dabar visi gamintojai, jei negamina konkrečios specifikacijos tepalų, "pritempia" panašiausią tepalą, tai vadinama "lentelių praplėtimu".
P.s. Tai juk orginalus tepalas ne kosmosą kainuoja, perki ta Selenia ir nesuki sau kabančių.
-
Na tai baikit klaidint vieną kartą.
1. Dėl to kas knyguteje parašyta, tai (knygute beje čia forume guli, parsisiųsk)
Prieš kaltinant klaidinimu siūlyčiau neapsiriboti vien tik forume esančia knygute ir pasidomėti plačiau. Juolab, kad man net siųstis nieko nereikia, mano knygutė saugiai "bardačioke" guli :)
Ir joje aiškiai juodu ant balto parašyta SELENIA WR arba FIAT 9.55535-M2!!!
Spėju, kad naujieji Selenia PE pradėti gaminti vėliau nei mano knygutė :P
Reikalauju atsiprašymo.
-
Baikit tas diskusijas - 90% tepalų rinkoje yra ta pati bazė, tik skirtingi priedai. Aišku, jei tepalus pirksite Gariūnuose ar kioske, tada galit diskutuot toliau :) Galite diskutuoti toliau, jei megstate "No name" gamintojo produkciją. Galite diskutuoti toliau, jei norite nusipirkti tepalus automobiliui 5 L už 50 Lt. Galite diskutuoti toliau, jei ruošiatės profesionaliai užsiimti auto sportu - tada ši tema įgaus prasmę.
Ir šiaip - ši diskusija gal ir turėtų prasmę, jei kalba eitų "kokius tepalus pilti į mano naują "Alfa Romeo"?". Bet ir tai nelabai - jie ten jau užpilti :)
Pagrindinė taisyklė - žinomas gamintojas, patikimas pardavėjas ir tinkamas klampumas. O ar tai Selenia, ar Shell, ar Total, ar Mobil, ar tas pats Likvidus Molis - absoliučiai jokio skirtumo. Čia kaip benzinas - koks skirtumas iš kokios kolonkės, vistiek dauguma atvejų jis iš Mažeikių naftos :)
-
Aha, dar vieno chemiko dirbančio su degalais ir tepalais komentaras: "jei tepalus keisi kas kokius 2-5000 km, tai išvis jokio skirtumo ką pilti".
Mano nuomone automobilio būkle apsprendžia ne automobilis, o jo naudotojas, tai galima pilti bet ką, galima ką daktaras išrašė. Kiekvieno pasirinkimo reikalas.
Dar prie to pačio - volvo forumuose yra pilna verkiančių, kaip supylė ne tuos tepalus ir užlinko variklis, konkrečiai D5 varikliai linksta nuo netokių tepalų. Varikliai kaip ir ne sportui,o va tepalų kitokių nemėgsta nors tu ką. Aišku aš neteigiu, kad varikliai linksta tik būtent dėl to, tačiau netoks tepalas sveikatos jam tikrai neprideda.
P.s. Fylfot, parašyk koks variklis ir kelinti metai pas tave, tada atsiprašysiu :)
-
P.s. Fylfot, parašyk koks variklis ir kelinti metai pas tave, tada atsiprašysiu :)
1.9 JTD 16V E4 / 2006-04-25
-
Va čia http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=65190.0 yra pateikta vartotojo instrukcija.
Tai leisiu sau pacituoti, galima? Lubricants for diesel engines (1.9 JTDM 8V, 1.9 JTDM 16V, 2.0 JTDM versions) - Synthetic-based oil, grade SAE 5W-30. FIAT 9.55535-S1 qualification. Original fluids and lubricants - SELENIA WR P.E. Contractual Technical Reference N° F510.D07.
Bet vistiek taika, soriukas :alaus:
-
Egzpertai jūs egzpertai... Gal baikit vieną kartą savo "internetinių forumų patirtimi" balamutinti žmones.
Pirma, jei neesate visiškas asilas, jums užteks užuominos automobilio manuale - gamintojas rekomenduoja sintetinį tepalą dyzeliams 5W-30, tarkim Selenia. Bliam, sintetinis tepalas 5W30 ar jis Selenia, ar Shell, ar Mobil ar Castrol, ar Valvoline - jums tai neturi rūpėti. Jums turi rūpėti, kad tai nebūtų firma "Tepaloid", "Masloid" ar "No neimoid". Europoje bazę tepalui gamina vos vienas kitas fabrikėlis ir dauguma gamintojų ją naudoja gatviniams automobiliams, papildydami bazę savo naudojamais priedais. Ir tai - tie priedai skirti tam tikrai rinkai. Pvz. garsaus gamintojo tepalas, pagamintas Lenkijoje ir skirtas rytų rinkai, ženkliai skiriasi nuo pagaminto Vokietijoje to paties gamintojo, tos pačios markės, tos pačios specifikacijos tepalo, skirto vakarų rinkai.
Antra, jei jau svarstote, kokį tepalą rinktis, reiškia vairuojate ne pirmos jaunystės automobilį, greičiausiai nuriedėjusį jau ne vieną šimtą tūkstančių kilometrų. Tada galite susikišti užpakalin tas gamintojo rekomendacijas. Pvz. jums rekomenduojamas tas pats dyzeliniams auto skirtas sintetinis tepalas 5W-30. Bet juk jūsų auto jau keleto ar keliolikos metų, kaip minėjau nubėges ne vieną šimtoką, tad jau yra padilimai ir kiti nusidėvėjimai. Reiškia 5W-30 jums jau neaktualu - tiesiog permokėsite ir tiek. Tada reikia kreipti dėmesį ne į gamintojo, o į motorų specialisto rekomendacijas ir pilti dyzeliniams auto skirtą sintetinį 5W-40. Taip dar ir sutaupysite. Tepalo vardas nėra svarbu, by tik tai nebūtų "Tepaloid"... Gink dieve nesakau, kad nereikia pirkti brand'inio garsių gamintojų tepalo, čia kaip su firminiais drabužiais - dalį sumokėsi už vardą.
Trečia, tepalas su priedais, skirtais DPF ir pan. Mūsų šalyje tai bulshit'as visiškas - jūsų DPF greičiau užsikiš nuo:
*mūsiško dyzelinio kuro;
*nuo nepakankamos regeneracijos, nes važinėjate mieste;
*nuo senatvės;
*...ir dar krūva visokių priežasčių...
Bet tik ne nuo tepalo! Gink dieve nesakau, kad nereikia pirkti brand'inio garsių gamintojų tepalo su visais įmanomais priedais, skirtais DPF ir t.t. - man tikrai ne gaila jūsų vėjais išmetamų pinigų 8)
Ketvirta, Volvo motorai, konkrečiai D5 linksta ne nuo tepalo...
Penkta - kas šiais laikais tepalą keičia savarankiškai?! Kur dedate atrabotkę, filtrus?! XXI amžius jau, bet koks normalus save gerbiantis servisas turi visų specifikacijų tepalus, gali tinkamai juos parinkti, pakeisti, surenka ir priduoda perdirbimui tiek filtrus, tiek atidirbtą tepalą.
-
Pradžioje - šiaip mes asmeniškai nepažįstami, tai gal nereiktų ant manęs važiuoti apie klaviatūros kaubojiškumą, ypač žinant ar nežinant mano patirties, ačiū.
Visiškai nesutinku ką Zhalias rašo, čia visiškas bullshitas, kurį galima pavaryti taip: "e, o Vasiokas sakė, kad šitam senam šūdui geriau TAD17 pilt, vistiek užkals".
No offence, bet jei neturite papildomu 30-40 lt. tepalo keitime gamintojo rekomenduotam tepalui, tai nevažinėkit su auto visai. Kartojuosi - auto būklę asprendžia naudotojas, o ne amžius. Čia kaip VAG'o PD varikliai - geri būdavo kol buvo aptarnaujami atstovybėse ir pilamas tepalas po 15+ eur/litras, o pasibaigdavo garantinis ir 99% vairuotojų prisiklausę tokių patarimų pildavo šūdą su gražia etikete ir verkdavo, kad varikliai blogi. Gerai, nesiplečiam, nes čia mūštynėmis pakvips.
Reziume: galima pilti betką, ir galima tai, ką rekomenduoja gamintojas. Jūsų teisė rinktis.
Gero savaitgalio!
:alaus:
-
Nebukit jus paranojikais. Dabar kaip tik viena atveji prisiminiau. Paklauskit Brumbrum, kiek atlaike jo turetas 3.0 V6 pilant gamintojo rekomenduota, ypatingai isreklamuota ir viena brangiausiu tepalu, Selenia, gal biski galvos atves :D
-
Nebukit jus paranojikais. Dabar kaip tik viena atveji prisiminiau. Paklauskit Brumbrum, kiek atlaike jo turetas 3.0 V6 pilant gamintojo rekomenduota, ypatingai isreklamuota ir viena brangiausiu tepalu, Selenia, gal biski galvos atves :D
Na, pamenu as tą atvejį - ar ten būtų buvusi Selenia, ar kotoka Oil'enia -visiet būtų pasibaigę taip, kaip pasibaigė. Aš irgi esu užlenkęs motorą 156 2.0 TS, prabėgusį vos 80.000km, iš kurių beveik pats visus ir prasukau. Tepalas buvo vienas brangiausių, geriausių, specifikuočiausių. Bet priežastis buvo ne tepale :smilie:
Čia vyksta daugiau diskusija dėl diskusijos - kas "ant teorijos" kietesnis ;D
-
Tai leisiu sau pacituoti, galima?
Pone citatoriau, o tau nedašunta, kad knygutės yra kelios ir kad aš info ėmiau iš savosios? Ar tu manai, kad aš pats tų standartų raideles parinkau?
Jokiu būdu aš neperšu nei Selenia WR, nei PE. Dėl tepalų labiau pritariu Zhalio nuomonei.
(http://)
-
Linksma cia,vienas gogles gerbejas subrendo,tai nepraejo nei metai kitas islindo teoriju salininkas....:)
-
Piliau selenia ir vistiek net indėklus nusuko, net 3.0 V6 kurie sako, kad "amžinas", bet tęsiant apie tepalus, taip bazė” vos ne iš vieno čiaupo, bet specifikacijos ir pradeda keistis dėl priedų, aš turiu patirties su liqui moly, įsipyliau garsiai reklamuojamus stokkerio su molibdenu, kompensatoriai klaksėti pradėjo, pakeičiau į kitus po 2k km, nes teko salnyką vieną keisti ir nutariau pabandyti xado tepalus, plius gera kaina gavau ir kompensatoriai nutylo iki kito keitimo, gavau vėl liqui moly tik be molibdeno ir wtf vėl kompensatoriai kala... Visi tepalai buvo 5w40 ;) dabar vėl pilu xado ;)
Tad tie priedai tikrai dirba.
-
Na kad į senesnį variklį pilti geresnių specifikacijų alyvą pinigų švaistymas tai nėra tiesa. Su geresne alyva jam galima išsaugoti kažkiek resurso. Nes kažkiek prasivalys tepimo kanalai, na bent jau neužsineš labiau. Gumytės ne taip kietės. Geresnis tepimas užvedimo metus, kas yra baisiausia kiekvienam varikliui.
O kalbant apie LM alyvą. Turiu atvirkštinės patirties. Tiesa ne su AR varikliu, o BMW. Ilgą laiką pyliau Mobil 10W40 ir išgirdau kompensatorius. Supylus LM kompensatoriai nutilo. Antras keitimas buvo LM su molibdenu, variklio darbas dar labiau sutolygėjo.
-
Lm irgi 10w40?
-
Taip. Tiek paprastas LM tiek su MoS2.
Tai nuo to laiko stengiuosi LM alyvą naudoti.
-
Na va kaip įdomiai, vienam tinka, kitam ne ;)
-
Visiškai nesutinku ką Zhalias rašo, čia visiškas bullshitas, kurį galima pavaryti taip: "e, o Vasiokas sakė, kad šitam senam šūdui geriau TAD17 pilt, vistiek užkals".
Gero savaitgalio!
:alaus:
Na, čia tamstai greičiau "Vasioko" etiketė tiktų 8) Nežinau, kokia tamstos patirtis, bet manau nebus didesnė už žmogaus, jau ~20 metų dirbančio išskirtinai su "Alfa Romeo" automobiliais ir jų motorais tiek gatviniuose modeliuose, tiek automobilių sporte. Asmeniškai beveik 10 metų esu šalia to žmogaus, todėl drąsiai galiu naudoti jo nuomonę. Tenka bendrauti su stambiais tepalų importuotojais, iš kurių gaunu informacijos, kuri plačiai visuomenei nėra prieinama :begam:
Esu lenktyninės komandos narys, kuris bene kas dieną bendrauja su profesionaliais automechanikais, kurie patirties sėmėsi, kaip bebūtų gaila, ne internetiniuose forumuose :) Ir dar maža smulkmena - gyvenu su "Alfa Romeo" jau apie 20 metų. Aš už savo žodžius atsakau, galiu pagrįsti kiekvieną teiginį.
Taip pat nežinau, ar tamsta tikrai mokate skaityti? Kurioje vietoje aš siūlau naudoti prastą tepalą? Taip pat norėčiau pastebėti, kad jūsų išgyventi pavyzdžiai su VOLVO ir VW motorais šiuo atveju visiškai netinka - šia patirtimi galite dalintis anų markių gerbėjų forumuose.
Peace...
-
Na va kaip įdomiai, vienam tinka, kitam ne ;)
Gal būt bandyti produktai iš skirtingų partijų panaudoti :)
-
Na tai baikit klaidint vieną kartą.
1. Dėl to kas knyguteje parašyta, tai (knygute beje čia forume guli, parsisiųsk) tepalas turi būti FIAT 9.55535-S1, gamykliškai pilamas SELENIA WR P.E.
2. Ką dar sako gamintojas - For diesel engines, in emergency cases where genuine products are not available, lubricants with min. performance ACEA B4 and ACEA C2 are accepted. If this is the case, the best engine performance is not guaranteed. We however recommend replacing the lubricant with those recommended by Alfa Romeo Authorized Services.
Dėl viso pikto išverčiu: dar galima naudoti ACEA B4/C2 ir aukštesnės specifikacijos tepalus.
1,9 variklis yra geras tuo, kad jam Fiat'o specifikacijas turi dauguma gamintojų, kad ir minėtasis Liqui Molly su TopTec 4200 ar TopTec 4300 (aš asmeniškai jau gal 7 metus naudoju vien tik šio gamintojo eksploatacinius skysčius).
Va 2,4 varikliui jau sunkiau rasti tepalo atitinkančio FIAT 9.55535-N2 kvalifikaciją ir neužduodant sau papildomų klausimų. Kaip pvz. tas pats Liqui Molly siūlo šiam varikliui Leichtlauf High Tech 5W-40, ir nurodo, kad jis atitinka N2 kvalifikaciją, tačiau prie paties tepalo aprašymo informacija teigia, kad tepalas skirtas automobiliams... be DPF filtro :o Normaliai, ane?
Kalbėjau su žmogumi nuolant bendraujančiu su Liqui Molly ir kitų tepalų atstovais, tai esme tokia, kad dabar visi gamintojai, jei negamina konkrečios specifikacijos tepalų, "pritempia" panašiausią tepalą, tai vadinama "lentelių praplėtimu".
P.s. Tai juk orginalus tepalas ne kosmosą kainuoja, perki ta Selenia ir nesuki sau kabančių.
Patarimas - mažiau šakokis, mažiau naudokis google ir paklausyk žmonių, kurie kasdien susiduria tiesiogiai su tuo.
Beje, aš pats turiu 159 2.4JTDm. Selenia nepyliau ir nepilsiu. Supilta Liqui Molly 5w40 full synth ir nesuku sau smegenų dėl tų visokių sertifikatų ir pnš. šlamšto. Visa tai tik tam, kad pinigus ištrauktų iš tokių naivuolių, kaip Tamsta.
Teko keisti aut. greičių dėžės tepalus. Ir ką? Pagal knygutę reikia pirkti Tutela GI/WI AW-1 alyvą, kurios litras kainuoja kone 70 Lt. Supylėm Valvoline Dextron raudoną for automatic transmissions ir važiuoju laimingas jau arti metų laiko, nes alyva kainavo 2.5 karto pigiau, nei kažkoks Tutelos sh aprašytas knygoj (prieš keitimą buvo bėdų su dėže, po keitimo bėdos baigėsi). Nesakau, kad reik sh pilti, bet nereikia ir knygų žiurkėm būti, bei tiksliukais visiškais.
P.S. Mano senutė AR 156 1.8 TS. Nupirkta su 200k rida prieš 8 metus, po 1000km užkalė motoras. Zazas sutvarkė viską kapitaliai, supylė Castrol 5w40 full synth ir paskui keisdamas alyvą (Castrol, Mobil1, Liqui Molly) kas 10-12 tūkst. km pravažiavau 240k km be problemų (su dviem planiniais diržų pakeitimais). O tuo tarpu knygutėj didelėm raidėm buvo nupaišyta Selenia 10w40 arba 5w30. Nė karto net nežiūrėjau į Selenia pusę, nors buvo kas važiavo su ja, tvarkė nuolat variklius ir vėl pylė Selenia, ir vėl važiavo, ir vėl tvarkė variklius, ir pasaka be galo...
Taigi, būk mielas ir nedaryk čia debatų laidos, jeigu pats neturi normalios patirties ar žinių šiais klausimais, o tik google moki naudotis. Yra čia ir su realia patirtim žmonių, o ne tik teoriniais dalykais. 8)
-
Gal, bet naudoju meguin arba xado dabar.
-
O kiek nervuotų išlindo, pilnatis?
Kas jums su tuo tepalu yra, skaudi tema? :D
Forumo senbuviams tai dedu dideli + už kiekvieno jūsų atskirą postą ir rungtyniavimą kas daugiau įžeidimų parašys.
Taip ir toliau vyrai.
P.s. Nerijus ir brumbrum - o pas mane su Mos2 dar įdomiau buvo - kol variklyje buvo šis skystis, tepalo suvartojimas gaudavosi 0 g per 10 Kkm, vieną kartą neturėjau jo, supyliau to paties LM 10w40 be molibdeno - rezultate - 3 litrai tepalo dapylimui per tą patį km skaičių. Sekantį kartą vėl MoS2 - ir vėl nei lašo. Taip su tuo varikliu 180 Kkm pravažiavau, tarpinis "netoks užpylimas" buvo gal prie kokių 130 Kkm.
-
P.s. Nerijus ir brumbrum - o pas mane su Mos2 dar įdomiau buvo - kol variklyje buvo šis skystis, tepalo suvartojimas gaudavosi 0 g per 10 Kkm, vieną kartą neturėjau jo, supyliau to paties LM 10w40 be molibdeno - rezultate - 3 litrai tepalo dapylimui per tą patį km skaičių. Sekantį kartą vėl MoS2 - ir vėl nei lašo. Taip su tuo varikliu 180 Kkm pravažiavau, tarpinis "netoks užpylimas" buvo gal prie kokių 130 Kkm.
Vadinasi kažkokį netokį LM su MoS2 pylei, nes tik iš karto pakeistus tepalą į ne MoS2 jo taip pat neturėjo valgyti, na, bent jau ne tiek, kiek tu rašai. Jei jau valgė be MoS2 kaip tu rašai tris litrus, tai tas MoS2 tokiam motorui būtų tas pats kaip lavonui kompresas. Mažiau nervuokis. O šiaip tai yra visa atskira tema apie tepalus, ten belekiek prirašyta apie tepalus ir t.t.
-
Aš tai sakau čia kaip su alkoholiu, gali į skrandį betkokio pilti, efektas taspats, bet skonis ne ir overall didesnį pasitenkinim… jauti geresnį gerdamas, tai kam į mylim… automobilį pilstuk… pilti? :)
P.s. per pirmąjį sniegą draugui truputį pasidraskius indėklus prasuko, visad pila lm iš intercars...
-
jooo, temos apie tepalus tai kažkas tokiooooo.. ;D
o tema jautri todėl, kad tepalai ir variklis yra visuma, t.y. individualus sprendimas.
kad kažkam suveikė vienaip, tai kitam tas negarantuota.
-
Aš tai sakau čia kaip su alkoholiu, gali į skrandį betkokio pilti, efektas taspats, bet skonis ne ir overall didesnį pasitenkinim… jauti geresnį gerdamas, tai kam į mylim… automobilį pilstuk… pilti? :)
P.s. per pirmąjį sniegą draugui truputį pasidraskius indėklus prasuko, visad pila lm iš intercars...
Turbūt protingiausi žodžiai šioje temoje :alaus:
Gero tepalo visiems!
-
Tai atsakykit tada koks skirtumas:ar vemti ir guleti su plystancia galva oririjus grey gooso,ar taip pat jaustis prigerus auksines? Tas pats ir su motorais,pilk nors ir pati paciausia tepala,vistiek indeklus uzvilks,gi nenaujas variklis,niekas nzn kaip buvo eksplotuotas anksciau,taip kad sutapimu neteikit kaip irodymo.Zalias labai paprastai ir aiskiai parase,kas ir kaip....
-
Tai atsakykit tada koks skirtumas:ar vemti ir guleti su plystancia galva oririjus grey gooso,ar taip pat jaustis prigerus auksines? Tas pats ir su motorais,pilk nors ir pati paciausia tepala,vistiek indeklus uzvilks,gi nenaujas variklis,niekas nzn kaip buvo eksplotuotas anksciau,taip kad sutapimu neteikit kaip irodymo.Zalias labai paprastai ir aiskiai parase,kas ir kaip....
Aš nė nežinau ką man Stepas pila į mano GT 1,9 jtdm (abejoju, kad žiūri tuos standartus, sertifikatus (ar ką ten...)) bet alyva gero gamintojo elementari 5W-40 dyzeliui ir absoliučiai jokių bėdų.
Kažkaip RRS akivaizdžiai nenori įsigilinti į tai, ką sako Zhalias, o žinutė labai paprasta ir aiški: pilk tinkamų parametrų žinomo gamintojo alyvą ir viskas bus gerai. Niekas nesiūlo pilt lukoil alyvos.
P.S. Ir jeigu jau būti tokiu graužiku ir ieškot sertifikatų, tai gal reikėtų alyvą vadint alyva, o ne tiesiog tepalu. Just sayin'
-
Gal pasikartosiu ką norėjau pasakyti, bet niekas nesuprato - imam tą patį LM tepalą. Prieš tai mano buvusiam auto šis gamintojas siūlė - 15. Taip, 15'оs (!!!) rūšių tepalą. Dabartiniam - 4. Žmonos automobiliui - 13 rūšių. Įdomumo dėlei pažiūrėjau ką siūlo norimai pirkti Alfai - 1, ir tą "pritemptą" už ausų. Rašiau juk apie tai ką tepalų gamintojai vadina "lentelių praplėtimu", tai va 2,4 variklis pakliūna tiesiai į šį apibrėžimą.
Kaip suprantu čia tik man tai užkliūna, kitiems ok. Tai aš irgi, just sayin', tikrai nesiruošiu įrodinėt savo tiesų.
-
Gal pasikartosiu ką norėjau pasakyti, bet niekas nesuprato - imam tą patį LM tepalą. Prieš tai mano buvusiam auto šis gamintojas siūlė - 15. Taip, 15'оs (!!!) rūšių tepalą. Dabartiniam - 4. Žmonos automobiliui - 13 rūšių. Įdomumo dėlei pažiūrėjau ką siūlo norimai pirkti Alfai - 1, ir tą "pritemptą" už ausų. Rašiau juk apie tai ką tepalų gamintojai vadina "lentelių praplėtimu", tai va 2,4 variklis pakliūna tiesiai į šį apibrėžimą.
Kaip suprantu čia tik man tai užkliūna, kitiems ok. Tai aš irgi, just sayin', tikrai nesiruošiu įrodinėt savo tiesų.
so what's your point? kad jei pilsi ne tą vienintelę alyvą, bus kažkas blogai varikliui? Turi kokių nors įrodymų, tyrimų, analizių rezultatų? Ar tik Volvo forumo patirtį? Aš niekada nesirinkau automobilio pagal rekomenduojamos alyvos spektrą, todėl nelabai žinau net ko ir paklaust. Kas, kad siūlė 15 rūšių alyvos? Kas, kad 4? Kas, kad 1? Nežinau nė vieno JTD su mechaniniu variklio defektu, kuris įvyko dėl "ne tokios" alyvos. Nieks nesiginčyja, kad pvz koks TS yra lepesnis alyvos kokybei, bet JTD užtenka tiesiog geros arba kiek geresnės negu normali 5w40 alyvos ilgam ir super sėkmingam eksploatavimui.
-
Gal pasikartosiu ką norėjau pasakyti, bet niekas nesuprato - imam tą patį LM tepalą. Prieš tai mano buvusiam auto šis gamintojas siūlė - 15. Taip, 15'оs (!!!) rūšių tepalą. Dabartiniam - 4. Žmonos automobiliui - 13 rūšių. Įdomumo dėlei pažiūrėjau ką siūlo norimai pirkti Alfai - 1, ir tą "pritemptą" už ausų. Rašiau juk apie tai ką tepalų gamintojai vadina "lentelių praplėtimu", tai va 2,4 variklis pakliūna tiesiai į šį apibrėžimą.
Kaip suprantu čia tik man tai užkliūna, kitiems ok. Tai aš irgi, just sayin', tikrai nesiruošiu įrodinėt savo tiesų.
"Alfa Romeo" 1.9 dyzeliniai motorai buvo montuojami tiek į OPEL, tiek į SAAB automobilius. Broli mielas, būk geras, pasikapstyk ir surask prašau, kokius tepalus šiems varikliams rekomenduoja OPEL arba SAAB? Gal Selenia ? 8)
-
Gal pasikartosiu ką norėjau pasakyti, bet niekas nesuprato - imam tą patį LM tepalą. Prieš tai mano buvusiam auto šis gamintojas siūlė - 15. Taip, 15'оs (!!!) rūšių tepalą. Dabartiniam - 4. Žmonos automobiliui - 13 rūšių. Įdomumo dėlei pažiūrėjau ką siūlo norimai pirkti Alfai - 1, ir tą "pritemptą" už ausų. Rašiau juk apie tai ką tepalų gamintojai vadina "lentelių praplėtimu", tai va 2,4 variklis pakliūna tiesiai į šį apibrėžimą.
Kaip suprantu čia tik man tai užkliūna, kitiems ok. Tai aš irgi, just sayin', tikrai nesiruošiu įrodinėt savo tiesų.
"Alfa Romeo" 1.9 dyzeliniai motorai buvo montuojami tiek į OPEL, tiek į SAAB automobilius. Broli mielas, būk geras, pasikapstyk ir surask prašau, kokius tepalus šiems varikliams rekomenduoja OPEL arba SAAB? Gal Selenia ? 8)
Va dabar tai jis pasius, kai pamatys, kad žopeliui su DPF siūlo NET 5 (bent jau LM tiek siūlo) tepalų variantus.
Va daba tai bus... :begam:
-
Oi broliai mieli, gi pačiam pirmam poste parašiau, kad čia "šokinėju" dėl 2,4 motorų, ne 1,9. Praleidot? :)
Ir iš principo, aš ne apie tai, kad kažkoks tepalas pakenks varikliui ar nepakekens. Aš apie tai, kad šiam varikliui yra gana mažas "approvinto" tepalo pasirinkimas, o ir tas "approval'as" kažkoks ne iki galo.
Aišku pasiųsti velniop ir apvadinti lochu yra lengviau. Ačiū ir už tai.
Iš principo ką šioje diskusijoje supratau - visiems nusišvilpt ant gamintojo norų ir rekomendacijų, visi vartoja ką nori. Na ir valio. Case closed, galim važiuoti toliau? Taika, ramybė, draugystė? :)
-
Jūs gal būkit biški paprastesni? ;D
Užeini į normalią specializuotą parduotuvę ir sakai man tokiai ir tokiai mašinai (pigesnių/„tų kaip visada“/geresnių) tepalų. Susipili ir važiuoji iki sekančio keitimo.
Autogralis prekiauja i-Sint. Pyliau 2 kartus 10W40 pusiau sintetinius ir dabar prieš žiemą 5W40 sintetinius. Pasijautė skirtumas tik sumokėtoje sumoje ir malonume pasigirti „o pas mane tai pilnai sintetiniai ;D“.
JTD ne tie varikliai, dėl kurių reiktų sukti galvas kokius tepalus pilti. Neperkat pigiausio šlamšto (o jei tai nebus pigiausias šlamštas, tai ir rekomendacijas atitiks) ir viskas bus gerai.
-
Oi broliai mieli, gi pačiam pirmam poste parašiau, kad čia "šokinėju" dėl 2,4 motorų, ne 1,9. Praleidot? :)
Uj :o O kaži kaip su 3.0 24V... o kaip su 1,4 16V?? ??? :begam:
-
Suprantu sarkazmą, bet persiprašau, nesidomėjau nei vienu Alfos/Lancios/Fiato gaminiu su tokiais varikliais todėl barstau galvą pelenais už praleistą galimybę dar kartą būti apvadintam durnium.
-
Jūs gal būkit biški paprastesni? ;D
Užeini į normalią specializuotą parduotuvę ir sakai man tokiai ir tokiai mašinai (pigesnių/„tų kaip visada“/geresnių) tepalų. Susipili ir važiuoji iki sekančio keitimo.
Autogralis prekiauja i-Sint. Pyliau 2 kartus 10W40 pusiau sintetinius ir dabar prieš žiemą 5W40 sintetinius. Pasijautė skirtumas tik sumokėtoje sumoje ir malonume pasigirti „o pas mane tai pilnai sintetiniai ;D“.
Bet vistiek neparašyta, kad tinka 2,4 JTDm motorui!!! Nieko tu nesupranti!!! Jei būtų ant žigulinio tepalo trilitriako parašyta kad 100% tinka Alfai su du keturi jot te de em motoru - būtų pats geriausias tepalas ir niekas net neklaustų kokį reikia pilt, nes nu juk ant sloiko parašyta, kad šitas tūri buti. Nieko tu nesupranti, dar kartą!!! ;D
-
Aa, tai dabar supratau kodėl po pirmo sniego Sierrai pradėjo kalt motoras, o po to ir grandinė nušoko nuo įtempėjo užlankstydama vožtuvus ;D Akurat ant bankės nėra, kad tinka Ford'ui 2.0 DOCHLUI ;D
Vsio, *įrašyti tepalo pavadinimą* yra totalus šūdas.
-
Suprantu sarkazmą, bet persiprašau, nesidomėjau nei vienu Alfos/Lancios/Fiato gaminiu su tokiais varikliais todėl barstau galvą pelenais už praleistą galimybę dar kartą būti apvadintam durnium.
Nereikia čia taip jautriai reaguoti. Tamstos pirmo posto pirmas sakinys apie tepalus buvo "Na tai baikit klaidint vieną kartą"... Gan aštrus pasisakymas alfistų forume asmens, niekad gyvai nečiupinėjusio Alfos. Tikėjaisi ko nors kito, tikėjaisi, kad visi puls pritariančiais šūksniais palaikyti ir rankom ploti? 8)
-
Soriukas, jei kažkam per aštriai, bet nurodžiau iš kur info - iš viešai prieinamos literatūros šiame pačiame forume. Dar priedo ir jaunuolis su svastikos ženklo niku bei seno leidimo knygele labai pasiginčyt norėjo...
-
Soriukas, jei kažkam per aštriai, bet nurodžiau iš kur info - iš viešai prieinamos literatūros šiame pačiame forume. Dar priedo ir jaunuolis su svastikos ženklo niku bei seno leidimo knygele labai pasiginčyt norėjo...
Aš ne pasiginčyti, o atsiprašymo norėjau :smilie:
-
Fylfot - taigi rašiau - soriukas :alaus:, bet vistiek manau, kad 2010 metų knygutė teisingesnė nei 2006 :D
-
Ach tos reklamos aukos ;D
Kitas tepalo gamintojas daugiau pasiūlys fiat'ui už lipduką ant galinio stiklo, staigiai pasikeis visos rekomendacijos ir knygutes perspausdins ;D Tada bus vėl nauja tema ir bus maždaug: „Vat tas tai buvo š, o naujas tai jau gerai“
-
Suprantu sarkazm…, bet persiprašau, nesidom—jau nei vienu Alfos/Lancios/Fiato gaminiu su tokiais varikliais tod—l barstau galv… pelenais už praleist… galimyb™ dar kart… būti apvadintam durnium.
Nereikia čia taip jautriai reaguoti. Tamstos pirmo posto pirmas sakinys apie tepalus buvo "Na tai baikit klaidint vien… kart…"... Gan aštrus pasisakymas alfistų forume asmens, niekad gyvai nečiupin—jusio Alfos. Tik—jaisi ko nors kito, tik—jaisi, kad visi puls pritariančiais šūksniais palaikyti ir rankom ploti? 8)
Zhaliau, o kokį pats naudoji tepalą savo automobiliuose?
-
Karta viena persona, persiskaičiusi literatūros (daugiausia įvairūs romanėliai rožiniais viršeliais ;D), išnešė visus smegenis, besiekdama įrodyti (nors jos šiaip niekas neklausė ;D), kad tas šampano skonį turintis šamarliakas po 3,99lt, po metų-kitų nesurūgs, o priešingai - taps žymiai skanesnis, nes vynas, o taipogi šampanas su amžiumi tik gerėja - taip visose knygose rašo!!! Visose visose!!! :lol:
-
Sveiki, nenoriu užvelti vėl tos temos, kuris tepalas geresnis ar tinkamesnis ir kaip reikia pirkti tik tuos ką rekomenduoja alfa owner manual'as, bet domina dyzelinių auto savininkų patirtis su MOBILE ir CASTROL tepalais. kurį geriau pasirinkti keičiantis 2,4 motorui.
http://goo.gl/VxipJX
http://goo.gl/4er6BK
-
Pasirink, bent 502 specifikacijos ;)
Gamintojas realiai dzin...
-
ysavo 2,4 pyliau kronoilus sintetika
-
Aš naudoju Shell Helix HX7 5W-40. Tik keičiu šiek tiek dažniau nei 30'000 km :masina:
-
Castrol bijočiau dėl falsifikavimo. Jau ne viena istorija nuskambėjusi.
-
Pasirink, bent 502 specifikacijos ;)
Gamintojas realiai dzin...
o čia ta 502 specifikacija, kur čia ją rasti, kas čia per parametras ar pan? Ar čia tas pats kas "gamintojo patvirtinimas VW 502/505 ?
-
Taip, čia vw patvirtinimas.